Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgensmij mag iedereen erop totdat 1.8 uitgekomen is. Daarna mag nog steeds iedereen erop maar dan worden permissions enzo ingesteld
Als je je inventory al leeg had toen je voor de eerste keer inlogde, ligt het aan mijn server.quote:Op zondag 11 september 2011 09:09 schreef bobbernaut het volgende:
ehm drump/mau mijn inventory is helemaal weg....
1 moment ik kijk even of ik kan inloggenquote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
heb je de 1.8 pre-release ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
lijst klopt niet...quote:Op zondag 11 september 2011 01:35 schreef Berend. het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Minecraft
Gestart op 27-06-2010 om 02:40:33 door Dynd
Aantal topics: 50
<snip>
De lijst gaat maar tot topic 50. Terwijl we nu op 66 zitten. Vandaarquote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
lijst klopt niet...
ik mis mijzelf bij Wie openenden de meeste topics van deze reeks
terwijl ik er 2 heb geopend
Ik dacht al dat ik meer posts had gemaakt dan 28 of zo!quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef Mender het volgende:
[..]
De lijst gaat maar tot topic 50. Terwijl we nu op 66 zitten. Vandaar
Kijk is aan, iemand die mij snapt.quote:Op zondag 11 september 2011 14:17 schreef Drebbelman het volgende:
Zo, ik dacht effe kijken welke bugs er nog in de gelekte versie zitten:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Known_bugs/Version_1.8
Als ik dat zo zie halen ze die release op maandag echt nog niet, en is het lekken van 1.8 geen toeval, maar een doordachte zet om de gemoederen iets te bedaren.
Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef TJV het volgende:
There is no snow in pine forests (or anywhere).
Arme Looniar, heeft er 10.000 blocks voor gevlogen.
sneeuw vind ik nog altijd beter als die kut regen..quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekochtquote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.
kill him with firequote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nee, want dan moet er een /register en /login systeem komen anders gaat iedereen inloggen op elkaars charater.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nope..quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
Drumpie?
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"quote:
2fps?!?!?!quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef Drebbelman het volgende:
Minecraft sinds lang weer eens effe afgestoft, maar met 2 fps is er niet veel aan
is op een server ja, maar als de server eigenaar terug is kunnen we wel een nieuwe map doenquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"
Ook zit er een grote mijn direct onder het dorp met kisten met diamonds en een diamandader van 8 diamonds.
Of zoek je het op een server?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |