Zou toch echt voldoende moeten zijn.quote:
Niet zo gek, die troep generate recht voor je neus.quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef igottagun het volgende:
Gigantisch veel framerate issues in een mineshaft trouwens..
sweet, welke server is dat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Screen van onze server nu.
Jongens, dit is waarschijnlijk het probleem! Ik heb de areaquote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Mender het volgende:
Drumpie kan dit het probleem zijn?
http://getsatisfaction.co(...)ath_with_lots_of_exp
Psv zijn eigen serverquote:
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.quote:Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zou toch echt voldoende moeten zijn.
Van die bug hierboven is het waarschijnlijk niet.. Want zovaak gaat iemand niet dood.
Anders moet iedereen maar op Creative gaan spelen he.
Precies, waarom denk je dat ik niet meer in die server ga, Ik wacht rustig af tot de echte 1.8 uit is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.
te laagquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ben ik nou zo dom om m'n mobtrap te laag te maken of vallen mobs niet meer dood?
Lul niet zo slap man, waarschijnlijk heb je het gewoon zelf gedaan na die broodroof van je.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
welk triest kut persoon heeft mijn farm gegriefed met lava: wss ene relko want hij had 2 lava emmers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |