Hierbij de foto'squote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef innepin het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar afgaand op mignonnes enthousiasme klinkt t nu al goed![]()
Dolphinqueen, ik heb zelf ook wel ergens een capeje, maar wellicht bedoel je iets dat net wat anders is dan wat ik heb, dus een fotootje is altijd wel welkom
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff in de herhaling:
Puckababy Piep > 20 euro (excl. vz)
Pakket van 18 shirtjes jongen (o.a. Hema, Prenatal, NoNo, Noppies) > 20 euro (excl. vz)
Pakket 13 broekjes maat 50/50 jongen > 15 euro (excl. vz)
Pakket 13 rompers 50/56 jongen > 10 euro (excl. vz)
Pakket positiekleding 10 stuks maat M/L > 45 euro (excl. vz)
Voor de pakketten kun je nog PM-en voor een link als je meer wil zien.
Wil je een andere prijs, ook gewoon PM-en! Anders gaat het gewoon in de zak van Max.
Helaasch. Dan wacht ik nog ff met het wegdoenquote:Op maandag 19 september 2011 11:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...
In die grijze heb ik misschien wel belangstelling.quote:Op maandag 19 september 2011 11:17 schreef Reilain het volgende:
Iemand nog op zoek naar winter slaapzakjes maat 70?
Heb er 2... een grijze en een roze met bloemetjes (de laatste is helemaal ok meer bij de rits, maar als je een beetje met naald en draad om kan gaan kan ie best nog een rondje mee!)
Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Takkembah het volgende:
wat is de lengte nu?quote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Tan het volgende:
Deze draagdoek is zelfgemaakt uit een Didymos lila indio met linnen. Te gebruiken als shorty of ringsling dankzij losse ringen. Ideaal voor een dagje weg of een warme zomerdag.
Ik doe hem weg wegens een overdaad aan draagdoeken, maar het gaat me aan het hart want het is zo'n mooie stof. In originele staat was deze doek meer dan 100 euro.
Ik heb er geen instructies bij omdat hij zelfgemaakt is, dus aan de originele instructies (voor lange draagdoek) heb je niets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag 20 euro incl. verzenden
Ik zal hem reserveren tot vanavond.quote:Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef Jipster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Wiegje met matrasje (prenatal) en eventueel drie lakens > Wiegje: 30 euro, Matrasje 15 euro, Drie lakens, 7 euro p.s.
Takkembah, ik heb interesse in het wiegje, maar kan pas vanavond met manlief overleggen.. heb je hem uberhaupt nog en kan ik hem reserveren tot vanavond?
Wat voor lakens heb je, heb je daar nog een fotootje van?
Ik heb deze, best dik, wel zonder mouwen. Maat 110quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Reilain het volgende:
Ik zoek ook nog winterslaapzakken... 110
of die 80/104 van hema...
Roze ook welkom!
(en ooit zei ik dat ik niet zo gek op roze was?!)
Zal straks even foto's van mijn slaapzakken plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |