Deze ziet er wel leuk uit, ik hou niet zo van Pooh van die vorige link.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
TJ http://link.marktplaats.nl/483451686
ik duik straks de zolder wel even op, als ik me niet vergis heb ik nog 2 wieglakentjes, waskussenhoezen heb ik in oranje en groen (felle kleuren)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft er iemand nog simpele wieglakentjes? in neutrale kleuren of bruin/oranje/rood
idem voor waskussenhoezen
Ik heb ze gisteren nog bij 't kruidvat zien liggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die is echt heelllll leuk, maar die prijs
Ik zal straks eens kijken stiemie.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar rokjes en vestjes (zeg maar winterspul) in de maat 104/110. Iemand?
Oeh leuk!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken stiemie.
Heb hier wel een stapeltje dingen maar zal morgen even een overzichtje maken.quote:
Ik heb geen boxkleed maar wel een heel mooi tinylove speelkleed dat ook in de box kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef bitterend het volgende:
Heeft iemand een leuke boxkleed die ze niet meer gebruiken en nog goed eruit ziet?
Oh ik krijg een meisjemaar hoef geen roze boxkleed te zijn...
Pessie ik heb wel ervaring. WIj hebben er 1 aangeschaft toen het voor Yaro niet meer veilig was in het babybadje. Hij wilde bewegen en dat ging echt niet meer. Hierin een klein laagje water en meneer kon helemaal los gaan. Tot hij ging staan, toen wilde hij dat alleen nog maar doen. Was ook prima en hij stapte zo helemaal rond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef pessie het volgende:
Zeg, wie heeft er ervaring met een bibabad en wie heeft er nog 1 staan?
wat zoek je in die maat? Maud zit daar nog lang niet in en Fleur is er al lang weer uit. Dus ik heb wel het 1 en ander liggen....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef YPPY het volgende:
Snoopy, als je toevallig ook 116 hebt, mag je dat ook posten hoor.Of trui.
Volgens mij heb ik die nog, hoe snel heb je het nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef mrien het volgende:
Naast meisjesleggings in maat 98/104 en winterslaapzakken in maat 110 zoek ik ook nog een gym/balletpakje, in maat 104
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |