ik zag maar 1 effe witte van de prenatal. de ander is met diertjes en de rest korte mouwen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het een heel klein figuurtje is wel en wat vraag je er voor?
voor de rest het liefst effe ivm dragen onder een jurkje en dan scijnt de print zo door
@reilan die van jou heb ik al maar wat vraag je ervoor?
prijs?quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Muks het volgende:
Is er hier interesse in een flinke berg k'nex ? 1 koffer, 2 grote boxen vol met oa een reuzenrad, bewegende dino en nog veel meer. Bij interesse maak ik even een foto van het geheel. Stuur maar even een PM
Ehh nog niet over nagedacht maar t is echt veel knex, t heeft de kids in elk geval een lieve duit gekost, zal even met ze overleggen morgen.quote:
En jij maar dibsenquote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
dat noppiesjasje past de jouwe volgende zomer nog wel toch?? Senna is volgens mij net zo groot als Evie ongeveer; en die zit nu net in 86/92..quote:Op maandag 19 september 2011 09:02 schreef Keshet het volgende:
Crap, ik zie nu ineens dat 't HEMA vestje maat 74 is; dat durf ik niet meer te gokken.
Voor 't noppiesjasje geldt eigenlijk hetzelde.
die heb ik al nieuw gekochtquote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef becky27 het volgende:
Keshet en KJ ga jullie gang, ik zoek vooral lange mouwenrompers.
die van mij is te vaak ziek om zonder lange mouwen rompers te lopen (of werk ik het dan juist in de hand....;))quote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die heb ik al nieuw gekocht
ik kwam er juist achter dat ik geen hemdrompers meer haden mijn meisje is best warmbloedig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |