Kun je niet in SSP die orbs verwijderen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Gaat je waarschijnlijk niet lukken, Omdat het server side zit, Ik zal is mee helpen zoeken, Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef TJV het volgende:
Kun je het trouwens niet aanpassen in MCedit Drump? Daarin kun je toch alle entities verwijderen? Lees op internet dat het meerdere zo gelukt is.
Zet je iedereen over naar creative. Een oplossing om die orbs uit te zetten moet vanuit Mojang komen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?
Dat kies je op het eerste schermquote:
Jij kan er ook wat van hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Flodder450 het volgende:
verdorie nog aan toe
wat is relko irritant
TNT.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
Je bent weer unbant.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |