abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101907996
O: Optimel Yoghurt
T: boterham met pindakaas
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: Mineola
D: tomatenrisotto met champignons en een lamsburger
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:03:45 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101908043
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Blistering het volgende:
Ik eet iedere dag liga's tussendoor hoor, heb nooit tijd voor wat anders op school :7.
Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".

Hier heerlijk gegeten :D Nu snel weg... Daag! :W
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101908095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".

Hier heerlijk gegeten :D Nu snel weg... Daag! :W
Ja, die bedoel ik ook. Of die milkbreak koekjes.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101908126
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
pi_101908189
Ja. Dat is zo.

Een koek blijft toch een koek :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101908334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.

Althans, dat is het punt geloof ik :P
pi_101908418
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.

Althans, dat is het punt geloof ik :P
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
pi_101908464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
Ik denk klaarmaken en en meenemen?
pi_101908683
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
pi_101908749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
Dat dus, echt allemaal herkenbaar. Nouja ik eet dan 2000 kcal per dag give or take. Maar voor de rest eens.

Fruit eet ik thuis altijd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:06:52 #111
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101910684
Ik ben al 15 kilo kwijt, met liga's tussendoor. xD Gewoon van die 10 maanden liga's voor babies! Ik kan toch geen sultana's of liga's met rozijnen eten enzo ivm sporen van noten/pinda/lupine. Twee van die liga's zijn 120 kcal, valt echt wel mee vind ik. :D

Oh en ik kom ook niet boven de 1500 cal. Verder weinig suiker, omdat alles waar suiker in zit, ook sporen van etc zitten. Lekker makkelijk zo. :+
pi_101910855
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT! :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:19 #113
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101911101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT! :Y
BAH! Ik ga gewoon op een non-stop liga dieet. xD Wedden dat ik binnen no time maat 34 heb. :D
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:24:30 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101914730
Kan het misschien ook gewoon een keer niet over fout/goed gaan... Stelletje kleuters -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101914840
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic :{w
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:30:46 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101915093
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit' :P En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.

Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:33:10 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101915231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic :{w
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje :o.

Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Niet meer actief op Fok!
pi_101915540
Weet niet of ze die in Nederland ook verkopen bij de Lidl, maar heb hier regelmatig 'Nuts Royal' :')
Mix van ongezouten zaken zoals walnoot, cashew, amandel, hazelnoot, etc. Prima te doen, en eens in de zoveel tijd een handje is echt lekker!! Kan ook makkelijk mee in een boterhamzakje.

Overigens maak ik ook vaak een grote hoeveelheid couscoussalade voor bijvoorbeeld avondeten.
Couscous, gegrilde groenten en yoghurt neem ik dan apart mee (couscous in een bakje, gegrilde groenten er eventueel doorheen of anders in een zakje en yoghurt (met wat knoflook en citroensap) in een boterhamzakje erbij in (anders wordt 't zo zompig!). Als je het níét als avondeten eet, maar in porties verdeelt heb je natuurlijk ook weer meteen een boel tussendoortjes voor de hele week.
De couscous die ik erg lekker vind is die "Spicy Casablanca Couscous" van Ainsley, staat in "Low Fat Meals in Minutes" (Snel en Slank geloof ik?). Dit boek is hier echt favoriet O+

Ook is zelf wraps maken heel hendig, snel en slank, zeker als je ze volkoren maakt! Deze kun je dan 's avonds vullen met bijvoorbeeld cottage cheese en zalm, of avocado, laten rusten in de koelkast en dan in stukjes meenemen als tussendoortje.

etc. etc. etc.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:39:33 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101915624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje :o.

Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Heel eerlijk is het gewoon niet leuk meer met dat eeuwige gekut hier... Dat is het probleem. En ja, ik ben 27 kilo afgevallen met sultana en liga als tussendoortje, maar ik vind die dingen ondertussen echt niet de moeite meer om eten, energie/smaak niet in verhouding. En daarom vraag ik voor tussendoor ideetjes, niet om vervolgens weer de zoveelste eierkoek, peperkoek, sultana 'kijk mij eens leuk recalcitrant doen' reacties te krijgen.
pi_101915643
Snel en Slank inderdaad :Y
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:47:35 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101916127
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:49:55 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916275
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:50:48 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef LieLie het volgende:
Snel en Slank inderdaad :Y
Die snap ik niet.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:46 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101916396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Weet je wat, je grapje is verre van grappig :* En je krijgt genoeg mee van het gekut hier, ook al lurk je maar af en toe, want er is altijd wel iemand die naar het slanktopic rent om te roepen dat er hier weer iets gaande is... Maar wee je wat, ik ga wel sultana 's halen morgen, fijn tussendoortje blijkbaar :{
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:53 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')