alles is wel weer op te bouwen toch?quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jij hebt het liever zoals het nu is?
quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dus alles na 10 uur gister avond is nutteloos werk?
Liever die backup terug zetten hoor. Dan weet je zeker dat alles goed is. Die paar uurtjes die verloren zijn maken toch niet zo heel veel uit?quote:Op maandag 12 september 2011 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
alles is wel weer op te bouwen toch?
Die kerk daar mochten we toch niet in komen dus als die kerk niet wordt hersteld vind ik het niet ergquote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef igottagun het volgende:
Er hoeft nu toch alleen nog maar een kerk te worden herstelt?
Drumpie bant Piekartz > volgende dag > ''Dit topic bestaat helaas niet meer''quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere grievers weer op de server.
Dus volgens jou zou het vanochtend gebeurd moeten zijn tot 9.30.quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Drum, heb vanmorgen tegen iemand voor de lol gezegd: "denk ik rustig te kunnen griefen kom jij eraan" in case je de chat leest.
als je logs checkt zie je dat ik alleen wat cobble geplaatst heb in mn huis kwa blocks en verder niks kapot heb gemaakt ofzo
Neem aan dat toen je vanochtend online was er nog niet gegrieft was? Dus pas nadat je weg ging?quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Niemand toch? Maar jij bent Relko?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Tijd v/d maand?quote:Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef HyperViper het volgende:
Wie zit hier verdomme Relko te beschuldigen? Wat een onzin, ik heb die shit samen met nog zo'n dude vanochtend op zitten ruimen en zitten repareren.
Hallo neenquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Hallo ik ben een goudvisje. Is 1.8 al uit? Want dan kom ik wel weer es een keertje kijken
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henkquote:
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok nou dan ga ik mij maar weer vervelen want de nieuwe spell0n doen het niet meer en ik moet geld sparen voor nieuwe pc nou ok gr gr Henk
Jepquote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand toch? Maar jij bent Relko?
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Er is alleen een pre-release met bugs, zonder plugin's etc etc. Leuk om even te proberen.
Gr gr aan ria
ohWw,,quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben te arrogant en voel mij te superieur om onaffe zaken te prober0n!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |