Slecht lijstje, hoe komt het?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef RandomMoron het volgende:
o : twee eierkoeken
t : appel
l : boterham met magere kaas ( denk geitenkaas )
d : woksel met veel verse groente en ik gok garnalen
t : cocos
Eierkoeken is inderdaad een onzin ontbijt, waarom was er niet meer in huis?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef RandomMoron het volgende:
valt wel mee, toch. De eierkoeken zijn inderdaad niet al te best, maar dat was wat er in huis was. Voor de rest is het hooguit te weinig, maar dat komt ook omdat ik erg laat op was. En waarschijnlijk vul ik hem toch nog wel bij met wat fruitigs vanavond![]()
quote:
Plannen is ook erg belangrijk bij een gezond etenspatroon, dat voorkomt dat je dit soort ontbijt krijgt (waar jij misschien van genoten hebt maar wat heeft je lichaam er aan gehad?).quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:13 schreef RandomMoron het volgende:
hihi, goede aanvulling
anyway, dat het te weinig is had ik ook wel door. Daarom net in de super nog wat fruit bijgekocht![]()
en heel soms is het inderdaad wel eens dat er niets in huis is, aangezien ik erg laat was vanmorgen en op tijd bij de trein moest zijn heb ik idd het makkelijkste gepakt wat er was.
En ik heb er van genoten
Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheesequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Sjeen het volgende:
Ok, ben op zoek naar tussendoortjes anders dan fruit... wie helpt?
Augurkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheese
Ja! Met rookvlees bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Augurkenmet een stukje vleeswaren eromheen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Liga's of sultana's oid zijn goeie tussendoortjes
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Of ik ga jouw taalfouten verbeterenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gewoon naar ONZ als je je verveeld
Net als eierkoeken en plakjes ontbijtkoek?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dan heb je nog wel genoeg te doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ik ga jouw taalfouten verbeteren. En onz staat niet in mn index
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |