Ga huiswerk maken en tegerlijkertijd minecraftquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
... Ik heb nog een berg huiswerk, maar ik wil Minecraften.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
... Ik moet morgen naar stage, maar ik wil Minecraften.
F6 en F7 volgens mijquote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef mschol het volgende:
kan je in SP (creative) het weer veranderen?
nee das de tijd vooruit of achteruit spoelen.quote:
Oh ja, oepsquote:Op zondag 11 september 2011 23:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
nee das de tijd vooruit of achteruit spoelen.
Welke server?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere grievers weer op de server.
Drumpie, de schade is gigantisch.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Drumpie, de schade is gigantisch.
Erger dan dit? Ik denk niet dat dat mogelijk is. Vrijwel alles is gesloopt.quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Drumpie kan je de server ff uitzetten om erger te voorkomen?
Same. Echt een ranzige streek dit.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef TJV het volgende:
Ik ben nu bezig water op te ruimen, lag er vol mee..
Kansloos.
Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef HyperViper het volgende:
Whitelist is een goed plan, dit schiet niet op zo.
Mijn farm, hij leeft. <3quote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef TJV het volgende:
En van wie is deze farm? Is nog helemaal heel..
[ afbeelding ]
Ja precies dat bedoel ik. Zo lang die griefer maar oprot.quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).
Als drumpie de map nog heeft van gisteren entities verwijderen is er dus een backup.quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Mijn enigste 4 lesuren zijn uitgevallen, dus ik ben vrij vandaag. Zal ik straks helpen opbouwen? Ik was zelf toch nog niet echt ver ofzo.
Go drumpie!quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zet er een back-up van 10 uur op om 5 uur
quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij hebt het liever zoals het nu is?quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
alles is wel weer op te bouwen toch?quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jij hebt het liever zoals het nu is?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
Liever die backup terug zetten hoor. Dan weet je zeker dat alles goed is. Die paar uurtjes die verloren zijn maken toch niet zo heel veel uit?quote:Op maandag 12 september 2011 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
alles is wel weer op te bouwen toch?
Die kerk daar mochten we toch niet in komen dus als die kerk niet wordt hersteld vind ik het niet ergquote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef igottagun het volgende:
Er hoeft nu toch alleen nog maar een kerk te worden herstelt?
Drumpie bant Piekartz > volgende dag > ''Dit topic bestaat helaas niet meer''quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere grievers weer op de server.
Dus volgens jou zou het vanochtend gebeurd moeten zijn tot 9.30.quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
Neem aan dat toen je vanochtend online was er nog niet gegrieft was? Dus pas nadat je weg ging?quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Niemand toch? Maar jij bent Relko?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Tijd v/d maand?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Hallo neenquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Hallo ik ben een goudvisje. Is 1.8 al uit? Want dan kom ik wel weer es een keertje kijken
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henkquote:
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henk
Jepquote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand toch? Maar jij bent Relko?
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.
Gr gr aan ria
ohWw,,quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben te arrogant en voel mij te superieur om onaffe zaken te prober0n!
Ja, daarna draaide hij weer mooi!quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Vraagje trouwens, is het gelukt om die experience bollen eruit te halen en lag te verminderen?
net als de caviakooi verschonen dusquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja. 1 a 2 keer per dag moeten die eruit worden gehaald.
Sint juttemis here we come!quote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
HIhiihhiih straks doen ze er gewoon weer een half jaar over
wedden dat de pre-release gewoon 1.8 is en dat de volgende versie 1.9 isquote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
@Jeb_ zegt dat hij bezig is met de bugs fixen uit de pre-release, maar hij kan niet vertellen hoe lang dat duurt
Idd als de bugs er maar uit zijn. Met 1.8 kan ik me de komende dagen wel vermaken.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik hoop dat hij de grootste bugs eruit haalt zodat het wat meer speelbaar is en dan lekker door gaat werken tot 1.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |