SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Berend. op 10-09-2011 23:40:51 ]
Euhm, uurtje nadat je weg was? Iedereen was leuk aan het bouwen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is prima. Alleen wanneer ging de server offline? Ben namelijk de hele avond weggeweest.
ah xDquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Euhm, uurtje nadat je weg was? Iedereen was leuk aan het bouwen.
Nergens een duidelijke tutorial? Ga fietsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Is er een mogenlijkheid dat iemand mijn kan uitleggen hoe je een server aanmaakt?
Wij hadden iemand die een server host, maar die wilt nooit minecraften dus willen wij een eigen server maken. Maar er is nergens een duidlijke tutorial, dus kan iemand het me uitleggen!
Google: How to make a minecraft serverquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Is er een mogenlijkheid dat iemand mijn kan uitleggen hoe je een server aanmaakt?
Wij hadden iemand die een server host, maar die wilt nooit minecraften dus willen wij een eigen server maken. Maar er is nergens een duidlijke tutorial, dus kan iemand het me uitleggen!
Minecraft server.jar downloaden. Aanklikken en klaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef Johan1994 het volgende:
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Minecraft server.jar downloaden. Aanklikken en klaar.
(en waarschijnlijk een poort openen)
Je komt dan ook wel uit 94.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks van
Komt omdat 1.8 er nu is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou dat had ik gedaan, kreeg alleen outdated server. En het port forwarden snap ik helemaal niks van
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan mijn server niet meer online zetten, hij zegt dat hij al online staat, terwijl dat niet zo is.
dat is waar, maar wilde hem nog even bekijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Drumpie/Dnb komt zo met de map
Kijk even bij je processen, log anders even uit en log weer inquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat is waar, maar wilde hem nog even bekijken.
Ja, via een dungeon. Er zou er maar 1 per wereld zijn :/quote:Op zondag 11 september 2011 00:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens al hoe je mossy en cracked stone brick kan krijgen?
nice.. en grooootquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, via een dungeon. Er zou er maar 1 per wereld zijn :/
niet iets om trots op te zijnquote:
Jezus, dat is oud zegquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 08:58 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
genomen vanaf de gigacobbletoren
volgensmij mag iedereen erop totdat 1.8 uitgekomen is. Daarna mag nog steeds iedereen erop maar dan worden permissions enzo ingesteldquote:
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgensmij mag iedereen erop totdat 1.8 uitgekomen is. Daarna mag nog steeds iedereen erop maar dan worden permissions enzo ingesteld
Als je je inventory al leeg had toen je voor de eerste keer inlogde, ligt het aan mijn server.quote:Op zondag 11 september 2011 09:09 schreef bobbernaut het volgende:
ehm drump/mau mijn inventory is helemaal weg....
1 moment ik kijk even of ik kan inloggenquote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
heb je de 1.8 pre-release ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
lijst klopt niet...quote:Op zondag 11 september 2011 01:35 schreef Berend. het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Minecraft
Gestart op 27-06-2010 om 02:40:33 door Dynd
Aantal topics: 50
<snip>
De lijst gaat maar tot topic 50. Terwijl we nu op 66 zitten. Vandaarquote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
lijst klopt niet...
ik mis mijzelf bij Wie openenden de meeste topics van deze reeks
terwijl ik er 2 heb geopend
Ik dacht al dat ik meer posts had gemaakt dan 28 of zo!quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef Mender het volgende:
[..]
De lijst gaat maar tot topic 50. Terwijl we nu op 66 zitten. Vandaar
Kijk is aan, iemand die mij snapt.quote:Op zondag 11 september 2011 14:17 schreef Drebbelman het volgende:
Zo, ik dacht effe kijken welke bugs er nog in de gelekte versie zitten:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Known_bugs/Version_1.8
Als ik dat zo zie halen ze die release op maandag echt nog niet, en is het lekken van 1.8 geen toeval, maar een doordachte zet om de gemoederen iets te bedaren.
Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef TJV het volgende:
There is no snow in pine forests (or anywhere).
Arme Looniar, heeft er 10.000 blocks voor gevlogen.
sneeuw vind ik nog altijd beter als die kut regen..quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekochtquote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.
kill him with firequote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nee, want dan moet er een /register en /login systeem komen anders gaat iedereen inloggen op elkaars charater.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nope..quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
Drumpie?
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"quote:
2fps?!?!?!quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef Drebbelman het volgende:
Minecraft sinds lang weer eens effe afgestoft, maar met 2 fps is er niet veel aan
is op een server ja, maar als de server eigenaar terug is kunnen we wel een nieuwe map doenquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"
Ook zit er een grote mijn direct onder het dorp met kisten met diamonds en een diamandader van 8 diamonds.
Of zoek je het op een server?
quote:
Fake and gayquote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een max cap van 10 spelers op de server gezet omdat je dan nergens last van hebt als je speelt.
Gezellig.quote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een max cap van 10 spelers op de server gezet omdat je dan nergens last van hebt als je speelt.
nicequote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ojah shit, had per ongeluk alle DM's weggeklikt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
I kan has reply to DM?
de software is volgens mij bugged... waardoor het niet lekker werktquote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, kun je m niet ff upgraden ofzo?
Dat servertje van jou gisteren was stabieler.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens, Die server is zo instabiel, Hij trekt gewoon niet veel players.
[ afbeelding ]
Zou toch echt voldoende moeten zijn.quote:
Niet zo gek, die troep generate recht voor je neus.quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef igottagun het volgende:
Gigantisch veel framerate issues in een mineshaft trouwens..
sweet, welke server is dat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Screen van onze server nu.
Jongens, dit is waarschijnlijk het probleem! Ik heb de areaquote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Mender het volgende:
Drumpie kan dit het probleem zijn?
http://getsatisfaction.co(...)ath_with_lots_of_exp
Psv zijn eigen serverquote:
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.quote:Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zou toch echt voldoende moeten zijn.
Van die bug hierboven is het waarschijnlijk niet.. Want zovaak gaat iemand niet dood.
Anders moet iedereen maar op Creative gaan spelen he.
Precies, waarom denk je dat ik niet meer in die server ga, Ik wacht rustig af tot de echte 1.8 uit is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.
te laagquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ben ik nou zo dom om m'n mobtrap te laag te maken of vallen mobs niet meer dood?
Lul niet zo slap man, waarschijnlijk heb je het gewoon zelf gedaan na die broodroof van je.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
welk triest kut persoon heeft mijn farm gegriefed met lava: wss ene relko want hij had 2 lava emmers...
Kun je niet in SSP die orbs verwijderen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Gaat je waarschijnlijk niet lukken, Omdat het server side zit, Ik zal is mee helpen zoeken, Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef TJV het volgende:
Kun je het trouwens niet aanpassen in MCedit Drump? Daarin kun je toch alle entities verwijderen? Lees op internet dat het meerdere zo gelukt is.
Zet je iedereen over naar creative. Een oplossing om die orbs uit te zetten moet vanuit Mojang komen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?
quote:
Dat kies je op het eerste schermquote:
Jij kan er ook wat van hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Flodder450 het volgende:
verdorie nog aan toe
wat is relko irritant
TNT.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
Je bent weer unbant.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
derpquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oh datIk kon inderdaad ruiken dat dat niet de bedoeling was
Nee ik zeg maar wat johquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oh datIk kon inderdaad ruiken dat dat niet de bedoeling was
quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Flodder450 het volgende:
verdorie nog aan toe
wat is relko irritant
quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wat bij het maken van een nieuwe wereld bij extra opties de optie 'world type' gaat worden? kan nu alleen op normal staan toch?
jezelf quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef Mender het volgende:
Vememe, ik heb de daders die je crops steeds jatte gevonden.
Op heterdaad betrapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vet..quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.8 singleplayer wereld.
Ga huiswerk maken en tegerlijkertijd minecraftquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
... Ik heb nog een berg huiswerk, maar ik wil Minecraften.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
... Ik moet morgen naar stage, maar ik wil Minecraften.
F6 en F7 volgens mijquote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef mschol het volgende:
kan je in SP (creative) het weer veranderen?
nee das de tijd vooruit of achteruit spoelen.quote:
Oh ja, oepsquote:Op zondag 11 september 2011 23:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
nee das de tijd vooruit of achteruit spoelen.
Welke server?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere grievers weer op de server.
Drumpie, de schade is gigantisch.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Drumpie, de schade is gigantisch.
Erger dan dit? Ik denk niet dat dat mogelijk is. Vrijwel alles is gesloopt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Drumpie kan je de server ff uitzetten om erger te voorkomen?
Same. Echt een ranzige streek dit.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef TJV het volgende:
Ik ben nu bezig water op te ruimen, lag er vol mee..
Kansloos.
Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef HyperViper het volgende:
Whitelist is een goed plan, dit schiet niet op zo.
Mijn farm, hij leeft. <3quote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef TJV het volgende:
En van wie is deze farm? Is nog helemaal heel..
[ afbeelding ]
Ja precies dat bedoel ik. Zo lang die griefer maar oprot.quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).
Als drumpie de map nog heeft van gisteren entities verwijderen is er dus een backup.quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Mijn enigste 4 lesuren zijn uitgevallen, dus ik ben vrij vandaag. Zal ik straks helpen opbouwen? Ik was zelf toch nog niet echt ver ofzo.
Go drumpie!quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zet er een back-up van 10 uur op om 5 uur
quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij hebt het liever zoals het nu is?quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
alles is wel weer op te bouwen toch?quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jij hebt het liever zoals het nu is?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
Liever die backup terug zetten hoor. Dan weet je zeker dat alles goed is. Die paar uurtjes die verloren zijn maken toch niet zo heel veel uit?quote:Op maandag 12 september 2011 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
alles is wel weer op te bouwen toch?
Die kerk daar mochten we toch niet in komen dus als die kerk niet wordt hersteld vind ik het niet ergquote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef igottagun het volgende:
Er hoeft nu toch alleen nog maar een kerk te worden herstelt?
Drumpie bant Piekartz > volgende dag > ''Dit topic bestaat helaas niet meer''quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere grievers weer op de server.
Dus volgens jou zou het vanochtend gebeurd moeten zijn tot 9.30.quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
Neem aan dat toen je vanochtend online was er nog niet gegrieft was? Dus pas nadat je weg ging?quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Niemand toch? Maar jij bent Relko?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Tijd v/d maand?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Hallo neenquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Hallo ik ben een goudvisje. Is 1.8 al uit? Want dan kom ik wel weer es een keertje kijken
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henkquote:
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henk
Jepquote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand toch? Maar jij bent Relko?
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.
Gr gr aan ria
ohWw,,quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben te arrogant en voel mij te superieur om onaffe zaken te prober0n!
Ja, daarna draaide hij weer mooi!quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
net als de caviakooi verschonen dusquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.
Sint juttemis here we come!quote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
HIhiihhiih straks doen ze er gewoon weer een half jaar over
wedden dat de pre-release gewoon 1.8 is en dat de volgende versie 1.9 isquote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
@Jeb_ zegt dat hij bezig is met de bugs fixen uit de pre-release, maar hij kan niet vertellen hoe lang dat duurt
Idd als de bugs er maar uit zijn. Met 1.8 kan ik me de komende dagen wel vermaken.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik hoop dat hij de grootste bugs eruit haalt zodat het wat meer speelbaar is en dan lekker door gaat werken tot 1.9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |