Je kunt toch ook gewoon kant en klaar gerookte kip kopen? Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
De afgeprijsde artikelen "die nog maar tot vandaag houdbaar zijn" kun je diezelfde dag nog invriezen en dan makkelijk de rest van de week nog gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:01 schreef BGTes het volgende:
Bah, door een tegenvallende financiele situatie moet ik deze week echt ontzettend op een mini budget leven. Behoorlijk vervelend, want de meeste budgetmaaltijden zijn gemaakt van iets als pasta. Heeft iemand nog tips?
(En mijn kat heet Joepie)
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemquote:Op donderdag 15 september 2011 09:40 schreef Purdey het volgende:
De ene keer hou je meer vocht vast dan de andere keer, dat schommelt ook aardig. Ik ben gewoon niet meer zo serieus aan 't diëten. Kies momenteel liever een boterham met vlokken, dan een met kipfilet bijvoorbeeld. En in plaatst van een kaakje, een stroopwafel. En dan gaat het hard.. Daarbuiten fietste ik een aantal keer per week 45 minuten op de hometrainer, maar die heb ik al een week of 6 niet meer gezien![]()
Moraal van dit verhaal: Eigen schuld, dikke bult. Of dikke kont dus
Eensch!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemJe bent/was aan het diëten. En na een dieet is de kans helaas erg groot dat je naderhand weer aankomt. Zou een tussenoplossing voor jou niets zijn? Zo dat je best (af en toe) een stroopwafel óf een boterham met vlokken kunt eten? Maar niet allebei? Dat is haalbaar, je zult waarschijnlijk toch afvallen en geeft je ook niet het idee dat je niets lekkers meer mag. En nog het belangrijkste: je kunt er de rest van je leven mee door gaan zonder dat je op dieet hoeft.
Je hebt ook helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat trouwens wel een deel van het probleemJe bent/was aan het diëten. En na een dieet is de kans helaas erg groot dat je naderhand weer aankomt. Zou een tussenoplossing voor jou niets zijn? Zo dat je best (af en toe) een stroopwafel óf een boterham met vlokken kunt eten? Maar niet allebei? Dat is haalbaar, je zult waarschijnlijk toch afvallen en geeft je ook niet het idee dat je niets lekkers meer mag. En nog het belangrijkste: je kunt er de rest van je leven mee door gaan zonder dat je op dieet hoeft.
Oh my god, story of my life.. Echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk hoor![]()
Het probleem ligt ook bij mij. Maar ik ben dus zo'n iemand die boos is dat ze niet afvalt, terwijl ik er dus ook geen moeite voor doe. Ik verwacht gewoon af te vallen als ik stroopwafels eet, en boterhammen met vlokken, en handjes suikerpinda's alleen omdat ik mezelf heb ingeprent dat ik op dieet ben, en dan val je dus automatisch af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |