Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Dennis101 het volgende:
Je bent dus al een aantal weken bezig met dit gezeur? Dan vind ik het niet vreemd dat hij een week als termijn stelt. Jij gaat mij ook niet vertellen dat je deze week geen tijd meer hebt om dat pakket even bij een TNT punt af te geven?
Dat doet er niet, voor die persoon is het dus al een aantal weken aan de gang.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad.
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).quote:Op woensdag 14 september 2011 20:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, pas sinds gisteren. Aantal weken geleden verloor ik mijn toegang en in die tussentijd hebben we dus geen contact gehad. Het is een vrij groot pakket vol met prut films e.d. dus dat gaat niet zo gemakkelijk lukken. Moet zien afgezet te worden o.i.d. Ben de komende week elke dag om pas om 17:00 of later uit en dan heeft het dus geen zin. Het weekend kan nog wel, maar dan heeft hij ze toch pas volgende week binnen.
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Dat heb ik hem ook gezegd. Ik zei er wel bij dat een deal een deal is en geld terug in dit geval geen optie is. Hij kan alleen zijn spullen nog krijgen die hij gekocht heeft (of zijn geld + zijn spullen indien ik het niet binnen 3 weken weet op te lossen, maar ik ben er zeker van dat 2 weken voldoende is) alleen daar wilt hij niet op in gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:58 schreef Alicey het volgende:
Zwart maken op internet zou laster of smaad zijn (afhankelijk van de mate van waarheid van zijn beweringen), waarmee hij zichzelf strafbaar zou maken. Het vervelende is natuurlijk wel dat wanneer iets eenmaal op internet staat, je er weinig meer tegen doet.
Ik zou je om de rest niet zo druk maken. Aangezien je er zelf alles aan doet om e.e.a. af te handelen en waarschijnlijk eerder via marktplaats goede transacties hebt gehad, kan oplichting niet bewezen worden. Overigens kan het wel verstandig zijn om als hij volhardt de transactie te annuleren en zijn geld terug te boeken.
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, als TS aangeeft er 2 weken nodig voor heeft om even een pakketje op de bus te doen vind ik dat niet 'er alles aan doen'. Ik zou die vent terug mailen dat hij het pakketje zo snel mogelijk kan verwachten of anders per direct zijn geld terug kan krijgen.
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit vind ik overigens wel een beetje flauwekul. Een pakket kun je in een avond wel maken en de volgende avond kun je hem op de post doen (er zijn zat mogelijkheden om 's avonds een pakket te versturen).
Ja jongen, dan moet jij je ook even aan je deal houden:quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Geld terug doe ik niet in dit geval. Gaat om prut en wil er vanaf.
quote:Ik had al wel aangegeven dat ik het pakket verstuurd had
Geen twee weken. Binnen twee weken INCLUSIEF leveren.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Copycat het volgende:
Nu nog twee weken bezorgtijd rekenen is imo absurd.
Dat mag niet het probleem van de koper zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Hij woont 150 km verderopquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef kwib het volgende:
Breng het anders zelf langs. Met wat bonus DVD's als excuusbrief
Een AH is doorgaans 's avonds open.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kan geen plekken om 's avonds een pakket te versturen... ga altijd langs de Bruna en soms de AH. Die TNT kantoors waren vroeger wel handig, alleen die zijn er hier niet meer.
Goh, vind je het heel raar als je iemand meerdere weken laat wachten op een pakket wanneer je zelf al hebt aangegeven dat je het verzonden hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij woont 150 km verderop
Bonus DVD's kan hij vergeten na zijn asociale mails met dreigementen.
Ik wel. Ik wacht al 5 maanden op een pakket en hij word binnen 2.5 maand afgeleverd volgens de verkoper.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Of laat een ander het pakket voor je bij de Bruna of de AH brengen. Als die persoon al een paar weken wacht en je een tijd niet kon bereiken en jij zegt dat je nog eens twee weken nodig hebt... Wat zou je zelf denken als dit jou zou gebeuren en jij zou natuurlijk nog heel beleefd zijn?
Nee, dat wil je blijkbaar niet. De oplossing is dat jij dat pakket als de sodemieter gaat versturen of die vent zijn geld terug geeft. Tot die tijd vind ik dat die vent alle recht heeft om aangifte tegen jou te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef computerprobleem het volgende:
Maar het gaat mij niet om de films wel/niet te versturen, het gaat mij vooral om de manier waarop hij reageert op mijn berichten. Ik wil graag een oplossing vinden voor het probleem, alleen hij reageert elke keer met een dreigende toon en dat ik het maar moet zien (dat zegt hij letterlijk in een van zijn mails ''kijk maar wat je doet'')...
Ik vind persoonlijk jou behoorlijk aso: als je de koper niet meer kunt vinden, dan kan je nog wel altijd zijn / haar geld terugstorten (want de bankgegevens heb je wel). Daarbij: hoeveel moeite kan het zijn om het pakket in orde te maken en te zorgen dat het bij de post komtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind dit erg asociaal en weet niet hoe ik hierop moet reageren want ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen? Is een aangifte doen tegen zijn persoon misschien een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |