Wacht maar tot je verplicht wordt een dag je lunch over te slaanquote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef RandomMoron het volgende:
een kat nemen en die op een antibioticakuur, dan val je pas af. ( kat wil de pil niet, en er zijn serieus twee volwassenen nodig omdat ding naar binnen te krijgen :S )
@purdey misschien moet je ook eens een keer Beck's dieetoplossing lezen. Ik ben er net in begonnen en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben.
Ben zo blij dat ik dat niet ben...quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:55 schreef Sjeen het volgende:
Oeh, wat haat ik zout en ongesteld zijn
ik voel mijj hetzelfde, maar merk dat ik echt toe ben aan gewoon eten. Niet in de zin van honger of zo maar gewoon vanwege het kauwen, de smaken etc.quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bevalt het je goed Muks? Het opbouwen?
Voel je je anders/beter/minder?
*binnenvalpost* misschien heb je het al verteld
Ben je dinsdag op de uni? Dan trakteer ik op een lunch in de Refter!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef BGTes het volgende:
Proficiat en veel plezier, Tink
Heb besloten dat mijn wokpan overuren gaat maken de komende weken. Bij de Lidl koop ik gewoon een wokmix van een euro (400g), daar eet ik twee keer van, en dan neem ik er 150g mager gehakt bij. Erg goed te doen en super goedkoop![]()
Ik wil dat het niet zelf koken 's avonds (lees; ongezond eten) een uitzondering wordt, in plaats van een standaard.
Ik ben vrij op dinsdag en woensdagquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben je dinsdag op de uni? Dan trakteer ik op een lunch in de Refter!
Klinkt goed! Al moet ik die dag wel naar het zkh voor een maagcheck-up, even kijken of ik mag eten danquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
maandag dan? Dan zorg ik gewoon dat ik m'n boodschapjes op tijd binnen heb
lekkere warme lunch met groenten (ok, doodgekookt, maar toch! )
Ik weet hoe je je voelt....quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef seasushi het volgende:
Wegens zware stress gaat het nu te hard hier. 2 ons per dag eraf. Had nooit verwacht dat erg te vinden
Het uit eten gaan/diplomeringsfeestje van vriendjelief was erg gezellig. Hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Vooraf carpaccio en hoofdgerecht pasta. Heb van het hoofdgerecht maar 1/3 op, was veel te veel. De rest pakken ze daar voor je in, dus heb gisteren ook nog restaurant-pasta gegeten. Mjum! Het was geen salade, maar er stonden ook niet echt goede salades op de kaart, helaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef Purdey het volgende:
Hoe was je uit eten gaan/diplomeringsfeestje trouwens Tink?
Ach, soms zit het meequote:Op maandag 19 september 2011 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik dit weekend heb gegeten.... En toch nog afgevallen, geen idee hoe ik dat heb gedaan.
In mijn broek van het tijdperk VOOR mijn eerste kind. WOOP! Maat 44.... yayayayay.
Dank je welquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, ik check de op en ik moet gewoon even echtdoen voor m@x!
Wat ga je enorm goed zeg!
En wat ben ik jaloers!Vorig jaar zat ik daar ook... en nu...
*zone zoeken gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |