Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef HyperViper het volgende:
Whitelist is een goed plan, dit schiet niet op zo.
Mijn farm, hij leeft. <3quote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef TJV het volgende:
En van wie is deze farm? Is nog helemaal heel..
[ afbeelding ]
Ja precies dat bedoel ik. Zo lang die griefer maar oprot.quote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik bedoel eigenlijk een "blacklist" voor in de op. Elke keer als er weer mensen lopen te kloten kunnen we die daaraan toevoegen. Die users kunnen dan in de ban lijst van de server(s).
Als drumpie de map nog heeft van gisteren entities verwijderen is er dus een backup.quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Mijn enigste 4 lesuren zijn uitgevallen, dus ik ben vrij vandaag. Zal ik straks helpen opbouwen? Ik was zelf toch nog niet echt ver ofzo.
Go drumpie!quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zet er een back-up van 10 uur op om 5 uur
quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij hebt het liever zoals het nu is?quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |