SPOILER: Toothless/Dostya Server2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Berend. Server2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PVP bij Berend!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb ik m'n flint and steel gelatenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Drebbelman het volgende:
Opbrengst van vandaag:
[ afbeelding ]
en ze heten allemaal Fred.
haha xDquote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Drebbelman het volgende:
Opbrengst van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Drebbelman het volgende:
Opbrengst van vandaag:
[ afbeelding ]
volgens mij offlinequote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Omg,
Ga net dood en dan wil ik reloggen zo dat ik mijn spullen zie krijg ik de heletijd end of stream...
Daag spullen.
Achievements enzo!quote:
ik heb je spullen gepakt, af te halen bij de baliequote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef zerokil het volgende:
Omg,
Ga net dood en dan wil ik reloggen zo dat ik mijn spullen zie krijg ik de heletijd end of stream...
Daag spullen.
Dankjequote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik heb je spullen gepakt, af te halen bij de balie
quote:
Wolvenquote:
Als je bukkit gebruikt op www.bukkit.org op het forumquote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef Mordecai het volgende:
Waar kan ik een goede mod voor warps op een server krijgen?
Warps zitten automatisch in hMod. Bij Bukkit moet je even Essentials downloadenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef Mordecai het volgende:
Waar kan ik een goede mod voor warps op een server krijgen?
Roflquote:Op woensdag 6 april 2011 16:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Een wolvenshirt met een minecraft wolf erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop