Idd, alsof je hypothese perse uit moet komen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hoezo is 'het niet gelukt' als je hypotheses niet bevestigd worden door de resultaten?
Vlees is gewoon lekker!quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn top 10 favoriete maaltijden bestaan uit vlees
Dacht Tilburg.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef themole het volgende:
[..]
Nijmegen he, redelijk linkse universiteit.
Blijf dan weg uit het topic.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Niks verklappen, ik ga straks de herhaling kijken
sla het eerste interview overquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Niks verklappen, ik ga straks de herhaling kijken
Stapel komt uit Tilburg en Vonk komt van de Radboud Universiteit Nijmegen.quote:
Aha, hoe dan ook onbetrouwbare Brabantse zooi dus.quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef themole het volgende:
Stapel komt uit Tilburg en Vonk komt van de Radboud Universiteit Nijmegen.
Kijk, die gozer is totaal niet agressief.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
De datafraudeur?
Ze schrijft wel leuke boekjes.quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef themole het volgende:
Die Vonk is een bevooroordeelde vervelende vegetariër waarvan ik hoop dat ze ontslagen wordt.
En ik om te kijken of ze linkser worden als ze minder vlees eten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Ik ga eens onderzoeken of mensen vriendelijker worden wanneer ze snoepjes in de vorm van een hart eten
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
Zoek overigens eens op publication confirmatory bias. Wetenschappers hebben inderdaad de neiging om alleen resultaten te publishen die overeenkomen met hun verwachtingen.
kan me niet voorstellen dat iemand dat een leuke vent vindquote:
Nog zo'n persoon die goochelt met cijfers...quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Op naar de volgende vleeseter: De Hond.
mwah vind hem leuker dan roos vonk of mautice de hondquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat iemand dat een leuke vent vind
dat was alleen naam verzinnen geloof ik!quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef ddx het volgende:
Sinds 2005, maar in 2004 hadden we toch al de geenstijl chips ?
Klopt Doritos Geen Stijl, door een pollverneukactie van GS.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef ddx het volgende:
Sinds 2005, maar in 2004 hadden we toch al de geenstijl chips ?
Leuk ja maar hoort die 18 miljard bezuinigingen daar ook bij?quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat optimistische troonrede idee klinkt best leuk
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
16 miljoen? we zijn al over de 17
Zelfs met 22 miljoen blijven we gewoon 16 aanhouden. Klinkt gezelliger.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
16 miljoen? we zijn al over de 17
Hip en cool enzoquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
What is up met die splitscreens ineens?
Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
What is up met die splitscreens ineens?
Het moet even op gang komen hoop ik dan maar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
Mijn god, wat een uitzending om het nieuwe seizoen mee te beginnen...
Het is niet veel soeps. En dan moet het ook nog over fietsen gaan. Sport en P&W, gouden combi altijd.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
Mijn god, wat een uitzending om het nieuwe seizoen mee te beginnen...
Ik vind praten over sport altijd saai.. daar zijn toch zat sportprogramma's voorquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet veel soeps. En dan moet het ook nog over fietsen gaan. Sport en P&W, gouden combi altijd.
Ik denk dat ik naar Married with Children ga zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |