Als de stof er nog netjes uitziet zonder teveel "pilletjes" (als die stof al kan pillen) of hoe je dat noemt, verkochtquote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
KJ, foto vanmiddagof misschien zelfs vanavond, ivm druk enzo.
TJ, 15 euro incl verzenden voor de cosibag?
Ik heb nu 3 draagdoeken en één ringsling in de aanbieding. Heb nog een doek, maar die is in gebruik bij een vriendin. Zal ook daar foto's van maken straks.
Bodpa heb jij nog interesse??quote:Op woensdag 14 september 2011 10:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Cars snowboots maatje 26
In perfecte staat, slechts een paar keer door de sneeuw gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je nu mee! Ik had je wollen wel gewild maar nu heb ik al een andere onderweg...quote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nu 3 draagdoeken en één ringsling in de aanbieding. Heb nog een doek, maar die is in gebruik bij een vriendin. Zal ook daar foto's van maken straks.
Aah mooi, dan dibs ik hem bij dezequote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Die wollen is momenteel in gebruik bij een vriendin, dus als die terugkomt is het misschien weer tijd voor een nieuwe doek
+1!quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef becky27 het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse in de rompers!
ik zal zo eens eens door de doos gaan want heb overslagrompers van de hema.quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek witte rompers lange mouw maat 62/68 mag overslag zijn maar hoeft niet.
Ik heb nog een gloednieuw pak van 5 stuks van de hema liggen in de verpakking. Er zit alleen een een klein beest figuurtje op elke voorkant geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek witte rompers lange mouw maat 62/68 mag overslag zijn maar hoeft niet.
Als het een heel klein figuurtje is wel en wat vraag je er voor?quote:Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog een gloednieuw pak van 5 stuks van de hema liggen in de verpakking. Er zit alleen een een klein beest figuurtje op elke voorkant geloof ik.
Wille gij een foto?
Ik heb denk ik wel wat.... moet ik even kijken. Maar ze hebben niet zo'n maxicosi gat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef innepin het volgende:
Ik ben op zoek naar een wikkeldeken/bunting bag/iets warms om m'n novemberbabytje in te wikkelen dat 't liefst ook nog mee kan in de maxicosi. Neutraal of meisjesachtigIemand?
Ik heb een cape-je. Kan je over het hoofdje aantrekken en dan ligt de kleine heerlijk warm. Ook een dik stofje, dus heerlijk voor de winter. (oja en het mutsje van het cape-je heeft ook kleine oortjes, dus je kleintje lijkt zo op een klein beertje!)quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef innepin het volgende:
Och, een gewone doek is (naast zo'n maxicosiding) ook handig. Hebt ge een foto?
Ik heb een hekel aan mintgroen en ook wel een beetje aan winnie de pooh, maar bruin met wit klinkt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |