quote:
er zijn ook overdag lesjes hoor.. en als je de ene week niet gaat ivm onregelmatigheid kan je de volgende week heus wel weer!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:07 schreef mainedoll het volgende:
Ook niet eigenlijk. Vriendlief werkt 2 van de 3 weekenden.
Wacht eens even. Ik zit verkeerd te denken... Je kan natuurlijk ook 'zelf sporten' op de sportschool... op tijden die mij schikken. Ik heb steeds in mijn hoofd gehad dat je op gezette tijden met klasjes meedoet. Dat is dus niet haalbaar voor mij, omdat ik geen vast moment in de week heb, dat ik altijd kan.
Kan je nagaan hoe thuis ik ben in de sportschoolwereld...Nu nog me er toe zetten om ook echt te gaan. *google aanslingert voor sportscholen in de buurt*
Ligt eraan hoe big je boobies zijn, ik heb er nog geen een •letterlijk, geen een* gevonden die past.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
overigens..
wat zijn de betere big-booby-sport bh's??
hmm.. B of D,quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef DarkElf het volgende:
shock absorbers!! werkelijk dé sportbeha, ook voor grote maten.
ik gebruik deze tijdens het hardlopen (speciale running bra, maar ze hebben allerlei soorten voor allerlei sporten) , heb maat 75E en alles blijft keurig zitten, zonder schudden en pijntjes
shock absorber
weet ik welquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef DarkElf het volgende:
http://www.sportbeha.com/N_frame.html?http://www.sportbeha.com/
das de mijne, gaat tot F (eerste linkje was gewoon een voorbeeld he? ik heb hem daar niet vandaan.)
Toepasselijk? Onpasselijk, denk ik... hihi.quote:Op zondag 11 september 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Gister een uitje met wat vriendjesheb geen 1 bitterbal aangeraakt (de tomaat garnering en de augurk eruit gehaald
)
En 'savonds bij het tapas restaurant een stukje kaas en een salade gegeten.
En veel water gedronken.. man wat was het warm in dat restuarant... werd er bijna toepasselijk van
kortom ik vind het netjes van mezelf dat ik me niet heb laten gaan
ohjaquote:Op zondag 11 september 2011 09:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Toepasselijk? Onpasselijk, denk ik... hihi.
Maar verder: Go You!Netjes hoor
Hier hebben we gisteren de apple crumble geschrapt. Had gewoon helemaal geen zin in zoet :p
Xx!
Jakkes, vlaquote:Op zondag 11 september 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:
Een "slank" alternatief voor apple-crumble is trouwens redelijk simpel:
Appel in partjes in een schaaltje, beetje kaneel erover, paar minuten in de magnetron. 2 volkoren biskwietjes erboven verkruimelen, (evt. klein beetje zoetstof) en wat Optimel Vanille-vla.
Op koude winteravonden heerlijk bij een grote mok koffie of thee
Ik heb door deze post een poging gedaan tot 'slanke' crumble. Maar dan in een klein ovenpannetje die straks even de oven in gaat. Vla hebben we niet, maar ik denk dat het zo ook wel kan, of met wat magere yoghurt. Warme appel met kaneel is sowieso lekker!quote:Op zondag 11 september 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:
Een "slank" alternatief voor apple-crumble is trouwens redelijk simpel:
Appel in partjes in een schaaltje, beetje kaneel erover, paar minuten in de magnetron. 2 volkoren biskwietjes erboven verkruimelen, (evt. klein beetje zoetstof) en wat Optimel Vanille-vla.
Op koude winteravonden heerlijk bij een grote mok koffie of thee
Dit is dus ook al zeker 3 maandagen bij mij het geval. Dat ik elke keer zondag's denk 'Morgen ga ik écht weer normaal doen. 's Morgens en 's middags brood met mager beleg. Stukje fruit tussendoor, 's avonds een goede gezonde maaltijd en klaar. En veel water. Maar het komt gewoon niet uit de verfquote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Tink89 het volgende:
Morgen wordt het weer zero-tolerance *voor zover ik dat normaal doe*: elke dag 5 keer eten, 3 hoofdmaaltijden, waaronder een goed ontbijt en weinig avondeten. Veel, heel veel water en thee drinken en groente en fruit als tussendoortjes. Betekent niet dat ik vandaag extra mag zondigen, maar wel dat ik niet elk hapje hoef af te wegen...
Xx!
Is vruchtenhagel beter dan gewone hagelslag? Ik eet nu nog wel hagelslag op brood, maar was aan het nadenken over een beter alternatief..quote:Op maandag 12 september 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Dankje Tink! Net ontbeten: Tarwebolletje met vruchtenhagel, beker verse Yoki 0% vet. So far, so good.
Kom op allemaal!
quote:Lijstje, ietsje anders dan gepland..
O: 3 boterhammen met 30+ kaas of aardbeien.
T: Kop thee op school.
L: Bruin pistoletje ham/kaas. Er was niks gezonders voor handen op school...beker thee.
T: Half pakje continu-koekjes, gedeeld.
D: Zuurkool van gisteren, dus veel zuurkool, 3 schijven ananas, een beetje spekjes en wat aardappelpuree.
Wow, T, L en T alleen maar thee? *geen kritiek, voor we weer dezelfde discussie hebben, enkel verbazing*.quote:O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - thee
L - thee
T - thee
D - sperziebonen-gehakschotel, spa
T - 2 speculaasjes, koffie verkeerd
S - hardlopen
Als ik hagelslag neem, neem ik pure (en dan van die van de ruijter, met 70% chocolade), volgens mij is dat dan de "minst slechte" optie. Maar eigenlijk eet ik gewoon geen hagelslag...quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is vruchtenhagel beter dan gewone hagelslag? Ik eet nu nog wel hagelslag op brood, maar was aan het nadenken over een beter alternatief..
Je bent er weerquote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Sjeen het volgende:
Maar weer eens binnenvalt... Dag 12 van Beck vandaag, mijn lijstje:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - thee
L - thee
T - thee
S - hardlopen
Ik zou die speculaasjes vervangen door een boterham gezond en ik zou eigenlijk flauwvallen tijdens het hardlopen!quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Sjeen het volgende:
Maar weer eens binnenvalt... Dag 12 van Beck vandaag, mijn lijstje:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - thee
L - thee
T - thee
S - hardlopen
Wat is een boterham gezond? Want op een broodje "gezond" zit vaak iets van mayonaise of andere saus, ham én kaas... niet echt gezond dusquote:Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou die speculaasjes vervangen door een boterham gezond en ik zou eigenlijk flauwvallen tijdens het hardlopen!
Oh nouja, als je het zelf maakt heb je het zelf ook in de hand neem ik aanquote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is een boterham gezond? Want op een broodje "gezond" zit vaak iets van mayonaise of andere saus, ham én kaas... niet echt gezond dus
Ja, tuurlijk heb je het dan in de hand... ik wilde alleen even opmerken dat "gezond" een misleidende term is af en toequote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nouja, als je het zelf maakt heb je het zelf ook in de hand neem ik aanIk maak zelf nooit broodjes gezond met saus, bijvoorbeeld ^^
jaquote:
Beck's Dieetoplossing is cognitieve therapiequote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjeen, wat is Beck voor iets?*aagje*
Interestingquote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja
[..]
Beck's Dieetoplossing is cognitieve therapie![]()
En ik ben vandaag bezig met Dag 12: Ervaar dat honger geen noodsituatie is
Waarschuwingen kunnen nooit kwaad lijkt mequote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk heb je het dan in de hand... ik wilde alleen even opmerken dat "gezond" een misleidende term is af en toesoort van waarschuwing.
Ik ga nu even een snack zoeken, heb trek en de komende 2,5 uur nog geen avondeten op tafel
Oh interessant wel! Dan pak je het idd meer aan bij de bron denk ik. Zolang je je lichaam maar goed blijft voedenquote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja
[..]
Beck's Dieetoplossing is cognitieve therapie![]()
En ik ben vandaag bezig met Dag 12: Ervaar dat honger geen noodsituatie is
Het is ook echt een eenmalig iets hoor, die lunch overslaan. Puur om te leren dat een hongergevoel geen levensbedreigende situatie is die meteen moet worden opgelost...quote:Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarschuwingen kunnen nooit kwaad lijkt me
[..]
Oh interessant wel! Dan pak je het idd meer aan bij de bron denk ik. Zolang je je lichaam maar goed blijft voeden
Met iets gezonds, zoals veel groente en daarbij bijv. een plakje kaas. Dus geen chocopasta, speculoospasta enz.quote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is een boterham gezond? Want op een broodje "gezond" zit vaak iets van mayonaise of andere saus, ham én kaas... niet echt gezond dus
Toch niet vanwege mij, hoop ik?quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve dieetmodjes mag mijn ticker uit de OP?
O ok! Nee dan is het goedquote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is ook echt een eenmalig iets hoor, die lunch overslaan. Puur om te leren dat een hongergevoel geen levensbedreigende situatie is die meteen moet worden opgelost...
Ik had wel etiketjes zitten lezen, maar de extra pure had ik nog niet bekeken.. Van bijv. Venz is de melk-versie minder calorieën dan de pure en dat verbaasde mij al zo erg. Hagelslag blijf ik (in mindere mate) wel eten hoor, als ik helemaal stop met alles dat ik lekker vind word ik doodongelukkig en hou ik het niet vol. Dit is één van de weinige privileges die ik mezelf nog gunquote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als ik hagelslag neem, neem ik pure (en dan van die van de ruijter, met 70% chocolade), volgens mij is dat dan de "minst slechte" optie. Maar eigenlijk eet ik gewoon geen hagelslag...
Xx
Want?quote:
mooi, nou ja, niet van die kapotte ticker natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want?
Je denkt toch niet dat ik me zomaar laat wegjagen?
Mijn ticker is stuk, had em niet opgeslagen dus kon hem niet editten.
Stomme dingenheb wel een nieuwe maar die gebruik ik wel voor mijn eigen website.
tis maar een teller ...quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mooi, nou ja, niet van die kapotte ticker natuurlijk
Cola zonder prik helpt, al is dat dieettechnisch niet echt ideaal... Koffie maakt mij altijd nog misselijker dan ik al wasquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ja... maar ik vind gember zo vies, dat ik er misselijk van word!Toch bedankt.
Misschien toch te weinig gegeten, en wel werken en sporten en de kinders. Of gewoon misselijk, wie weet! Zal morgen wel over zijn.
Slecht lijstje, hoe komt het?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef RandomMoron het volgende:
o : twee eierkoeken
t : appel
l : boterham met magere kaas ( denk geitenkaas )
d : woksel met veel verse groente en ik gok garnalen
t : cocos
Eierkoeken is inderdaad een onzin ontbijt, waarom was er niet meer in huis?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef RandomMoron het volgende:
valt wel mee, toch. De eierkoeken zijn inderdaad niet al te best, maar dat was wat er in huis was. Voor de rest is het hooguit te weinig, maar dat komt ook omdat ik erg laat op was. En waarschijnlijk vul ik hem toch nog wel bij met wat fruitigs vanavond![]()
quote:
Plannen is ook erg belangrijk bij een gezond etenspatroon, dat voorkomt dat je dit soort ontbijt krijgt (waar jij misschien van genoten hebt maar wat heeft je lichaam er aan gehad?).quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:13 schreef RandomMoron het volgende:
hihi, goede aanvulling
anyway, dat het te weinig is had ik ook wel door. Daarom net in de super nog wat fruit bijgekocht![]()
en heel soms is het inderdaad wel eens dat er niets in huis is, aangezien ik erg laat was vanmorgen en op tijd bij de trein moest zijn heb ik idd het makkelijkste gepakt wat er was.
En ik heb er van genoten
Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheesequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Sjeen het volgende:
Ok, ben op zoek naar tussendoortjes anders dan fruit... wie helpt?
Augurkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheese
Ja! Met rookvlees bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Augurkenmet een stukje vleeswaren eromheen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Liga's of sultana's oid zijn goeie tussendoortjes
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Of ik ga jouw taalfouten verbeterenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gewoon naar ONZ als je je verveeld
Net als eierkoeken en plakjes ontbijtkoek?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dan heb je nog wel genoeg te doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ik ga jouw taalfouten verbeteren. En onz staat niet in mn index
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Blistering het volgende:
Ik eet iedere dag liga's tussendoor hoor, heb nooit tijd voor wat anders op school.
Ja, die bedoel ik ook. Of die milkbreak koekjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".
Hier heerlijk gegetenNu snel weg... Daag!
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.
Althans, dat is het punt geloof ik
Ik denk klaarmaken en en meenemen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
Dat dus, echt allemaal herkenbaar. Nouja ik eet dan 2000 kcal per dag give or take. Maar voor de rest eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
BAH! Ik ga gewoon op een non-stop liga dieet. xD Wedden dat ik binnen no time maat 34 heb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT!
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontjequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic
Heel eerlijk is het gewoon niet leuk meer met dat eeuwige gekut hier... Dat is het probleem. En ja, ik ben 27 kilo afgevallen met sultana en liga als tussendoortje, maar ik vind die dingen ondertussen echt niet de moeite meer om eten, energie/smaak niet in verhouding. En daarom vraag ik voor tussendoor ideetjes, niet om vervolgens weer de zoveelste eierkoek, peperkoek, sultana 'kijk mij eens leuk recalcitrant doen' reacties te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje.
Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Weet je wat, je grapje is verre van grappigquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vikquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Oeh, kipfilet is ook een goeie ja. Dat eet ik ook regelmatig op m'n brood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
Ow, het was mij volkomen duidelijk dat het een grapje moest zijn hoor...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
Lijkt mij ook wel leuk om te proberen. Heb je weer wat andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanLijkt me heerlijk om zelf te roken
Die kun je vaak ook 'gewoon' bij viswinkels vindenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
ik zag trouwens bij de kookwinkel ( gigantische) in Den Haag dat je daar ook speciale houtsnippers kunt kopen voor in je rookoventje, dat zag er echt heel verleidelijk uit
ik wil heel graag een distileer-apparaat thuis zodat ik zelf likeur kan maken, maar dat is momenteel een no go.
heb ik ooit ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik experimenteer met limoncello maken...
Is inderdaad wel fruitig maar zo heerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit'En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.
Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
Je gaf toe te willen rellen in dit topic, dus dan is het toch ook geen grapje meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
Koersk neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef RandomMoron het volgende:
haha, dat had ik er nog wel uit begrepen idd![]()
ik ging vroeger altijd naar de viswinkel om wormen te kopen voor mijn axolotls! ( De Koerk en Titanic heetten ze)
Je kunt toch ook gewoon kant en klaar gerookte kip kopen? Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |