Trustequote:
Toch wel van Jack Klijn he?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste
Ik neem nog een bakje katjang pedis en dan ga ik ook naast vriendlief en Noa kruipen
Nee van Jumbo, die van Jack Klijn kan ik nergens vinden, zelfs niet bij de Makroquote:
Bij ons hebben ze ze bij de C1000. Maar wellicht dat het vestigingsafhankelijk is.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee van Jumbo, die van Jack Klijn kan ik nergens vinden, zelfs niet bij de Makro
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb teruggelezenEn het gaat wel over Noa! In eerste instantie dan
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen zin om te gaan werken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen zin om te gaan werken.
Ah ja, mijn trein had ook al vertraging, maar ik was nog net op tijd door te rennen voor mijn volgende trein. Ik haat rennen voor mijn treinquote:Op woensdag 14 september 2011 08:21 schreef Etcetera het volgende:
Bus 1 was te laat waardoor ik mijn overstap op bus 2 miste (die normaal altijd op elkaar wachten, dus de volgende keer dattie laat is toch maar zeggen dat ik moet overstappen) toen met bus 3 naar de stad gegaan (die uit m'n eigen woonplaats kwam) en op het station bus 4 gepakt ipv dat ik ging lopen. Ben ik nog op tijd
![]()
Hoere OV
Misschien kan deze stand je er aan helpen, is al een stuk dichterbij dan Amsterdamquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaarquote:
Klinkt gevaarlijk.quote:
Oeh lekker, voor weinig geld zit je al in het buitenlandquote:Op woensdag 14 september 2011 08:32 schreef Etcetera het volgende:
WIIIIII Ik heb net een overnachting in Rotterdam geregeld met een Groupon actie
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaar
Ik heb ooit eens een jongen zien snel-lopen omdat rennen niet kon natuurlijk. Het zag er 2x zo belachelijk uit dan wanneer hij wel was gaan rennen denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaar
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh lekker, voor weinig geld zit je al in het buitenland.
Meer dan 50% allochtonen in Rotterdamquote:
Nou ja, hangt er vanaf waar je zit, ik zat een tijd op school in Rotterdam maar daar liep ik toch niet echt op mijn gemak om 22.00 uur rond door de wijk naar mijn parkeerplaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Kan ik dus niet zijn, want ik heb geen haar...quote:Op woensdag 14 september 2011 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft iemand anders van hier haar
Daar ben ik niet echt bekend maar denk dat het daar wel meevaltquote:Op woensdag 14 september 2011 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Hotel is Tulip Inn, tegenover de Erasmusbrug
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet echt bekend maar denk dat het daar wel meevalt. Sowieso toch een leuk uitje!
Denk omdat dat die Groupon alleen daar geldig was?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?
Dat dusquote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk omdat dat die Groupon alleen daar geldig was?
Ah, legitieme reden dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat dusRotterdam is ook niet meteen mijn eerste keuze, maar heb even bekeken wat er zoal te doen is en dat klinkt best wel leuk verder
NOFIquote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Etcetera het volgende:
NOFI maar jij bent niet echt objectief over Rotterdam toch
NOFI!!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:54 schreef Etcetera het volgende:
No OFfence Intended
En ik was nog wel zo blij met m'n cadeautje voor E.Klinkt niet lekker
Nou ja dan scheelt het misschien dat we er maar 1 nachtje slapen
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat klopt maar ik heb bij jou contacts gekeken en daar staat ze niet bijIk heb haar als contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 - 28 februari Thailand O+
Hotel New York zal ik onthoudenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef MaJo het volgende:
Doe eens niet zo debiel over Rotterdammet name het stuk waar je zit is gaaf. Hotel New York is een aanrader, kun je heerlijk eten
qua winkelen geen ervaring, daar kan nem wat meer over vertellen. Wel is er sinds kort een Lush
Damn, probeer ik eens een niet subjectieve Amsterdamse mening daarover te ventileren (ik prees zelfs hotel New York...), krijgen we dit weer...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef MaJo het volgende:
Doe eens niet zo debiel over Rotterdam![]()
Ik bedoel niet alleen jouw reactie maar die van iedereen. Alsof Rotterdam een ghetto is ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, probeer ik eens een niet subjectieve Amsterdamse mening daarover te ventileren (ik prees zelfs hotel New York...), krijgen we dit weer...
Volgens mij valt het nogal mee met die reactiesquote:Op woensdag 14 september 2011 11:56 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel niet alleen jouw reactie maar die van iedereen. Alsof Rotterdam een ghetto is ofzo
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat. MM die zegt dat het bij hotel New York nog wel 'uit te houden is' en dat vrienden van hem er negatief over zijn. Ik vind Rotterdam altijd wel een leuke stad. Lelijk, dat welquote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nogal mee met die reacties
Elke grote stad is 'buitenland' tegenwoordig, ook Amsterdam, dus daar is niks aan gelogen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat. MM die zegt dat het bij hotel New York nog wel 'uit te houden is' en dat vrienden van hem er negatief over zijn. Ik vind Rotterdam altijd wel een leuke stad. Lelijk, dat wel
Inherent aan de partijquote:
Ik zou de accu even laten doormeten bij de garage.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Grmbl. Ik heb de autoradio laten aanstaan en nu start mn auto niet meer. Wel overgestart, maar na 15 minuten rijden en 5 minuten weer uit, is hij alweer leeg. Of moet ik nog langer rijden??
Meer dan 50% van de inwoners is buitenlander. Dus dan is het toch niet zo vreemd dat ik het als buitenland bestempel? Daarbij zeg ik hetzelfde over Amsterdam, dus ik zit hier echt niet Rotterdam af te zeiken. En in bepaalde wijken ga ik 's avonds liever niet over straat in Rotterdam. Maar dat heb ik ook in sommige andere steden hoor. Waarom mag ik dat niet zeggen over Rotterdamquote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat.
En wat hij zegt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke grote stad is 'buitenland' tegenwoordig, ook Amsterdam, dus daar is niks aan gelogen.
Behalve hotel NY ken ik de stad nauwelijks en citeer ik een aantal mensen daar uit de buurt , wat ik nog expliciet meld ook.
Het is maar wat je wilt lezen, heb ik in dit geval het idee...
Dat heb ik ook in Groningen. Hell, dat heb ik tegenwoordig zelfs wel in Stadskanaalquote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
En in bepaalde wijken ga ik 's avonds liever niet over straat in Rotterdam. Maar dat heb ik ook in sommige andere steden hoor.
Den Haag in 20 minutjes, scheveningen in 35 nog beterquote:Op woensdag 14 september 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NOFI!!
Ik hoop voor jou dat ik er helemaal naast zit.
En anders is een treinrit naar Amsterdam korter dan een uur...
Strandwandelingquote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Den Haag in 20 minutjes, scheveningen in 35 nog beter
NOFI, maar voor een meid is dat wat anders dan voor een stevige kerelquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in Groningen. Hell, dat heb ik tegenwoordig zelfs wel in Stadskanaal![]()
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Daar heb je wel een punt eigenlijk, alhoewel ik daar nooit echt onderscheid in wil maken
![]()
Ga ik ook doen. Moet alleen nog even bedenken wanneer. Drukke dagen..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou de accu even laten doormeten bij de garage.
Na het werk? Of zit je dan met de kinderen?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Moet alleen nog even bedenken wanneer. Drukke dagen..
En dat vind ik dus achterlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijn.
In het dorp waar E. woont hebben ze ook eens zoiets gehad, werd er iemand op de weg klemgereden en door agenten met kogelwerende vesten enzo uit z'n auto gesleurd en ingerekendquote:Ik liep serieus een keer 'tegen' een arrestatieteam aan in Rotterdam. Komen opeens uit het niets drie of vier politie-auto's aan, stoppen met piepende banden, stappen allemaal agenten met kogelwerende vesten en getrokken pistolen uit, rennen naar een of andere gast toe die een beetje tegen de muur stond te leunen, OP DE GROND BENEN WIJD ARMEN WIJD schreeuwen enzo, allemaal tegelijk roepen tegen die gast, ik had echt zoiets van WTF gebeurt hier
.
En nee Majo, dit is zeker niet typerend voor heel Rotterdam, en dit kan ook heel goed in andere steden gebeuren. Maar toch stond ik er wel even van te kijken
.
Ik ben vandaag en morgen vrij, na het werk lukt niet omdat ik pas om kwart voor 6 thuis ben (trein). Ik denk dat ik morgenvroeg even ga. Moet ik alleen nog bedenken hoe ik mn auto aan de praat krijg voordat ik wegga! Lennon kan wel mee, Twan is naar school.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Na het werk? Of zit je dan met de kinderen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Bart het volgende:
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |