ik heb hem ook; geloof ook maat 80... ff nadenken of Liene die volgend jaar winter nog past..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:31 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende jasje:
[ afbeelding ]
't is van de HEMA en ik zoek maatje 80 of 86! Heeft iemand er nog 1 liggen?
haha jij hebt hem natuurlijk ook voor Emma al gehadquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Keshet het volgende:
BJ, ik heb 'm in 68; is dat wat voor je? Voor deze winter?
Oeps, sorry Danic ik heb er waarschijnlijk over heen gelezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef danic het volgende:
Flowerbox, ik had de vorige keer ook al op je berichtje gereageerd.
Ik ben wel benieuwd, kun je foto's maken?
quote:
Volgens mij heb ik diequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er geloof ik nog 1 hangen, beetje pillig maar iemand mag m hebben tegen verzendkosten (als ik m vind)
Ik ook, die heb ik voor Sofietje!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:31 schreef Meimeltje het volgende:
Die rood wit geblokte vond ik wel leuk!
heheh i know, maar heb er idd 2quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die
ik heb hier een jasje liggen in 80 in ieder geval, hij valt wat groter, idd als 80/86. Tenzij je dr twee had...
Ik heb nog wel een regenpak: jasje met broek, donkerrood van Jip en Janneke. Maat 86/92 valt wel groot uit vind ik. Ik heb hem ook voor een jongen. Bij interesse pm me maar!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef weerwolfje het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een regenponcho maat 92 of regenbroek maat 86 in de aanbieding? Het is voor een knul en het liefst niet al te sombere kleuren.
Ok dan ben jij 2e in de rijquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef bodpa09 het volgende:
Als Rocka ze niet wil heb ik misschien wel interesse DQ.
Hmmm, nee ook niet mijn smaak... Maar bedankt voor het kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel dit jasje voor je, meer voor het najaar als echt winter, want dan is deze echt te dun.
Helemaal nieuw en lekker zacht, totaal niet mijn smaak.
[ afbeelding ]
Die wil ik wel!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef Stiemie het volgende:
En nog even mijn spullies in de herhaling
[ afbeelding ]
Gevoerd ribbroekje van prenatal maat 80 - 2 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |