ik heb hem ook; geloof ook maat 80... ff nadenken of Liene die volgend jaar winter nog past..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:31 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende jasje:
[ afbeelding ]
't is van de HEMA en ik zoek maatje 80 of 86! Heeft iemand er nog 1 liggen?
haha jij hebt hem natuurlijk ook voor Emma al gehadquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Keshet het volgende:
BJ, ik heb 'm in 68; is dat wat voor je? Voor deze winter?
Oeps, sorry Danic ik heb er waarschijnlijk over heen gelezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef danic het volgende:
Flowerbox, ik had de vorige keer ook al op je berichtje gereageerd.
Ik ben wel benieuwd, kun je foto's maken?
quote:
Volgens mij heb ik diequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er geloof ik nog 1 hangen, beetje pillig maar iemand mag m hebben tegen verzendkosten (als ik m vind)
Ik ook, die heb ik voor Sofietje!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:31 schreef Meimeltje het volgende:
Die rood wit geblokte vond ik wel leuk!
heheh i know, maar heb er idd 2quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die
ik heb hier een jasje liggen in 80 in ieder geval, hij valt wat groter, idd als 80/86. Tenzij je dr twee had...
Ik heb nog wel een regenpak: jasje met broek, donkerrood van Jip en Janneke. Maat 86/92 valt wel groot uit vind ik. Ik heb hem ook voor een jongen. Bij interesse pm me maar!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef weerwolfje het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een regenponcho maat 92 of regenbroek maat 86 in de aanbieding? Het is voor een knul en het liefst niet al te sombere kleuren.
Ok dan ben jij 2e in de rijquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef bodpa09 het volgende:
Als Rocka ze niet wil heb ik misschien wel interesse DQ.
Hmmm, nee ook niet mijn smaak... Maar bedankt voor het kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel dit jasje voor je, meer voor het najaar als echt winter, want dan is deze echt te dun.
Helemaal nieuw en lekker zacht, totaal niet mijn smaak.
[ afbeelding ]
Die wil ik wel!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef Stiemie het volgende:
En nog even mijn spullies in de herhaling
[ afbeelding ]
Gevoerd ribbroekje van prenatal maat 80 - 2 euro
Als de stof er nog netjes uitziet zonder teveel "pilletjes" (als die stof al kan pillen) of hoe je dat noemt, verkochtquote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
KJ, foto vanmiddagof misschien zelfs vanavond, ivm druk enzo.
TJ, 15 euro incl verzenden voor de cosibag?
Ik heb nu 3 draagdoeken en één ringsling in de aanbieding. Heb nog een doek, maar die is in gebruik bij een vriendin. Zal ook daar foto's van maken straks.
Bodpa heb jij nog interesse??quote:Op woensdag 14 september 2011 10:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Cars snowboots maatje 26
In perfecte staat, slechts een paar keer door de sneeuw gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je nu mee! Ik had je wollen wel gewild maar nu heb ik al een andere onderweg...quote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nu 3 draagdoeken en één ringsling in de aanbieding. Heb nog een doek, maar die is in gebruik bij een vriendin. Zal ook daar foto's van maken straks.
Aah mooi, dan dibs ik hem bij dezequote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Die wollen is momenteel in gebruik bij een vriendin, dus als die terugkomt is het misschien weer tijd voor een nieuwe doek
+1!quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef becky27 het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse in de rompers!
ik zal zo eens eens door de doos gaan want heb overslagrompers van de hema.quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek witte rompers lange mouw maat 62/68 mag overslag zijn maar hoeft niet.
Ik heb nog een gloednieuw pak van 5 stuks van de hema liggen in de verpakking. Er zit alleen een een klein beest figuurtje op elke voorkant geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek witte rompers lange mouw maat 62/68 mag overslag zijn maar hoeft niet.
Als het een heel klein figuurtje is wel en wat vraag je er voor?quote:Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog een gloednieuw pak van 5 stuks van de hema liggen in de verpakking. Er zit alleen een een klein beest figuurtje op elke voorkant geloof ik.
Wille gij een foto?
Ik heb denk ik wel wat.... moet ik even kijken. Maar ze hebben niet zo'n maxicosi gat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef innepin het volgende:
Ik ben op zoek naar een wikkeldeken/bunting bag/iets warms om m'n novemberbabytje in te wikkelen dat 't liefst ook nog mee kan in de maxicosi. Neutraal of meisjesachtigIemand?
Ik heb een cape-je. Kan je over het hoofdje aantrekken en dan ligt de kleine heerlijk warm. Ook een dik stofje, dus heerlijk voor de winter. (oja en het mutsje van het cape-je heeft ook kleine oortjes, dus je kleintje lijkt zo op een klein beertje!)quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef innepin het volgende:
Och, een gewone doek is (naast zo'n maxicosiding) ook handig. Hebt ge een foto?
Ik heb een hekel aan mintgroen en ook wel een beetje aan winnie de pooh, maar bruin met wit klinkt wel goed
ik zag maar 1 effe witte van de prenatal. de ander is met diertjes en de rest korte mouwen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het een heel klein figuurtje is wel en wat vraag je er voor?
voor de rest het liefst effe ivm dragen onder een jurkje en dan scijnt de print zo door
@reilan die van jou heb ik al maar wat vraag je ervoor?
prijs?quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Muks het volgende:
Is er hier interesse in een flinke berg k'nex ? 1 koffer, 2 grote boxen vol met oa een reuzenrad, bewegende dino en nog veel meer. Bij interesse maak ik even een foto van het geheel. Stuur maar even een PM
Ehh nog niet over nagedacht maar t is echt veel knex, t heeft de kids in elk geval een lieve duit gekost, zal even met ze overleggen morgen.quote:
En jij maar dibsenquote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
dat noppiesjasje past de jouwe volgende zomer nog wel toch?? Senna is volgens mij net zo groot als Evie ongeveer; en die zit nu net in 86/92..quote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
die heb ik al nieuw gekochtquote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef becky27 het volgende:
Keshet en KJ ga jullie gang, ik zoek vooral lange mouwenrompers.
die van mij is te vaak ziek om zonder lange mouwen rompers te lopen (of werk ik het dan juist in de hand....;))quote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die heb ik al nieuw gekocht
ik kwam er juist achter dat ik geen hemdrompers meer haden mijn meisje is best warmbloedig...
Hierbij de foto'squote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef innepin het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar afgaand op mignonnes enthousiasme klinkt t nu al goed![]()
Dolphinqueen, ik heb zelf ook wel ergens een capeje, maar wellicht bedoel je iets dat net wat anders is dan wat ik heb, dus een fotootje is altijd wel welkom
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff in de herhaling:
Puckababy Piep > 20 euro (excl. vz)
Pakket van 18 shirtjes jongen (o.a. Hema, Prenatal, NoNo, Noppies) > 20 euro (excl. vz)
Pakket 13 broekjes maat 50/50 jongen > 15 euro (excl. vz)
Pakket 13 rompers 50/56 jongen > 10 euro (excl. vz)
Pakket positiekleding 10 stuks maat M/L > 45 euro (excl. vz)
Voor de pakketten kun je nog PM-en voor een link als je meer wil zien.
Wil je een andere prijs, ook gewoon PM-en! Anders gaat het gewoon in de zak van Max.
Helaasch. Dan wacht ik nog ff met het wegdoenquote:Op maandag 19 september 2011 11:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...
In die grijze heb ik misschien wel belangstelling.quote:Op maandag 19 september 2011 11:17 schreef Reilain het volgende:
Iemand nog op zoek naar winter slaapzakjes maat 70?
Heb er 2... een grijze en een roze met bloemetjes (de laatste is helemaal ok meer bij de rits, maar als je een beetje met naald en draad om kan gaan kan ie best nog een rondje mee!)
wat is de lengte nu?quote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Tan het volgende:
Deze draagdoek is zelfgemaakt uit een Didymos lila indio met linnen. Te gebruiken als shorty of ringsling dankzij losse ringen. Ideaal voor een dagje weg of een warme zomerdag.
Ik doe hem weg wegens een overdaad aan draagdoeken, maar het gaat me aan het hart want het is zo'n mooie stof. In originele staat was deze doek meer dan 100 euro.
Ik heb er geen instructies bij omdat hij zelfgemaakt is, dus aan de originele instructies (voor lange draagdoek) heb je niets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag 20 euro incl. verzenden
Ik zal hem reserveren tot vanavond.quote:Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef Jipster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Wiegje met matrasje (prenatal) en eventueel drie lakens > Wiegje: 30 euro, Matrasje 15 euro, Drie lakens, 7 euro p.s.
Takkembah, ik heb interesse in het wiegje, maar kan pas vanavond met manlief overleggen.. heb je hem uberhaupt nog en kan ik hem reserveren tot vanavond?
Wat voor lakens heb je, heb je daar nog een fotootje van?
Ik heb deze, best dik, wel zonder mouwen. Maat 110quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Reilain het volgende:
Ik zoek ook nog winterslaapzakken... 110
of die 80/104 van hema...
Roze ook welkom!
(en ooit zei ik dat ik niet zo gek op roze was?!)
Zal straks even foto's van mijn slaapzakken plaatsen
PMquote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
Ik dacht aan 5 euro...
Even tussen de foto's zitten snuffelenzie dat ze met 7 mnd nog in 70cm slaapzakjes lag... de maand daarna in de 68/80 van hema.. (Qua lengte een gemiddeld kindje)
Ze lag er niet heel vroeg in slaapzakjes... pas vanaf de winter (juli kindje)... dus vanaf welke leeftijd t past? dat weet ik niet
Ik floris dan helemaalquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Reilain het volgende:
Oh ik heb Oona dus heel lang nog in een 70 gepropt haha...
@Mrien... Ik zoek helaas echt met mouwen... koud kamertje!
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopenquote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jahquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopen
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als KD het niks vindt, heb ik ws wel interesse.quote:
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef Keshet het volgende:
Ze hebben ze gewoon hoor Mrien!
Ik zou 'm doen KJ! Hij is zo leuk dat je 'm volgens mij heel makkelijk verkoopt als 'ie niet past!
quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jah![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef mrien het volgende:
[..]
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijken
Vaak kun je die ook bij het CB lenen, misschien ook bij die van jullie?quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand heeeeel toevallig nog het boek van Ria Blom in de aanbieding?
Regelmaat en inbakeren?
Ik ga even voor je kijken vanavond. Er is een plekje waar ik denk dat hij ligt. Zo niet, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand heeeeel toevallig nog het boek van Ria Blom in de aanbieding?
Regelmaat en inbakeren?
oeee dat zou super zijn!! toevallig deze week nog ergens tijd??quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hem ook voor je bj, kan hem zo voor je meenemen als ik liene kom bewonderen!
rond half elf een optie?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja dat lukt wel, morgenochtend? Moet ook nog even op mijn kop de kast door trouwens, maar dattie er is weet ik zeker
Veel exElins inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
gheh Miss Ik zie veel exElins![]()
ben je al toe aan een grotere maat?
ik ben er ook niet van daarom ook wegquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef bitterend het volgende:
Ik heb op marktplaats gekeken maar dacht vraag het hier ook omdat jullie hebben normaal een goede smaak![]()
alleen bert en ernie lol
Ja, ik heb ook eentje van de Prenatal voor die prijs, echt een superding! Had er eerst een van de Wibra, maar die is wel erg dun...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier vandaag bij prenatal een mooie dikke gehaaald voor 22,99 is niet verkeerd toch?
Heb ik ook! (alleen dan niet in tweelingmaat)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
Boxkleed van dit merk en deze kleur maar dan is mijnes een 1 persoontje
Ben ik benieuwd of ik fok-smaak heb of wordt afgeserveerd![]()
die heb ik in het bruinquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
plaatje is ms makkelijker:
[ afbeelding ]
eenschquote:
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef wickie het volgende:
Bitterend, een tijdje terug hadden ze mooie boxkleden bij de kruidvat liggen. Met een ruitjesstof aan de ene kant en grijs badstof aan de andere kant. Waren maar 10 euro ofzo. Misschien ligt er nog wel iets bij jou in de buurt.
Ohw ja dat is een stuk slimmer, niet aan gedacht dus bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef Shandaly het volgende:
Waarom dan dubbelvouwen en een stofje omheen maken? Gewoon leuk dekbedovertrekje gebruiken, zullen bij Ikea ook niet de hoofdprijs kosten (en makkelijk te wassen). Dan leg je hem dubbel in de box, en enkel op de grond.. extra veel speelruimte!
Ah dat is wel een leukequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
plaatje is ms makkelijker:
[ afbeelding ]
Nou dit is mijn eerste maar ik vind van mezelf dat ik wel kritisch ben. Je kan wel blijven kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Cooki het volgende:
[..]
eensch![]()
bij de eerste kocht ik nog "alles wat los en vast zat"![]()
nu veeel minder en veel kritischer (meestal)
Goh ik kan hier beter opnoemen wat ik niet tweedehands heb gekocht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:
Bed + matras en maxi cosi zijn allemaal nieuw hier.
Kleding sommige nieuwe andere hier van fok, box uit marktplaats en buggy was kado...zo beperken we de kosten een beetje
Bij de Wibra zag ik vandaag wel rode ledikantlakentjes (het waren volgens mij geen wieglakentjes als ik goed heb gekeken)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
je hebt ook opvouwbare boxen wellicht is dat ietsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ik kan hier beter opnoemen wat ik niet tweedehands heb gekocht.
Bed + matras en kinderwagen+maxi cosi zijn allemaal tweedehands hier. Zo ook de dekbedovertrekjes (wel weer van Maud blijkbaar een duur merk)
(matrasje met aankoopbon zodati k kon zien dat hij onmogelijk vaak gebruikt was. Kind wilde niet meer in kinderbedje)
Tummytub + badje en standaard tweedehands. Meeste kleding tweedehands van fok of marktplaats.
Baddoeken met mutsje tweedehands.
Wel nieuwe schoentjes en laarsjes (hummbee.com) gekocht en nieuwe leuk gekleurde hydrofielluiers. Die waren dan ook extra duur.
Nieuw aankleedkussen en nieuwe overtrekken.
Nah dat is wel genoeg opsomming![]()
![]()
Een box schaffen we niet aan, misschien kom ik daar nog op terug![]()
Wij wonen nog al klein, ik weet niet waar i k het allemaal moet zetten.
Cooki heb je een leuke prijs in gedachten? dan wel misschien. Doe eens een pm-etje
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je hebt ook opvouwbare boxen wellicht is dat iets
Ik weet dat Ziggo het in het digitale kinderpakket heeft zitten. Wij hebben dat dus niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef bitterend het volgende:
DML die aapjes![]()
komen die dingen op tv?? babytv zeg je? misschien eerst kijken of de kleine het leuk vindt
proestquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
diegene die wij hebben gekocht is opgevouwen!
Nou nou ik doe alleen maar wat jij in je ondertitel hebt staan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze hebben bij de wibra niets egaals hier iig en ik vraag om tweedehandsjes, juist om te vermaken, nieuw kan ik ze ook wel vinden uiteraard
Nou he ik wil alleen maar helpen. Je hebt boxen die net zo in elkaar te vouwen zijn als een campingbedje maar de vorm van een box hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
diegene die wij hebben gekocht is opgevouwen!
weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nou he ik wil alleen maar helpen. Je hebt boxen die net zo in elkaar te vouwen zijn als een campingbedje maar de vorm van een box hebben.
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet ik![]()
zoiets:
http://www.pixmania.nl/nl(...)ea-dreams-speel.html
of dit
http://link.marktplaats.nl/483338522
Deze ziet er wel leuk uit, ik hou niet zo van Pooh van die vorige link.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
TJ http://link.marktplaats.nl/483451686
ik duik straks de zolder wel even op, als ik me niet vergis heb ik nog 2 wieglakentjes, waskussenhoezen heb ik in oranje en groen (felle kleuren)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
Ik heb ze gisteren nog bij 't kruidvat zien liggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijs
Ik zal straks eens kijken stiemie.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar rokjes en vestjes (zeg maar winterspul) in de maat 104/110. Iemand?
Oeh leuk!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken stiemie.
Heb hier wel een stapeltje dingen maar zal morgen even een overzichtje maken.quote:
Ik heb geen boxkleed maar wel een heel mooi tinylove speelkleed dat ook in de box kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand een leuke boxkleed die ze niet meer gebruiken en nog goed eruit ziet?
Oh ik krijg een meisjemaar hoef geen roze boxkleed te zijn...
Pessie ik heb wel ervaring. WIj hebben er 1 aangeschaft toen het voor Yaro niet meer veilig was in het babybadje. Hij wilde bewegen en dat ging echt niet meer. Hierin een klein laagje water en meneer kon helemaal los gaan. Tot hij ging staan, toen wilde hij dat alleen nog maar doen. Was ook prima en hij stapte zo helemaal rond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef pessie het volgende:
Zeg, wie heeft er ervaring met een bibabad en wie heeft er nog 1 staan?
wat zoek je in die maat? Maud zit daar nog lang niet in en Fleur is er al lang weer uit. Dus ik heb wel het 1 en ander liggen....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef YPPY het volgende:
Snoopy, als je toevallig ook 116 hebt, mag je dat ook posten hoor.Of trui.
Volgens mij heb ik die nog, hoe snel heb je het nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef mrien het volgende:
Naast meisjesleggings in maat 98/104 en winterslaapzakken in maat 110 zoek ik ook nog een gym/balletpakje, in maat 104
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |