niet iets om trots op te zijnquote:
Jezus, dat is oud zegquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 08:58 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
genomen vanaf de gigacobbletoren
volgensmij mag iedereen erop totdat 1.8 uitgekomen is. Daarna mag nog steeds iedereen erop maar dan worden permissions enzo ingesteldquote:
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgensmij mag iedereen erop totdat 1.8 uitgekomen is. Daarna mag nog steeds iedereen erop maar dan worden permissions enzo ingesteld
Als je je inventory al leeg had toen je voor de eerste keer inlogde, ligt het aan mijn server.quote:Op zondag 11 september 2011 09:09 schreef bobbernaut het volgende:
ehm drump/mau mijn inventory is helemaal weg....
1 moment ik kijk even of ik kan inloggenquote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
heb je de 1.8 pre-release ?quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ok goed idee, maar ik kan uberhaupt niet inloggen.. Geeft een 'Read timed out' error ofzo hehe.
lijst klopt niet...quote:Op zondag 11 september 2011 01:35 schreef Berend. het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Minecraft
Gestart op 27-06-2010 om 02:40:33 door Dynd
Aantal topics: 50
<snip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |