Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef TJV het volgende:
There is no snow in pine forests (or anywhere).
Arme Looniar, heeft er 10.000 blocks voor gevlogen.
sneeuw vind ik nog altijd beter als die kut regen..quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik zou 't wel tof vinden als er pine forests komen zónder sneeuw en soms met. Ik ontwijk echt áltijd sneeuw/zand-landschappen als ik wil bouwen.
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekochtquote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik presenteer u: het slechtste idee van Nederland.
kill him with firequote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nee, want dan moet er een /register en /login systeem komen anders gaat iedereen inloggen op elkaars charater.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kameraad van mij wil ook op de server maar die heeft m nog niet gekocht
Nope..quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Flodder450 het volgende:
Drumpie?
kun je ook zorgen dat mensen die minecraft niet hebben gekocht óók op de server kunnen?
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"quote:
2fps?!?!?!quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef Drebbelman het volgende:
Minecraft sinds lang weer eens effe afgestoft, maar met 2 fps is er niet veel aan
is op een server ja, maar als de server eigenaar terug is kunnen we wel een nieuwe map doenquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik spawnde met deze seed vlakbij een dorp: "milk bottle"
Ook zit er een grote mijn direct onder het dorp met kisten met diamonds en een diamandader van 8 diamonds.
Of zoek je het op een server?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |