ik zag maar 1 effe witte van de prenatal. de ander is met diertjes en de rest korte mouwen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het een heel klein figuurtje is wel en wat vraag je er voor?
voor de rest het liefst effe ivm dragen onder een jurkje en dan scijnt de print zo door
@reilan die van jou heb ik al maar wat vraag je ervoor?
prijs?quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Muks het volgende:
Is er hier interesse in een flinke berg k'nex ? 1 koffer, 2 grote boxen vol met oa een reuzenrad, bewegende dino en nog veel meer. Bij interesse maak ik even een foto van het geheel. Stuur maar even een PM
Ehh nog niet over nagedacht maar t is echt veel knex, t heeft de kids in elk geval een lieve duit gekost, zal even met ze overleggen morgen.quote:
En jij maar dibsenquote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
dat noppiesjasje past de jouwe volgende zomer nog wel toch?? Senna is volgens mij net zo groot als Evie ongeveer; en die zit nu net in 86/92..quote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
die heb ik al nieuw gekochtquote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef becky27 het volgende:
Keshet en KJ ga jullie gang, ik zoek vooral lange mouwenrompers.
die van mij is te vaak ziek om zonder lange mouwen rompers te lopen (of werk ik het dan juist in de hand....;))quote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die heb ik al nieuw gekocht
ik kwam er juist achter dat ik geen hemdrompers meer haden mijn meisje is best warmbloedig...
Hierbij de foto'squote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef innepin het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar afgaand op mignonnes enthousiasme klinkt t nu al goed![]()
Dolphinqueen, ik heb zelf ook wel ergens een capeje, maar wellicht bedoel je iets dat net wat anders is dan wat ik heb, dus een fotootje is altijd wel welkom
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff in de herhaling:
Puckababy Piep > 20 euro (excl. vz)
Pakket van 18 shirtjes jongen (o.a. Hema, Prenatal, NoNo, Noppies) > 20 euro (excl. vz)
Pakket 13 broekjes maat 50/50 jongen > 15 euro (excl. vz)
Pakket 13 rompers 50/56 jongen > 10 euro (excl. vz)
Pakket positiekleding 10 stuks maat M/L > 45 euro (excl. vz)
Voor de pakketten kun je nog PM-en voor een link als je meer wil zien.
Wil je een andere prijs, ook gewoon PM-en! Anders gaat het gewoon in de zak van Max.
Helaasch. Dan wacht ik nog ff met het wegdoenquote:Op maandag 19 september 2011 11:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten want ik weet nog niet of ik een jongetje of een meisje krijg...
In die grijze heb ik misschien wel belangstelling.quote:Op maandag 19 september 2011 11:17 schreef Reilain het volgende:
Iemand nog op zoek naar winter slaapzakjes maat 70?
Heb er 2... een grijze en een roze met bloemetjes (de laatste is helemaal ok meer bij de rits, maar als je een beetje met naald en draad om kan gaan kan ie best nog een rondje mee!)
wat is de lengte nu?quote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Tan het volgende:
Deze draagdoek is zelfgemaakt uit een Didymos lila indio met linnen. Te gebruiken als shorty of ringsling dankzij losse ringen. Ideaal voor een dagje weg of een warme zomerdag.
Ik doe hem weg wegens een overdaad aan draagdoeken, maar het gaat me aan het hart want het is zo'n mooie stof. In originele staat was deze doek meer dan 100 euro.
Ik heb er geen instructies bij omdat hij zelfgemaakt is, dus aan de originele instructies (voor lange draagdoek) heb je niets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag 20 euro incl. verzenden
Ik zal hem reserveren tot vanavond.quote:Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef Jipster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Wiegje met matrasje (prenatal) en eventueel drie lakens > Wiegje: 30 euro, Matrasje 15 euro, Drie lakens, 7 euro p.s.
Takkembah, ik heb interesse in het wiegje, maar kan pas vanavond met manlief overleggen.. heb je hem uberhaupt nog en kan ik hem reserveren tot vanavond?
Wat voor lakens heb je, heb je daar nog een fotootje van?
Ik heb deze, best dik, wel zonder mouwen. Maat 110quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Reilain het volgende:
Ik zoek ook nog winterslaapzakken... 110
of die 80/104 van hema...
Roze ook welkom!
(en ooit zei ik dat ik niet zo gek op roze was?!)
Zal straks even foto's van mijn slaapzakken plaatsen
PMquote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
Ik dacht aan 5 euro...
Even tussen de foto's zitten snuffelenzie dat ze met 7 mnd nog in 70cm slaapzakjes lag... de maand daarna in de 68/80 van hema.. (Qua lengte een gemiddeld kindje)
Ze lag er niet heel vroeg in slaapzakjes... pas vanaf de winter (juli kindje)... dus vanaf welke leeftijd t past? dat weet ik niet
Ik floris dan helemaalquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Reilain het volgende:
Oh ik heb Oona dus heel lang nog in een 70 gepropt haha...
@Mrien... Ik zoek helaas echt met mouwen... koud kamertje!
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopenquote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog wel slaapzakken, echt een overschot aan die dingen hier.
Ik ga even kijken op zolder.
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jahquote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja kijk maar even, als je een leuk prijsje hebt kan ik alvast voor de toekomst kopen
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als KD het niks vindt, heb ik ws wel interesse.quote:
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef Keshet het volgende:
Ze hebben ze gewoon hoor Mrien!
Ik zou 'm doen KJ! Hij is zo leuk dat je 'm volgens mij heel makkelijk verkoopt als 'ie niet past!
quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah uh, ik heb ze nu voor deze winter nodig jah![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef mrien het volgende:
[..]
* mrien gaat nog een keer op h&m site kijken
Vaak kun je die ook bij het CB lenen, misschien ook bij die van jullie?quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand heeeeel toevallig nog het boek van Ria Blom in de aanbieding?
Regelmaat en inbakeren?
Ik ga even voor je kijken vanavond. Er is een plekje waar ik denk dat hij ligt. Zo niet, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand heeeeel toevallig nog het boek van Ria Blom in de aanbieding?
Regelmaat en inbakeren?
oeee dat zou super zijn!! toevallig deze week nog ergens tijd??quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hem ook voor je bj, kan hem zo voor je meenemen als ik liene kom bewonderen!
rond half elf een optie?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja dat lukt wel, morgenochtend? Moet ook nog even op mijn kop de kast door trouwens, maar dattie er is weet ik zeker
Veel exElins inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
gheh Miss Ik zie veel exElins![]()
ben je al toe aan een grotere maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |