Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Blistering het volgende:
Ik eet iedere dag liga's tussendoor hoor, heb nooit tijd voor wat anders op school.
Ja, die bedoel ik ook. Of die milkbreak koekjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".
Hier heerlijk gegetenNu snel weg... Daag!
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.
Althans, dat is het punt geloof ik
Ik denk klaarmaken en en meenemen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
Dat dus, echt allemaal herkenbaar. Nouja ik eet dan 2000 kcal per dag give or take. Maar voor de rest eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
BAH! Ik ga gewoon op een non-stop liga dieet. xD Wedden dat ik binnen no time maat 34 heb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT!
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontjequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic
Heel eerlijk is het gewoon niet leuk meer met dat eeuwige gekut hier... Dat is het probleem. En ja, ik ben 27 kilo afgevallen met sultana en liga als tussendoortje, maar ik vind die dingen ondertussen echt niet de moeite meer om eten, energie/smaak niet in verhouding. En daarom vraag ik voor tussendoor ideetjes, niet om vervolgens weer de zoveelste eierkoek, peperkoek, sultana 'kijk mij eens leuk recalcitrant doen' reacties te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje.
Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Weet je wat, je grapje is verre van grappigquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vikquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Oeh, kipfilet is ook een goeie ja. Dat eet ik ook regelmatig op m'n brood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
Ow, het was mij volkomen duidelijk dat het een grapje moest zijn hoor...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
Lijkt mij ook wel leuk om te proberen. Heb je weer wat andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanLijkt me heerlijk om zelf te roken
Die kun je vaak ook 'gewoon' bij viswinkels vindenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
ik zag trouwens bij de kookwinkel ( gigantische) in Den Haag dat je daar ook speciale houtsnippers kunt kopen voor in je rookoventje, dat zag er echt heel verleidelijk uit
ik wil heel graag een distileer-apparaat thuis zodat ik zelf likeur kan maken, maar dat is momenteel een no go.
heb ik ooit ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik experimenteer met limoncello maken...
Is inderdaad wel fruitig maar zo heerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit'En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.
Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
Je gaf toe te willen rellen in dit topic, dus dan is het toch ook geen grapje meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
Koersk neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef RandomMoron het volgende:
haha, dat had ik er nog wel uit begrepen idd![]()
ik ging vroeger altijd naar de viswinkel om wormen te kopen voor mijn axolotls! ( De Koerk en Titanic heetten ze)
Je kunt toch ook gewoon kant en klaar gerookte kip kopen? Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
De afgeprijsde artikelen "die nog maar tot vandaag houdbaar zijn" kun je diezelfde dag nog invriezen en dan makkelijk de rest van de week nog gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:01 schreef BGTes het volgende:
Bah, door een tegenvallende financiele situatie moet ik deze week echt ontzettend op een mini budget leven. Behoorlijk vervelend, want de meeste budgetmaaltijden zijn gemaakt van iets als pasta. Heeft iemand nog tips?
(En mijn kat heet Joepie)
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemquote:Op donderdag 15 september 2011 09:40 schreef Purdey het volgende:
De ene keer hou je meer vocht vast dan de andere keer, dat schommelt ook aardig. Ik ben gewoon niet meer zo serieus aan 't diëten. Kies momenteel liever een boterham met vlokken, dan een met kipfilet bijvoorbeeld. En in plaatst van een kaakje, een stroopwafel. En dan gaat het hard.. Daarbuiten fietste ik een aantal keer per week 45 minuten op de hometrainer, maar die heb ik al een week of 6 niet meer gezien![]()
Moraal van dit verhaal: Eigen schuld, dikke bult. Of dikke kont dus
Eensch!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemJe bent/was aan het diëten. En na een dieet is de kans helaas erg groot dat je naderhand weer aankomt. Zou een tussenoplossing voor jou niets zijn? Zo dat je best (af en toe) een stroopwafel óf een boterham met vlokken kunt eten? Maar niet allebei? Dat is haalbaar, je zult waarschijnlijk toch afvallen en geeft je ook niet het idee dat je niets lekkers meer mag. En nog het belangrijkste: je kunt er de rest van je leven mee door gaan zonder dat je op dieet hoeft.
Je hebt ook helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemJe bent/was aan het diëten. En na een dieet is de kans helaas erg groot dat je naderhand weer aankomt. Zou een tussenoplossing voor jou niets zijn? Zo dat je best (af en toe) een stroopwafel óf een boterham met vlokken kunt eten? Maar niet allebei? Dat is haalbaar, je zult waarschijnlijk toch afvallen en geeft je ook niet het idee dat je niets lekkers meer mag. En nog het belangrijkste: je kunt er de rest van je leven mee door gaan zonder dat je op dieet hoeft.
Oh my god, story of my life.. Echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk hoor![]()
Het probleem ligt ook bij mij. Maar ik ben dus zo'n iemand die boos is dat ze niet afvalt, terwijl ik er dus ook geen moeite voor doe. Ik verwacht gewoon af te vallen als ik stroopwafels eet, en boterhammen met vlokken, en handjes suikerpinda's alleen omdat ik mezelf heb ingeprent dat ik op dieet ben, en dan val je dus automatisch af
Wacht maar tot je verplicht wordt een dag je lunch over te slaanquote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef RandomMoron het volgende:
een kat nemen en die op een antibioticakuur, dan val je pas af. ( kat wil de pil niet, en er zijn serieus twee volwassenen nodig omdat ding naar binnen te krijgen :S )
@purdey misschien moet je ook eens een keer Beck's dieetoplossing lezen. Ik ben er net in begonnen en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben.
Ben zo blij dat ik dat niet ben...quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:55 schreef Sjeen het volgende:
Oeh, wat haat ik zout en ongesteld zijn
ik voel mijj hetzelfde, maar merk dat ik echt toe ben aan gewoon eten. Niet in de zin van honger of zo maar gewoon vanwege het kauwen, de smaken etc.quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bevalt het je goed Muks? Het opbouwen?
Voel je je anders/beter/minder?
*binnenvalpost* misschien heb je het al verteld
Ben je dinsdag op de uni? Dan trakteer ik op een lunch in de Refter!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef BGTes het volgende:
Proficiat en veel plezier, Tink
Heb besloten dat mijn wokpan overuren gaat maken de komende weken. Bij de Lidl koop ik gewoon een wokmix van een euro (400g), daar eet ik twee keer van, en dan neem ik er 150g mager gehakt bij. Erg goed te doen en super goedkoop![]()
Ik wil dat het niet zelf koken 's avonds (lees; ongezond eten) een uitzondering wordt, in plaats van een standaard.
Ik ben vrij op dinsdag en woensdagquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben je dinsdag op de uni? Dan trakteer ik op een lunch in de Refter!
Klinkt goed! Al moet ik die dag wel naar het zkh voor een maagcheck-up, even kijken of ik mag eten danquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
maandag dan? Dan zorg ik gewoon dat ik m'n boodschapjes op tijd binnen heb
lekkere warme lunch met groenten (ok, doodgekookt, maar toch! )
Ik weet hoe je je voelt....quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef seasushi het volgende:
Wegens zware stress gaat het nu te hard hier. 2 ons per dag eraf. Had nooit verwacht dat erg te vinden
Het uit eten gaan/diplomeringsfeestje van vriendjelief was erg gezellig. Hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Vooraf carpaccio en hoofdgerecht pasta. Heb van het hoofdgerecht maar 1/3 op, was veel te veel. De rest pakken ze daar voor je in, dus heb gisteren ook nog restaurant-pasta gegeten. Mjum! Het was geen salade, maar er stonden ook niet echt goede salades op de kaart, helaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef Purdey het volgende:
Hoe was je uit eten gaan/diplomeringsfeestje trouwens Tink?
Ach, soms zit het meequote:Op maandag 19 september 2011 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik dit weekend heb gegeten.... En toch nog afgevallen, geen idee hoe ik dat heb gedaan.
In mijn broek van het tijdperk VOOR mijn eerste kind. WOOP! Maat 44.... yayayayay.
Dank je welquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, ik check de op en ik moet gewoon even echtdoen voor m@x!
Wat ga je enorm goed zeg!
En wat ben ik jaloers!Vorig jaar zat ik daar ook... en nu...
*zone zoeken gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |