Deze ziet er wel leuk uit, ik hou niet zo van Pooh van die vorige link.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
TJ http://link.marktplaats.nl/483451686
ik duik straks de zolder wel even op, als ik me niet vergis heb ik nog 2 wieglakentjes, waskussenhoezen heb ik in oranje en groen (felle kleuren)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
Ik heb ze gisteren nog bij 't kruidvat zien liggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijs
Ik zal straks eens kijken stiemie.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar rokjes en vestjes (zeg maar winterspul) in de maat 104/110. Iemand?
Oeh leuk!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken stiemie.
Heb hier wel een stapeltje dingen maar zal morgen even een overzichtje maken.quote:
Ik heb geen boxkleed maar wel een heel mooi tinylove speelkleed dat ook in de box kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand een leuke boxkleed die ze niet meer gebruiken en nog goed eruit ziet?
Oh ik krijg een meisjemaar hoef geen roze boxkleed te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |