Idd, alsof je hypothese perse uit moet komen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hoezo is 'het niet gelukt' als je hypotheses niet bevestigd worden door de resultaten?
Vlees is gewoon lekker!quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn top 10 favoriete maaltijden bestaan uit vlees
Dacht Tilburg.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef themole het volgende:
[..]
Nijmegen he, redelijk linkse universiteit.
Blijf dan weg uit het topic.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Niks verklappen, ik ga straks de herhaling kijken
sla het eerste interview overquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Niks verklappen, ik ga straks de herhaling kijken
Stapel komt uit Tilburg en Vonk komt van de Radboud Universiteit Nijmegen.quote:
Aha, hoe dan ook onbetrouwbare Brabantse zooi dus.quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef themole het volgende:
Stapel komt uit Tilburg en Vonk komt van de Radboud Universiteit Nijmegen.
Kijk, die gozer is totaal niet agressief.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
De datafraudeur?
Ze schrijft wel leuke boekjes.quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef themole het volgende:
Die Vonk is een bevooroordeelde vervelende vegetariër waarvan ik hoop dat ze ontslagen wordt.
En ik om te kijken of ze linkser worden als ze minder vlees eten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Ik ga eens onderzoeken of mensen vriendelijker worden wanneer ze snoepjes in de vorm van een hart eten
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
Zoek overigens eens op publication confirmatory bias. Wetenschappers hebben inderdaad de neiging om alleen resultaten te publishen die overeenkomen met hun verwachtingen.
kan me niet voorstellen dat iemand dat een leuke vent vindquote:
Nog zo'n persoon die goochelt met cijfers...quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Op naar de volgende vleeseter: De Hond.
mwah vind hem leuker dan roos vonk of mautice de hondquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat iemand dat een leuke vent vind
dat was alleen naam verzinnen geloof ik!quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef ddx het volgende:
Sinds 2005, maar in 2004 hadden we toch al de geenstijl chips ?
Klopt Doritos Geen Stijl, door een pollverneukactie van GS.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef ddx het volgende:
Sinds 2005, maar in 2004 hadden we toch al de geenstijl chips ?
Leuk ja maar hoort die 18 miljard bezuinigingen daar ook bij?quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat optimistische troonrede idee klinkt best leuk
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
16 miljoen? we zijn al over de 17
Zelfs met 22 miljoen blijven we gewoon 16 aanhouden. Klinkt gezelliger.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
16 miljoen? we zijn al over de 17
Hip en cool enzoquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
What is up met die splitscreens ineens?
Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
What is up met die splitscreens ineens?
Het moet even op gang komen hoop ik dan maar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
Mijn god, wat een uitzending om het nieuwe seizoen mee te beginnen...
Het is niet veel soeps. En dan moet het ook nog over fietsen gaan. Sport en P&W, gouden combi altijd.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
Mijn god, wat een uitzending om het nieuwe seizoen mee te beginnen...
Ik vind praten over sport altijd saai.. daar zijn toch zat sportprogramma's voorquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet veel soeps. En dan moet het ook nog over fietsen gaan. Sport en P&W, gouden combi altijd.
Ik denk dat ik naar Married with Children ga zappen.
Nog een paar minuten en dan krijgen we dit soort vragen...quote:
En voor politiek hebben we Buitenhof. Sport maakt ook gewoon deel uit van de actualiteit en maatschappij.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind praten over sport altijd saai.. daar zijn toch zat sportprogramma's voor
Je kan de meeste sporters ook niet serieus interviewen. Ze hebben toch weinig anders te melden dan dat ze goed zijn, beter willen worden, en veel willen winnen en dat de bal rond is.quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een paar minuten en dan krijgen we dit soort vragen...
"Je hebt de groene Trui in de Vuelta gewonnen. Hoeveel massasprints ga je volgend jaar in de Tour de France winnen?"
Daar heb je een punt...mediatraining maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je kan de meeste sporters ook niet serieus interviewen. Ze hebben toch weinig anders te melden dan dat ze goed zijn, beter willen worden, en veel willen winnen en dat de bal rond is.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een paar minuten en dan krijgen we dit soort vragen...
"Je hebt de groene Trui in de Vuelta gewonnen. Hoeveel massasprints ga je volgend jaar in de Tour de France winnen?"
""Moeten we jouw 4e plaats in het algemene klassement, gezien het matige deelnemersveld, niet relativeren"?quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat zouden jullie aan Mollema vragen dan?
En een discussie aangaan over het aankomende jaar. Om te kijken of hij niet ook denkt alles op een 11e tourplek te willen zetten. En dat resultaten elders een goede start zijn. En dan kijken wat er komt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
""Moeten we jouw 4e plaats in het algemene klassement, gezien het matige deelnemersveld, niet relativeren"?
Hij zei het net zelf hoor in het programma dat hij 16 jaar bij Shell heeft gewerkt, als je had geluisterd had je dat niet hoeven opzoekenquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Goh, wat raar dat Bolkestein geen kritiek op Shell heeft.
Bio:
1960 - 1976 diverse functies bij Shell
Vind ik ook niet echt geslaagdquote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
Irritante cameraview met die 4 verschillende plaatjes
Op deze manier maakt het P&W publiek toch kennis met het wielrennen...daar is op zich niets mis mee.quote:
ze denken dat iedereen een 50inch heeft ofzo? Sowieso zit dat logo van de vara dan steeds bij pauw's zn hoofd en ik kan nauwelijks iets zien omdat die 4 camerapunten zo klein zijn. En zo heel klein is mijn tv nou ook weer niet..quote:
Overigens vind ik dat hij wat dat betreft helemaal gelijk heeft. Uiteindelijk draait het bij bedrijven om geld. Het is aan de politiek om kaders te scheppen waarbinnen dit mag gebeuren. Als een bedrijf al een boycot instelt is het in mijn ogen voor de publieke opinie, dus indirect gaat dat wederom over geld verdienen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij zei het net zelf hoor in het programma dat hij 16 jaar bij Shell heeft gewerkt, als je had geluisterd had je dat niet hoeven opzoeken
Eindelijk komt hij eens live in een programma.quote:
Tijd terug toch bij DWDD en ook bij Holland Sport ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Eindelijk komt hij eens live in een programma.
Ja, das waar. Was ik even vergeten. Die autorit met Wilfried door Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd terug toch bij DWDD en ook bij Holland Sport ?
Gelukkig niet. Dat soort eikels hebben we meer dan genoeg gehad. Hopelijk komen er ook ooit eens VVD-ers met gevoel i.p.v. geldtekens in de ogen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef nikk het volgende:
Bolkestein was weer een genot. Jammer dat we zulke mensen niet meer in de politiek hebben.
Ik juich met je mee. Wordt wel de herhaling voor mij. Gelijk na de laatste uitzending van Oprah.quote:
Dat ie beter weet dan de chauffeur welke straten hij moet nemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, das waar. Was ik even vergeten. Die autorit met Wilfried door Amsterdam.
Het stikt er helaas van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef nikk het volgende:
Bolkestein was weer een genot. Jammer dat we zulke mensen niet meer in de politiek hebben.
Als er een verband is, is dat toch reuze interessant om te weten? Vervolgonderzoek zou dan kunnen zijn waar het dan precies aan ligt, en daarna weer wat de mogelijkheden zijn om gedrag middels voeding te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:14 schreef Jac0bus het volgende:
Die Roos Vonk, de tering zegWaarom bestaat deze fopwetenschap eigenlijk? Wat is het nut van het weten of vlees je asociaal maakt? Totaal overbodig.
Ik mag hopen dat dit een vette troll is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als er een verband is, is dat toch reuze interessant om te weten? Vervolgonderzoek zou dan kunnen zijn waar het dan precies aan ligt, en daarna weer wat de mogelijkheden zijn om gedrag middels voeding te beïnvloeden.
Doe 's even normaal joh. Hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een vette troll is.
Hoezo een genot? Hij lulde zichzelf meerdere keren half klemquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef nikk het volgende:
Soms deden ze 3, zo'n T op zijn kant. Omdat de redactie geen kut te doen heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef pberends het volgende:
Wel leuk die splitscreens, hoewel 4 beelden soms een beetje too much is.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef pberends het volgende:
Wel leuk die splitscreens, hoewel 4 beelden soms een beetje too much is.
Wat is er er niet normaal aan mijn opmerking dan? En nee, hij heeft geen gelijk. Het wordt tijd dat we stoppen met dit soort waardeloze wetenschap.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe 's even normaal joh. Hij heeft gewoon gelijk
Ik respecteer jouw mening.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat is er er niet normaal aan mijn opmerking dan? En nee, hij heeft geen gelijk. Het wordt tijd dat we stoppen met dit soort waardeloze wetenschap.
Nee, iemand waarmee ik het niet mee eens ben maak ik niet gelijk uit voor troll, alleen in dit geval ging het omdat maar 1% die mening heeft plus de manier waarop hij het zei dat ik dacht dat hij een troll was(plus dat het nogal vaak gebeurt op het internetquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw mening.
Insinueren dat hij trollt omdat zijn mening verschilt van de jouwe vind ik alleen niet netjes.
Inderdaad. Eerst de eeuwige hypocriete VVD-lofzang afsteken over de onfeilbare Westerse superioriteit en het Universeel Verdrag voor de Rechten van de Mens, om vervolgens zuur te kijken als Pauw hem er fijntjes aan herinnert dat zijn suggestie om Somalische piraten 'gewoon de nek om te draaien' toch wat lastig te rijmen valt met het consequent naleven van dat verdrag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo een genot? Hij lulde zichzelf meerdere keren half klem.
Wat zonde voor ze, net nu Knevel en Van de Brevel van de buis zijn komt Jezus Christus in de uitzending?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
Vooralsnog staat JC nopg steeds als enige gast voor vanavond aangekondigd.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zonde voor ze, net nu Knevel en Van de Brevel van de buis zijn komt Jezus Christus in de uitzending?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef Arcee het volgende:
Wat zonde voor ze, net nu Knevel en Van de Brevel van de buis zijn komt Jezus Christus in de uitzending?
Ik hoop niet dat het een onemanshow wordt. Maar dat krijgt alleen de MP toch altijd?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
Vooralsnog staat JC nopg steeds als enige gast voor vanavond aangekondigd.
Ze gaan het toch niet maken om een uur met alleen hem te praten, hoop ik?
Misschien valt er ook nog wel iets te vermelden over het failliet willen verklaren van Griekenland?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef Jac0bus het volgende:
Ik hoop niet dat het een onemanshow wordt. Maar dat krijgt alleen de MP toch altijd?
Vast nog wel over dat pensioenakkoord en nog een onbelangrijke gast.
Johan heeft overal verstand vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien valt er ook nog wel iets te vermelden over het failliet willen verklaren van Griekenland?
Of zou Johan gewoon op al die vragen antwoord geven.
Misschien die dame van Elsevier? Die zie ik graag verschijnen omdat ik dan tenminste een beetje snap van al dat gedoe met Griekenlandquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien valt er ook nog wel iets te vermelden over het failliet willen verklaren van Griekenland?
Of zou Johan gewoon op al die vragen antwoord geven.
Jolijtquote:
Dan wordt het vooral strepen op de bingokaart...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Fingon het volgende:
Liever uurlang Derksen, dan krijg je tenminste nog leuke uitspraken
Een gast maarquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef TUFKAL het volgende:
Uur lang JC
Zal wel sjagrijnig zijn na de 2-2
Niet haten..quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus Christus, als zelfrespecterend programma ga je toch niet een uur lang die alleen die koekebakker uitnodigen.
De man is ook niet jong meerquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo een genot? Hij lulde zichzelf meerdere keren half klem.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef pberends het volgende:
Wtf is dit? Griekenland gaat naar de hel, maar ze gaan gezellig met Cruijff praten? P&W diskwalificeren zichzelf alweer bij de tweede uitzending, stelletje kutmongolen.
Ik schijt in de bek van Witteman, waarom hebben ze Mathijs Bouman en een paar andere figuren niet uitgenodigd? Wat een debiele schijtlijers zeg. En Fritsie Wester!quote:
Nee bedankt. Die oneliners kennen we nu ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Fingon het volgende:
Liever uurlang Derksen, dan krijg je tenminste nog leuke uitspraken
Mooi, dat scheelt weer een kijker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:56 schreef pberends het volgende:
Ik schijt in de bek van Witteman, waarom hebben ze Mathijs Bouman en een paar andere figuren niet uitgenodigd? Wat een debiele schijtlijers zeg. En Fritsie Wester!
Ik snap het ook niet, en dit al op de 2e uitzendingquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef pberends het volgende:
Wtf is dit? Griekenland gaat naar de hel, maar ze gaan gezellig met Cruijff praten? P&W diskwalificeren zichzelf alweer bij de tweede uitzending, stelletje kutmongolen.
Ze zijn nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef pberends het volgende:
Al weken van te voren gepland. Deze afspraak met Johan en deze speciale uitzending.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het ook niet, en dit al op de 2e uitzending
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef alors het volgende:
Vast een eis van Johan, kan hij tenminste geen tegenspraak krijgen. Het moet natuurlijk wel de grote Johan show blijven.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen
Misschien is Johan wel een een expert op het gebied van Griekse economie
Dan hadden ze dat gisteren moet zeggen. Wat een faalhazenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Al weken van te voren gepland. Deze afspraak met Johan en deze speciale uitzending.
ja en als er dan iets gebeurt in de actualiteit dan hoef je daar als actualiteitenshow natuurlijk niet op in te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Al weken van te voren gepland. Deze afspraak met Johan en deze speciale uitzending.
"Wanneer hun meer uit geven als wat hun binnen krijgen, dan speel je een verloren wedstrijd...dat is logisch."quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen
Misschien is Johan wel een een expert op het gebied van Griekse economie
Onbegrijpelijk inderdaad, ik sla het voor vandaag maar over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik schijt in de bek van Witteman, waarom hebben ze Mathijs Bouman en een paar andere figuren niet uitgenodigd? Wat een debiele schijtlijers zeg. En Fritsie Wester!
Dat zal het wel zijn ja. Die vent kan niet eens fatsoenlijk Nederlands, maar wordt overal op een voetstuk geplaatst omdat het not done is ook maar iets tegen hem te hebben. Dit kan niet anders dan een plakkerige inhoudsloze uitzending worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef alors het volgende:
Vast een eis van Johan, kan hij tenminste geen tegenspraak krijgen. Het moet natuurlijk wel de grote Johan show blijven.
Och, nee toch!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef Masyl het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad, ik sla het voor vandaag maar over.
Ik wacht op zijn Spuiten & Slikken uitzending.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Schrijf je nog een stuk over JD's tatoeage?
Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Is dat niet die bejaarde man die heeeel vroeger coach was en daarvoor zelf voetballer? Tevens zich overal mee bemoeit maar zelf nooit meer met de voeten in de modder staat?
Als ie te gast zou zijn bij VI, dan zou ik niet klagen, maar een uur lang een oud-voetballer bij P&W slaat nergens op.quote:
Ja, ze wilden het wat minder serieus maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef pberends het volgende:
Normaal vinden ze 4 gasten al te weinigquote:
niksquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat heeft die man aan relevants te melden dan?
Voor jou niks, voor mij nieuws over Ajax.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat heeft die man aan relevants te melden dan?
Het gesprek van de dag dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou niks, voor mij nieuws over Ajax.
Morgen weer een uitzending met genoeg gasten speciaal voor jou.
Ik lees alleen maar kritiek over de op 2 na beste speler ooit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Die vent kan niet eens fatsoenlijk Nederlands, maar wordt overal op een voetstuk geplaatst omdat het not done is ook maar iets tegen hem te hebben. Dit kan niet anders dan een plakkerige inhoudsloze uitzending worden.
sommigen wel.. dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het gesprek van de dag dus
Zal ik je eens een geheimpje vertellen? De meeste mensen zitten niet op voetbal te wachten en al helemaal niet op dat eeuwige ajaxgeneuzel.
Ga eens zappen? En verder: bron?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje vertellen? De meeste mensen zitten niet op voetbal te wachten en al helemaal niet op dat eeuwige ajaxgeneuzel.
Maar het werd de bekendste Nederlander ooit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef MilaNL het volgende:
Toen ze zeiden dat ze vanavond maar 1 gast hadden gingen even mensen als Mark Rutte, Jan-Kees de Jager en Barack Obama door mijn hoofd.
Hey, dat kan ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toen keek ik niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het werd de bekendste Nederlander ooit.
En toen ?
Villa in Spanje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef vincerusso het volgende:
geen mobiel , geen internet , leeft ie in een grot ofzo?
Alleen op schiphol toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik zat wel even te denken: bestaan die eigenlijk nog?
Wiequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef tong80 het volgende:
Piet Keizer.
Die kennen ze tegenwoordig niet meer.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef tong80 het volgende:
Piet Keizer.
Die kennen ze tegenwoordig niet meer.
ja wie?quote:
Mooi dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier zegt JC een paar zinnige dingen
Het klopt welquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog zo'n tegeltjeswijsheid:
"Het lichaam waarmee je geboren wordt, ga je dood"
Ik was ook nog buiten toen ik 1-9 was. Daarna gwn sport . Nu gwn fitness 4x pwquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het klopt wel
En hij heeft gelijk: kinderen spelen niet meer op straat, of in ieder geval veel minder en zijn daardoor niet fit. Ik was vroeger altijd buiten, moest naar binnengetrokken worden door mijn moeder.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Die zien we nooit meer . . . terug!
Als ik dit zie krijg ik de neiging om mijn balzak tegen jouw avatar te drukken....quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Die zien we nooit meer . . . terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |