ik ben er ook niet van daarom ook wegquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef bitterend het volgende:
Ik heb op marktplaats gekeken maar dacht vraag het hier ook omdat jullie hebben normaal een goede smaak![]()
alleen bert en ernie lol
Ja, ik heb ook eentje van de Prenatal voor die prijs, echt een superding! Had er eerst een van de Wibra, maar die is wel erg dun...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier vandaag bij prenatal een mooie dikke gehaaald voor 22,99 is niet verkeerd toch?
Heb ik ook! (alleen dan niet in tweelingmaat)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
Boxkleed van dit merk en deze kleur maar dan is mijnes een 1 persoontje
Ben ik benieuwd of ik fok-smaak heb of wordt afgeserveerd![]()
die heb ik in het bruinquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
plaatje is ms makkelijker:
[ afbeelding ]
eenschquote:
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef wickie het volgende:
Bitterend, een tijdje terug hadden ze mooie boxkleden bij de kruidvat liggen. Met een ruitjesstof aan de ene kant en grijs badstof aan de andere kant. Waren maar 10 euro ofzo. Misschien ligt er nog wel iets bij jou in de buurt.
Ohw ja dat is een stuk slimmer, niet aan gedacht dus bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef Shandaly het volgende:
Waarom dan dubbelvouwen en een stofje omheen maken? Gewoon leuk dekbedovertrekje gebruiken, zullen bij Ikea ook niet de hoofdprijs kosten (en makkelijk te wassen). Dan leg je hem dubbel in de box, en enkel op de grond.. extra veel speelruimte!
Ah dat is wel een leukequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Cooki het volgende:
Ik heb deze voor je:
plaatje is ms makkelijker:
[ afbeelding ]
Nou dit is mijn eerste maar ik vind van mezelf dat ik wel kritisch ben. Je kan wel blijven kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Cooki het volgende:
[..]
eensch![]()
bij de eerste kocht ik nog "alles wat los en vast zat"![]()
nu veeel minder en veel kritischer (meestal)
Goh ik kan hier beter opnoemen wat ik niet tweedehands heb gekocht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:
Bed + matras en maxi cosi zijn allemaal nieuw hier.
Kleding sommige nieuwe andere hier van fok, box uit marktplaats en buggy was kado...zo beperken we de kosten een beetje
Bij de Wibra zag ik vandaag wel rode ledikantlakentjes (het waren volgens mij geen wieglakentjes als ik goed heb gekeken)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
je hebt ook opvouwbare boxen wellicht is dat ietsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ik kan hier beter opnoemen wat ik niet tweedehands heb gekocht.
Bed + matras en kinderwagen+maxi cosi zijn allemaal tweedehands hier. Zo ook de dekbedovertrekjes (wel weer van Maud blijkbaar een duur merk)
(matrasje met aankoopbon zodati k kon zien dat hij onmogelijk vaak gebruikt was. Kind wilde niet meer in kinderbedje)
Tummytub + badje en standaard tweedehands. Meeste kleding tweedehands van fok of marktplaats.
Baddoeken met mutsje tweedehands.
Wel nieuwe schoentjes en laarsjes (hummbee.com) gekocht en nieuwe leuk gekleurde hydrofielluiers. Die waren dan ook extra duur.
Nieuw aankleedkussen en nieuwe overtrekken.
Nah dat is wel genoeg opsomming![]()
![]()
Een box schaffen we niet aan, misschien kom ik daar nog op terug![]()
Wij wonen nog al klein, ik weet niet waar i k het allemaal moet zetten.
Cooki heb je een leuke prijs in gedachten? dan wel misschien. Doe eens een pm-etje
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je hebt ook opvouwbare boxen wellicht is dat iets
Ik weet dat Ziggo het in het digitale kinderpakket heeft zitten. Wij hebben dat dus niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef bitterend het volgende:
DML die aapjes![]()
komen die dingen op tv?? babytv zeg je? misschien eerst kijken of de kleine het leuk vindt
proestquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
diegene die wij hebben gekocht is opgevouwen!
Nou nou ik doe alleen maar wat jij in je ondertitel hebt staan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze hebben bij de wibra niets egaals hier iig en ik vraag om tweedehandsjes, juist om te vermaken, nieuw kan ik ze ook wel vinden uiteraard
Nou he ik wil alleen maar helpen. Je hebt boxen die net zo in elkaar te vouwen zijn als een campingbedje maar de vorm van een box hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
diegene die wij hebben gekocht is opgevouwen!
weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nou he ik wil alleen maar helpen. Je hebt boxen die net zo in elkaar te vouwen zijn als een campingbedje maar de vorm van een box hebben.
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet ik![]()
zoiets:
http://www.pixmania.nl/nl(...)ea-dreams-speel.html
of dit
http://link.marktplaats.nl/483338522
Deze ziet er wel leuk uit, ik hou niet zo van Pooh van die vorige link.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
TJ http://link.marktplaats.nl/483451686
ik duik straks de zolder wel even op, als ik me niet vergis heb ik nog 2 wieglakentjes, waskussenhoezen heb ik in oranje en groen (felle kleuren)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
Ik heb ze gisteren nog bij 't kruidvat zien liggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijs
Ik zal straks eens kijken stiemie.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar rokjes en vestjes (zeg maar winterspul) in de maat 104/110. Iemand?
Oeh leuk!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken stiemie.
Heb hier wel een stapeltje dingen maar zal morgen even een overzichtje maken.quote:
Ik heb geen boxkleed maar wel een heel mooi tinylove speelkleed dat ook in de box kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand een leuke boxkleed die ze niet meer gebruiken en nog goed eruit ziet?
Oh ik krijg een meisjemaar hoef geen roze boxkleed te zijn...
Pessie ik heb wel ervaring. WIj hebben er 1 aangeschaft toen het voor Yaro niet meer veilig was in het babybadje. Hij wilde bewegen en dat ging echt niet meer. Hierin een klein laagje water en meneer kon helemaal los gaan. Tot hij ging staan, toen wilde hij dat alleen nog maar doen. Was ook prima en hij stapte zo helemaal rond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef pessie het volgende:
Zeg, wie heeft er ervaring met een bibabad en wie heeft er nog 1 staan?
wat zoek je in die maat? Maud zit daar nog lang niet in en Fleur is er al lang weer uit. Dus ik heb wel het 1 en ander liggen....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef YPPY het volgende:
Snoopy, als je toevallig ook 116 hebt, mag je dat ook posten hoor.Of trui.
Volgens mij heb ik die nog, hoe snel heb je het nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef mrien het volgende:
Naast meisjesleggings in maat 98/104 en winterslaapzakken in maat 110 zoek ik ook nog een gym/balletpakje, in maat 104
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |