PMquote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
Ik dacht aan 5 euro...
Even tussen de foto's zitten snuffelenzie dat ze met 7 mnd nog in 70cm slaapzakjes lag... de maand daarna in de 68/80 van hema.. (Qua lengte een gemiddeld kindje)
Ze lag er niet heel vroeg in slaapzakjes... pas vanaf de winter (juli kindje)... dus vanaf welke leeftijd t past? dat weet ik niet
Ik floris dan helemaalquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Reilain het volgende:
Oh ik heb Oona dus heel lang nog in een 70 gepropt haha...
@Mrien... Ik zoek helaas echt met mouwen... koud kamertje!
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopenquote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jahquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopen
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als KD het niks vindt, heb ik ws wel interesse.quote:
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef Keshet het volgende:
Ze hebben ze gewoon hoor Mrien!
Ik zou 'm doen KJ! Hij is zo leuk dat je 'm volgens mij heel makkelijk verkoopt als 'ie niet past!
quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jah![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef mrien het volgende:
[..]
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |