abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:46:51 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101741987
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 11-09-2011 08:34:02 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:49:46 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101742040
En hier zijn we weer :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101742157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:49 schreef Tink89 het volgende:
En hier zijn we weer :D
*O*

gister voor het eerst de rest van de aardappelen laten staan.. ik had er nog trek in maar m'n man was streng.. :D dus.. goed gedaan! :Y
gister bij het thee drinken bij de buuf twee snack-a-jacks op, ipv een moorkop, dus ook weer goed gegaan! :D

en vandaag eindelijk eens goed ontbeten deze week :o
zo een appel voor tussendoor en dan kunnen we er weer tegen aan!

vanavond moeten we onderweg iets eten.. denk dat het een laplace wordt.. maar de BK ernaast is ook errug tempting! :P
(maar dan heb ik voor niks die aardappeltjes laten staan gister avond :D )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_101742215
Hoe vaak wegen jullie je? Ik heb nooit een weegschaal gehad (kop-in-het-zand), tot aan deze dieetpoging. Ik had me voorgenomen me 1x in de week te wegen. Vooralsnog is het me 2 of 3 keer gelukt om een dag over te slaan :'). Noteren van gewicht en percentages doe ik wel maar 1x in de week. De andere weegmomenten zijn puur uit nieuwsgierigheid.
Maar ik wil me wel 1x in de week gaan wegen... misschien maar dat ding op een plek zetten dat het een heel gedoe is om je 'even' te wegen :p. In de berging ofzo :D

En sporten, dat moet ik ook doen... Ik heb trouwens gezocht naar zo'n DVD van Miles, maar ik kan niks vinden :@
Af en toe fiets ik naar mijn werk, 11 km enkele reis, maar daar heb ik ook niet altijd de tijd voor. En voor boodschapjes in het centrum pak ik ook wel die fiets. Dus volledig bewegingloos ben ik niet, maar het zou wel wat meer mogen. Sportschool is geen optie, want 1) ik kan 's avonds niet altijd weg i.v.m. kinderen en onregelmatig weg van vriend en 2) ik vind het ook niet leuk :@
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_101742275
Maindoll, is overdag in het weekend geen optie ?
Ik ga nu de ene week op ma-di-wo en de andere op di-do
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101742421
Ook niet eigenlijk. Vriendlief werkt 2 van de 3 weekenden.

Wacht eens even. Ik zit verkeerd te denken... Je kan natuurlijk ook 'zelf sporten' op de sportschool... op tijden die mij schikken. Ik heb steeds in mijn hoofd gehad dat je op gezette tijden met klasjes meedoet. Dat is dus niet haalbaar voor mij, omdat ik geen vast moment in de week heb, dat ik altijd kan.
Kan je nagaan hoe thuis ik ben in de sportschoolwereld... :@ Nu nog me er toe zetten om ook echt te gaan. *google aanslingert voor sportscholen in de buurt*
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_101742551
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:07 schreef mainedoll het volgende:
Ook niet eigenlijk. Vriendlief werkt 2 van de 3 weekenden.

Wacht eens even. Ik zit verkeerd te denken... Je kan natuurlijk ook 'zelf sporten' op de sportschool... op tijden die mij schikken. Ik heb steeds in mijn hoofd gehad dat je op gezette tijden met klasjes meedoet. Dat is dus niet haalbaar voor mij, omdat ik geen vast moment in de week heb, dat ik altijd kan.
Kan je nagaan hoe thuis ik ben in de sportschoolwereld... :@ Nu nog me er toe zetten om ook echt te gaan. *google aanslingert voor sportscholen in de buurt*
er zijn ook overdag lesjes hoor.. en als je de ene week niet gaat ivm onregelmatigheid kan je de volgende week heus wel weer!

ik heb een abbonement waarmee ik overal in NL naar de sportschool kan , en ieder uur van de dag ( naja.. als ze open zijn dan he ;) )

overigens..
wat zijn de betere big-booby-sport bh's?? :@
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:37:24 #8
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101743119
Ik sport bij Sportcity en die hebben overdag lessen en 's avonds en in het weekend en zelfs elke ochtend kindeorpvang als je dat zou willen. En verder gewoon fitness wanneer je wil en kan natuurlijk! Die lessen zijn stiekem wel heel leuk.

In het begin vond ik het eng... Allemaal mensen die ik niet kende en ik was bang dat iedereen super strak zou zijn en ik daar als een drilpudding stond te hupsen. :D Maar dat viel echt mee! Tuurlijk waren er wel slanke dames, maar ook mollige en ook echt behoorlijk stevige (om het zacht uit te drukken) dames! En toen besefte ik me pas, dat iedereen onzeker is en bang is om beoordeeld en veroordeeld te worden. Sindsdien zit ik er niet meer mee en hups ik fanatiek met de rest mee!
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:44:04 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101743287
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:

overigens..
wat zijn de betere big-booby-sport bh's?? :@
Ligt eraan hoe big je boobies zijn, ik heb er nog geen een •letterlijk, geen een* gevonden die past.

:(
pi_101744138
shock absorbers!! werkelijk dé sportbeha, ook voor grote maten.

ik gebruik deze tijdens het hardlopen (speciale running bra, maar ze hebben allerlei soorten voor allerlei sporten) , heb maat 75E en alles blijft keurig zitten, zonder schudden en pijntjes

shock absorber
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:31:19 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101744676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef DarkElf het volgende:
shock absorbers!! werkelijk dé sportbeha, ook voor grote maten.

ik gebruik deze tijdens het hardlopen (speciale running bra, maar ze hebben allerlei soorten voor allerlei sporten) , heb maat 75E en alles blijft keurig zitten, zonder schudden en pijntjes

shock absorber
hmm.. B of D,
en deze http://www.runningbare.co(...)rber-Ball-Sports-Bra
gaat ook maar tot D :P
pi_101744754
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101744798
http://www.sportbeha.com/N_frame.html?http://www.sportbeha.com/

das de mijne, gaat tot F (eerste linkje was gewoon een voorbeeld he? ik heb hem daar niet vandaan.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:37:53 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101744893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef DarkElf het volgende:
http://www.sportbeha.com/N_frame.html?http://www.sportbeha.com/

das de mijne, gaat tot F (eerste linkje was gewoon een voorbeeld he? ik heb hem daar niet vandaan.)
weet ik wel :P
had gewoon even zin om stom te doen :P
pi_101744930
:6
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:23:34 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101747885
Hmmz, van die website (sportbeha.com) had ik echt nog nooit gehoord...

Hebben zomaar 6 bh's in mijn maat :o Erg handig, aangezien ik sinds een paar weken aan paardrijden doe :)

Ga eens bekijken of ik iets ga bestellen :)

Xx!
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:42:57 #17
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101750096
heb vandaag geshopt :D Zwemshorts ( rood met witte stippen! ) en een sporttopje met ingebouwde boobyhouder, gewoon voor over een sport-bh zodat het nog wat extra steun geeft.

morgen gaan we surfen (werkuitje :P ) en vanmiddag ga ik een weegschaal kopen :D
pi_101754274
En geslaagd voor een weegschaal ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:35:25 #19
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101756939
ja! Precies dezelfde want die beviel me wel, en daalijk als ik een andere koop dan weeg ik opeens totaal anders :P dat is geen goede egoboost natuurlijk ;)

vandaag een relaxed dagje:
o : matze met pruimenjam
t : een paar smurfengummies (slecht, slecht )
l : een bagel met jus'd orange
t : pruimen
d : zoete aardappel met gegrilde groentes en zalm en een blikje rosebier
t : mineola
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:59:12 #20
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101757825
Zo, even niet gepost. Iets te druk gehad. Inmiddels weer van baan veranderd :)
Teminste, dezelfde baan, andere supermarkt ;) Op alle fronten een enorme verademing. In de hal staan 3 enorm kasten, met werkkleding. Mag je zelf pakken, en als het vuil is kan ik 'm in de wasmand gooien daar. Geen werkkleding meer mee naar huis slepen en wassen :D

Collega's zijn veel leuker en spontaner, en bij een lange werkdag een uur lunchpauze. Lekker op m'n gemak kunnen eten. Zit veel beter in m'n velletje gelijk :Y Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met vlokken, beker Optimel.
L: 2 boterhammen met oude kaas, handje druiven, pakje optimel.
T: Kopje warme chocolademelk.
D: Witlof met kaas, aardappels, 2 maïsburgertjes.

Fijn weekend allemaal!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:08:44 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101783297
Hallo! :W

Hier is het ook te druk om heel erg consequent te posten en gisteren en vandaag waren dieettechnisch gezien rotdagen maar vanaf nu komt het weer goed :)

Vanavond iig vega-bami met veel groente en weinig kroepoek!

Xx
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:03:15 #22
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101788881
vandaag bij wijze van uitzondering een Lion op na het surfen ( lees, ploeteren door koud water en proberen te staan, maar telkens vallen en jezelf weer terugslepen de golven door ;) ) maar het smaakte me geeneens echt goed. Vond het ergens zonde om zoveel calorieen te eten van iets wat je geeneens eigenlijk echt super lekker vind. Maar vriendje en ik stonden echt te trillen van de inspanning en hadden wel even een suikerboost nodig.
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:43:09 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101790144
Hier een heel slecht dagje :( Mjah, kan niet altijd goed gaan...

Lijstje *schaam*

O: 2 poptarts
T: halve portie kibbeling *vriendjelief had de andere helft*
L: 2 wentelteefjes met suiker
T: Niks
D: Vega-bami met een pietsiebeetje satesaus en een beetje kroepoek
T: Homemade apple crumble

Wel veel gedronken, dat dan weer wel...

Xx
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:58:27 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101792898
Hi :) Ik heb me vandaag weer gewogen en sinds ik mijn ticker maakte en hier begon te posten ben ik 0,7 kg. kwijt! *O*

En ik ben Heul trots op mezelf, want ik heb vandaag nee gezegd teen een softijsje én een patatje met :D

Mag ik nog in de OP?

Dankdank!
3!
pi_101807794
Gister een uitje met wat vriendjes O+ heb geen 1 bitterbal aangeraakt (de tomaat garnering en de augurk eruit gehaald :D)
En 'savonds bij het tapas restaurant een stukje kaas en een salade gegeten.
En veel water gedronken.. man wat was het warm in dat restuarant... werd er bijna toepasselijk van :X
kortom ik vind het netjes van mezelf dat ik me niet heb laten gaan :@

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 09:21:15 ]
  zondag 11 september 2011 @ 09:30:04 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101807851
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Gister een uitje met wat vriendjes O+ heb geen 1 bitterbal aangeraakt (de tomaat garnering en de augurk eruit gehaald :D)
En 'savonds bij het tapas restaurant een stukje kaas en een salade gegeten.
En veel water gedronken.. man wat was het warm in dat restuarant... werd er bijna toepasselijk van :X
kortom ik vind het netjes van mezelf dat ik me niet heb laten gaan :@
Toepasselijk? Onpasselijk, denk ik... hihi.

Maar verder: Go You! :D Netjes hoor :)

Hier hebben we gisteren de apple crumble geschrapt. Had gewoon helemaal geen zin in zoet :p

Xx!
pi_101808059
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Toepasselijk? Onpasselijk, denk ik... hihi.

Maar verder: Go You! :D Netjes hoor :)

Hier hebben we gisteren de apple crumble geschrapt. Had gewoon helemaal geen zin in zoet :p

Xx!
ohja :') onpasselijk
nog niet wakker :D
  zondag 11 september 2011 @ 10:10:04 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101808183
Wat is muesli toch altijd een enorme mindfuck. Van de week een pak 4 noten muesli van het C1000 huismerk gekocht. Gewoon, om 2 á 3 keer per week als ontbijt te nemen ipv brood. Gister een schaaltje gegeten, met magere yoghurt. Vanmorgen sta ik naar dat pak te kijken, staat er op de achterkant 'Een portie van 40 gram bevat 186 kcal'. Toen ik het afwoog bleek het echt haast niks te zijn :{ Gister heb ik dus gewoon rond de 100 gram van dat spul weg zitten eten. Oftewel: Een ontbijt van 500/530 kcal 8)7
  zondag 11 september 2011 @ 10:23:41 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_101808310
Een "slank" alternatief voor apple-crumble is trouwens redelijk simpel:
Appel in partjes in een schaaltje, beetje kaneel erover, paar minuten in de magnetron. 2 volkoren biskwietjes erboven verkruimelen, (evt. klein beetje zoetstof) en wat Optimel Vanille-vla.

Op koude winteravonden heerlijk bij een grote mok koffie of thee :9
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 11 september 2011 @ 11:49:12 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101810045
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:
Appel in partjes in een schaaltje, beetje kaneel erover, paar minuten in de magnetron. 2 volkoren biskwietjes erboven verkruimelen, (evt. klein beetje zoetstof) en wat Optimel Vanille-vla.

Jakkes, vla ;) En zoetstof ben ik niet zo van, je laat je hersenen geloven dat er zoet binnenkomt, waardoor je alleen maar meer zin krijgt in zoet, omdat de suikerspiegel niet omhoog gaat.

Overigens heb ik net alsnog crumble gemaakt, maar heb ook meteen een paar mensen uitgenodigd om te komen helpen opeten :) Da's ook "slanker" dan het alleen naar binnen werken..

Morgen wordt het weer zero-tolerance *voor zover ik dat normaal doe*: elke dag 5 keer eten, 3 hoofdmaaltijden, waaronder een goed ontbijt en weinig avondeten. Veel, heel veel water en thee drinken en groente en fruit als tussendoortjes. Betekent niet dat ik vandaag extra mag zondigen, maar wel dat ik niet elk hapje hoef af te wegen...

Xx!
  zondag 11 september 2011 @ 15:58:33 #31
95408 Incantrix
pi_101819599
Thnx voor het opnemen in de OP!

En oh Lord, help me, ik heb zo'n gruwelijke trek in McDonalds.. :') Gelukkig helpt mijn lief me een beetje ;) Qua verbranding zit ik overigens wel goed vandaag: net 2 verdiepingen en 2 trappen stofgezogen en vanochtend al gezwommen. Om het geheel af te maken heb ik een sport uitgezocht om te gaan doen.. Ik ga boksen! *O*
3!
pi_101825045
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2011 10:23 schreef E.T. het volgende:

Ik heb door deze post een poging gedaan tot 'slanke' crumble. Maar dan in een klein ovenpannetje die straks even de oven in gaat. Vla hebben we niet, maar ik denk dat het zo ook wel kan, of met wat magere yoghurt. Warme appel met kaneel is sowieso lekker! :)
  zondag 11 september 2011 @ 18:48:07 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101825663
Jum, zuurkool met ananas, aardappelpuree, spekjes en paneermeel staat in de oven :D

Xx
  zondag 11 september 2011 @ 19:09:51 #34
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101826644
mijn vriendje maakt een curry :D
  zondag 11 september 2011 @ 19:19:30 #35
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101827132
Ik had pasta gorgonzola. Enorm licht en gebalanceerd dieetvoer dus *Kuch*

Ik kan me er de laatste 2/3 weken gewoon niet toe zetten normaal te doen. Ik heb ook al weken niet meer op de hometrainer gezeten, terwijl ik dat tot een paar weken geleden toch 4 keer per week ongeveer deed. Geen idee waarom mijn motivatie in elkaar is gestort als een kaartenhuis.
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Tink89 het volgende:
Morgen wordt het weer zero-tolerance *voor zover ik dat normaal doe*: elke dag 5 keer eten, 3 hoofdmaaltijden, waaronder een goed ontbijt en weinig avondeten. Veel, heel veel water en thee drinken en groente en fruit als tussendoortjes. Betekent niet dat ik vandaag extra mag zondigen, maar wel dat ik niet elk hapje hoef af te wegen...
Xx!
Dit is dus ook al zeker 3 maandagen bij mij het geval. Dat ik elke keer zondag's denk 'Morgen ga ik écht weer normaal doen. 's Morgens en 's middags brood met mager beleg. Stukje fruit tussendoor, 's avonds een goede gezonde maaltijd en klaar. En veel water. Maar het komt gewoon niet uit de verf -O-
pi_101841720
zo.. hier gaat het even iets minder :D

virijdag naar een concert geweest en aan de redbull gezeten.. volgens mij is dat op zich wel het slechtste wat je kan nemen.. maar vooruit.. ik hou me vol dat ik het er die avond ook meteen maar af gedanst heb O-)

gister naar utrecht en gezien dat Lovely idd geen bitterbal heeft aangeraakt! ben trots op je meid! ^O^ *; ik kon me niet zoo goed beheersen en heb wel de volledige maaltijd op :@

vanmorgen wel naar de sportschool geweest, voor een stukje bodybalance.. was toch wel hard werken hoor.. maar vond het goed van mezelf dat ik toch gegaan ben..

vanavond een beetje teveel gegeten :@ eerst in de thalys een maaltijd (naja.. je kan er niet op leven.. :P ) en daarna uit eten met collega's... heerlijk galettes gegeten, maar of het goed is :@
naja.. ik heb wel half parijs doorgelopen dus het is er al weer af :Y :Y ( O-) )

maar eens kijken of we het deze week een beetje vol kunnen houden.. al lijkt het me meer een kwestie van schade beperken :P

trusten! :W

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 12 september 2011 @ 07:59:55 #37
54772 Silmarwen
pi_101847347
In het weekend wat relaxter gedaan en nu weer strikter. Ik heb gemerkt dat als ik in het weekend niet wat relaxter doe, ik het niet volhoud. :+ Dus 2 pistoletjes voor lunch ivm 1, en veel meer koffie. :D Aan de groene thee en cornflakes voor het ontbijt weer! En vanavond naar de Kickfun! En gisterochtend aan de bodybalance geweest!
  maandag 12 september 2011 @ 08:25:29 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101847557
Zo, de stop gaat er weer op.

Lijstje:

O: Maximaal 4 boterhammen met 30+ kaas, 20 + smeerkaas of aardbeien. Een glas sap of thee.
T: Een pakje Liga continu-koekjes, de minder suiker-variant. Kop thee of flesje water (school).
L: Als ik thuis kom, dus wrs beschuitjes met aardbeien of met 30+ kaas en komkommer. Taugé op de kaas kan ook nog :)
T: Niks, late L.
D: Zuurkool van gisteren, dus veel zuurkool, 3 schijven ananas, een beetje spekjes en wat aardappelpuree.
T: Niks, zuurkool is te lekker, dus dan eet ik liever wat meer D.

Wish me luck ;) En kom op Purdey, jij kunt het ook. Zet de knop om en voor je het weet zit je weer in the Zone :D

Succes vandaag!
pi_101847995
hihi Bar, de sangria ging ook wel lekker he? :D
  maandag 12 september 2011 @ 09:34:14 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101848597
al twee dagen spierpijn van het surfexperiment zo in mijn armen, alles boven mijn schouders uittillen doet pijn, kleding aantrekken ook :P

ik ga van de week weer beginnen met zwemmen en eens kijken of ik mijn nieuwe hardloopschema wel vol kan houden :)

ik heb gister concreet mijn doel uitgesproken! In Maart ga ik op vakantie naar een tropisch oord en ik wil daar iig maximaal 70 kg wegen ( het liefst 65 ) en daar van kunnen genieten op de vakantiefoto's!
  maandag 12 september 2011 @ 10:05:58 #41
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101849250
Dankje Tink! Net ontbeten: Tarwebolletje met vruchtenhagel, beker verse Yoki 0% vet. So far, so good.

Kom op allemaal! :)
pi_101849602
Ik kan trouwens mijn ticker niet aanpassen :?
  maandag 12 september 2011 @ 13:23:53 #43
95408 Incantrix
pi_101854347
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Dankje Tink! Net ontbeten: Tarwebolletje met vruchtenhagel, beker verse Yoki 0% vet. So far, so good.

Kom op allemaal! :)
Is vruchtenhagel beter dan gewone hagelslag? Ik eet nu nog wel hagelslag op brood, maar was aan het nadenken over een beter alternatief..

En *O* ! Gisteren en vandaag veel bewogen (gefietst, gezwommen) en me netjes aan mijn voornemens gehouden (ahum, nouja.. Gisteren zijn we uiteindelijk tóch bij de McDonalds beland, maar ik heb daar minder genomen als normaal en had de rest van de dag knetterstreng gelijnd, dus qua calorieën viel het mee) en zonet was er weer 0,8 af! *O* Ik weet dat het in het begin altijd het snelst gaat, maar dit is wel enorm motiverend, dus ik jubel nog even verder :)
3!
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 14:42:18 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101856720
Maar weer eens binnenvalt... Dag 12 van Beck vandaag, mijn lijstje:

O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - thee
L - thee
T - thee
D - sperziebonen-gehakschotel, spa
T - 2 speculaasjes, koffie verkeerd

S - hardlopen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101857378
Waar is je lunch heen?
  maandag 12 september 2011 @ 15:02:31 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101857486
quote:
Lijstje, ietsje anders dan gepland..

O: 3 boterhammen met 30+ kaas of aardbeien.
T: Kop thee op school.
L: Bruin pistoletje ham/kaas. Er was niks gezonders voor handen op school...beker thee.
T: Half pakje continu-koekjes, gedeeld.
D: Zuurkool van gisteren, dus veel zuurkool, 3 schijven ananas, een beetje spekjes en wat aardappelpuree.
quote:
T - thee
L - thee
T - thee

S - hardlopen
Wow, T, L en T alleen maar thee? *geen kritiek, voor we weer dezelfde discussie hebben, enkel verbazing*.

Xx!
  maandag 12 september 2011 @ 15:03:26 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101857525
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Is vruchtenhagel beter dan gewone hagelslag? Ik eet nu nog wel hagelslag op brood, maar was aan het nadenken over een beter alternatief..
Als ik hagelslag neem, neem ik pure (en dan van die van de ruijter, met 70% chocolade), volgens mij is dat dan de "minst slechte" optie. Maar eigenlijk eet ik gewoon geen hagelslag...

Xx
  maandag 12 september 2011 @ 15:15:08 #48
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_101857929
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Sjeen het volgende:

T - thee
L - thee
T - thee

S - hardlopen
Je bent er weer *O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_101858076
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Sjeen het volgende:

T - thee
L - thee
T - thee

S - hardlopen
Ik zou die speculaasjes vervangen door een boterham gezond en ik zou eigenlijk flauwvallen tijdens het hardlopen!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 12 september 2011 @ 15:23:27 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101858233
Sjeen, wat is Beck voor iets? :o *aagje* :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 12 september 2011 @ 15:38:42 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101858711
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zou die speculaasjes vervangen door een boterham gezond en ik zou eigenlijk flauwvallen tijdens het hardlopen!
Wat is een boterham gezond? Want op een broodje "gezond" zit vaak iets van mayonaise of andere saus, ham én kaas... niet echt gezond dus :(
  maandag 12 september 2011 @ 15:49:12 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101859085
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat is een boterham gezond? Want op een broodje "gezond" zit vaak iets van mayonaise of andere saus, ham én kaas... niet echt gezond dus :(
Oh nouja, als je het zelf maakt heb je het zelf ook in de hand neem ik aan :D Ik maak zelf nooit broodjes gezond met saus, bijvoorbeeld ^^
  maandag 12 september 2011 @ 15:52:25 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101859217
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh nouja, als je het zelf maakt heb je het zelf ook in de hand neem ik aan :D Ik maak zelf nooit broodjes gezond met saus, bijvoorbeeld ^^
Ja, tuurlijk heb je het dan in de hand... ik wilde alleen even opmerken dat "gezond" een misleidende term is af en toe :) soort van waarschuwing.

Ik ga nu even een snack zoeken, heb trek en de komende 2,5 uur nog geen avondeten op tafel :)
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 15:53:03 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101859233
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:15 schreef m@x het volgende:

[..]

Je bent er weer *O*
ja :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjeen, wat is Beck voor iets? :o *aagje* :P
Beck's Dieetoplossing is cognitieve therapie :)

En ik ben vandaag bezig met Dag 12: Ervaar dat honger geen noodsituatie is ;)
pi_101859337
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Interesting :D
Uit de tijd dat ik echt veelste weinig at heb ik wel over gehouden dat als ik mijn maag voel knorren dat ik ook echt meteen moet eten
  maandag 12 september 2011 @ 15:58:10 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101859438
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk heb je het dan in de hand... ik wilde alleen even opmerken dat "gezond" een misleidende term is af en toe :) soort van waarschuwing.

Ik ga nu even een snack zoeken, heb trek en de komende 2,5 uur nog geen avondeten op tafel :)
Waarschuwingen kunnen nooit kwaad lijkt me :Y

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Oh interessant wel! Dan pak je het idd meer aan bij de bron denk ik. Zolang je je lichaam maar goed blijft voeden 8-)
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 16:02:40 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101859590
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waarschuwingen kunnen nooit kwaad lijkt me :Y

[..]

Oh interessant wel! Dan pak je het idd meer aan bij de bron denk ik. Zolang je je lichaam maar goed blijft voeden 8-)
Het is ook echt een eenmalig iets hoor, die lunch overslaan. Puur om te leren dat een hongergevoel geen levensbedreigende situatie is die meteen moet worden opgelost...
pi_101862361
Lieve dieetmodjes mag mijn ticker uit de OP?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 17:13:15 ]
pi_101862510
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Met iets gezonds, zoals veel groente en daarbij bijv. een plakje kaas. Dus geen chocopasta, speculoospasta enz.
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 17:17:20 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101862539
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve dieetmodjes mag mijn ticker uit de OP?
Toch niet vanwege mij, hoop ik?
pi_101862624
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is ook echt een eenmalig iets hoor, die lunch overslaan. Puur om te leren dat een hongergevoel geen levensbedreigende situatie is die meteen moet worden opgelost...
O ok! Nee dan is het goed ;)
  maandag 12 september 2011 @ 17:29:02 #62
95408 Incantrix
pi_101863049
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als ik hagelslag neem, neem ik pure (en dan van die van de ruijter, met 70% chocolade), volgens mij is dat dan de "minst slechte" optie. Maar eigenlijk eet ik gewoon geen hagelslag...

Xx
Ik had wel etiketjes zitten lezen, maar de extra pure had ik nog niet bekeken.. Van bijv. Venz is de melk-versie minder calorieën dan de pure en dat verbaasde mij al zo erg. Hagelslag blijf ik (in mindere mate) wel eten hoor, als ik helemaal stop met alles dat ik lekker vind word ik doodongelukkig en hou ik het niet vol. Dit is één van de weinige privileges die ik mezelf nog gun :)
3!
pi_101870114
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Toch niet vanwege mij, hoop ik?
Want? :?
Je denkt toch niet dat ik me zomaar laat wegjagen? ;)

Mijn ticker is stuk, had em niet opgeslagen dus kon hem niet editten.
Stomme dingen :D heb wel een nieuwe maar die gebruik ik wel voor mijn eigen website.
pi_101870226
zo!

mijn lijstje:
o: yoghurt met verse vruchten, een stukje brood met een of andere franse kaas en een mini croissantje
t: minicroissantje en mini pain-au-chocolat
l: salade, kalkoen spies met worteltjes en rijst, miniappeltaartje
t: cola
t: mini chocolaadje van het hotel
d: nog geen idee.. we gaan zo maar eens op pad.

beweging: 10 minuten in de metro, 25 min naar trainings centrum, 20 minuten naar station terug, 10 min naar hotel. en zo dus weer op stap.. ik kom wel aan de anderhalf uur vandaag :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 20:11:31 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101870997
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Want? :?
Je denkt toch niet dat ik me zomaar laat wegjagen? ;)

Mijn ticker is stuk, had em niet opgeslagen dus kon hem niet editten.
Stomme dingen :D heb wel een nieuwe maar die gebruik ik wel voor mijn eigen website.
mooi, nou ja, niet van die kapotte ticker natuurlijk :+
  maandag 12 september 2011 @ 20:54:19 #66
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101873509
vandaag een gek dagje, maar wel veel gelopen :)

o : Matze met pruimenjam
t : paar gummiesnoepjes ( slecht slecht slecht )
l : broodje geitenkaas met honing
t : appel
d : asperges, geroosterde pompoen en geroosterde ui met soya ( dat was waar ik trek in had :P )
t : cocos vlokken
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 21:20:03 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101875391
Ik zit met volle teugen te genieten van mijn speculaasjes O+ Net les 4 gelopen met Evy, ging erg lekker!
  maandag 12 september 2011 @ 21:22:50 #68
54772 Silmarwen
pi_101875544
Bleh, al de hele dag misselijk. Kickfun ging ook voor geen meter.

O: Bakje Honey Loops met halfvolle melk en thee
T: Niets, want misselijk
L: 2 knackebrod met kaas, 1 rijstwafel met cranberry jam, capucino
T: Niets, want nog misselijker
D: Beetje nasi (zonder vlees) en 1 ei en zo'n mega supergoedkoop waterijsje waar niets in zit.
T: Groene munt thee met theelepel honing.

Verder thee en water tussen door. Misschien helpt de munt thee tegen de neiging om over te geven.
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 21:25:18 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101875727
Heb je gember in huis? Dat helpt ook tegen misselijkheid :*
pi_101876438
quote:
8s.gif Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

mooi, nou ja, niet van die kapotte ticker natuurlijk :+
tis maar een teller ...
  maandag 12 september 2011 @ 21:40:00 #71
54772 Silmarwen
pi_101876771
Ja... maar ik vind gember zo vies, dat ik er misselijk van word! ;) Toch bedankt. :*

Misschien toch te weinig gegeten, en wel werken en sporten en de kinders. Of gewoon misselijk, wie weet! Zal morgen wel over zijn. ;)
  Licht Ontvlambaar maandag 12 september 2011 @ 21:42:24 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101876935
En anders kapotte cola :P Beterschap!
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:39:54 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101890725
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ja... maar ik vind gember zo vies, dat ik er misselijk van word! ;) Toch bedankt. :*

Misschien toch te weinig gegeten, en wel werken en sporten en de kinders. Of gewoon misselijk, wie weet! Zal morgen wel over zijn. ;)
Cola zonder prik helpt, al is dat dieettechnisch niet echt ideaal... Koffie maakt mij altijd nog misselijker dan ik al was :(

Hier een lijstje:

O: 3 boterhammen en 1 beschuit, 30+ kaas en aardbeien, as usual...glaasje sap.
T: Continu-koekje mee naar school. Flesje water of beker thee.
L: Als ik thuis kom, wrs brood met kaas en aardbeien (niet samen op 1 boterham..hihi).
T: Breadstickje of 3, als ik echt trek heb mag ik er 4 (zo'n 33 kcal's per stuk)
D: Gebakken aardappeltjes met Valess-broccoli-burger en komkommer-paprika-salade.
T: Niks

Xx!
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:36:48 #74
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101897143
Lijstje!

O: 2 tarwebolletjes met een geprakte banaan, beker choco melk light.
L: 2 boterhammen met garnaalsalade, 1 boterham pure vlokken, schaaltje druiven, beker melk.
T: Ik denk niks, moet werken van 15:00 tot 18:00.
D: Restje mihoen met kip (of garnaal) uit de diepvries.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:21:57 #75
54772 Silmarwen
pi_101898595
Beetje raar lijstje vandaag ivm veel heen en weer fietsen en werken en psz van de oudste.

O: 2 wasa crackers met kaas, 1 koffie 1 glas water
T: 2 keer thee 1 keer koffie
L: 3 wasa crackers met kaas en thee
T: Liga en koffie en later nog wat druiven
D: Diepvries pizza kip (waarschijnlijk maar een halve, kan toch niet veel op.)

Moet tot laat werken. -O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:46:06 #76
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101901023
o : twee eierkoeken
l : boterham met magere kaas ( denk geitenkaas )
d : woksel met veel verse groente en ik gok garnalen
t : cocos :)
pi_101901302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef RandomMoron het volgende:
o : twee eierkoeken
l : boterham met magere kaas ( denk geitenkaas )
d : woksel met veel verse groente en ik gok garnalen
t : cocos :)
Slecht lijstje, hoe komt het?
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:57:45 #78
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101901417
valt wel mee, toch. De eierkoeken zijn inderdaad niet al te best, maar dat was wat er in huis was. Voor de rest is het hooguit te weinig, maar dat komt ook omdat ik erg laat op was. En waarschijnlijk vul ik hem toch nog wel bij met wat fruitigs vanavond :)

[ Bericht 31% gewijzigd door RandomMoron op 13-09-2011 16:02:48 ]
pi_101901893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef RandomMoron het volgende:
valt wel mee, toch. De eierkoeken zijn inderdaad niet al te best, maar dat was wat er in huis was. Voor de rest is het hooguit te weinig, maar dat komt ook omdat ik erg laat op was. En waarschijnlijk vul ik hem toch nog wel bij met wat fruitigs vanavond :)
Eierkoeken is inderdaad een onzin ontbijt, waarom was er niet meer in huis?
Voor de rest is het veel te weinig dus dat moet je nog lekker aanvullen met fruit & groente :)
Je avondeten klinkt wel erg goed!
pi_101902199
Zou je kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:10:27 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101904421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou je kunnen.
_O_
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:13:03 #82
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101904520
hihi, goede aanvulling ;)

anyway, dat het te weinig is had ik ook wel door. Daarom net in de super nog wat fruit bijgekocht :)

en heel soms is het inderdaad wel eens dat er niets in huis is, aangezien ik erg laat was vanmorgen en op tijd bij de trein moest zijn heb ik idd het makkelijkste gepakt wat er was.
En ik heb er van genoten ;)
pi_101905133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:13 schreef RandomMoron het volgende:
hihi, goede aanvulling ;)

anyway, dat het te weinig is had ik ook wel door. Daarom net in de super nog wat fruit bijgekocht :)

en heel soms is het inderdaad wel eens dat er niets in huis is, aangezien ik erg laat was vanmorgen en op tijd bij de trein moest zijn heb ik idd het makkelijkste gepakt wat er was.
En ik heb er van genoten ;)
Plannen is ook erg belangrijk bij een gezond etenspatroon, dat voorkomt dat je dit soort ontbijt krijgt (waar jij misschien van genoten hebt maar wat heeft je lichaam er aan gehad?).
Kan je er niet nog een extra boterham bij nemen? Want fruit helpt natuurlijk niet heel erg in de kcal.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 17:42:46 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101905505
Ok, ben op zoek naar tussendoortjes anders dan fruit... wie helpt?
pi_101905550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Sjeen het volgende:
Ok, ben op zoek naar tussendoortjes anders dan fruit... wie helpt?
Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheese :9
Ja doei.
pi_101905620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Blokjes kaas, reepjes paprika, gekookte eitjes, roggebrood, omelet/zalmrolletjes, avocado met cottage cheese :9
Augurken :9 met een stukje vleeswaren eromheen
pi_101905665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Augurken :9 met een stukje vleeswaren eromheen
Ja! Met rookvlees bijvoorbeeld :9
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:50:58 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905757
Liga's of sultana's oid zijn goeie tussendoortjes :9
Niet meer actief op Fok!
pi_101905782
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
:|W
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:52:06 #90
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_101905790
Tomaatjes zijn ook lekker :)

En potdikkie, heb 4 weken geleden een nieuwe broek in 48 gekocht die nu weer van mijn kont af zakt *O* Nog even en dan heb ik een 'normalere' maat :D
My hovercraft is full of eel.
pi_101905826
quote:
:X
Ga maar gewoon naar ONZ als je je verveeld
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:53:16 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905833
Snoeptomaatjes idd of snoepradijsjes of snoeppaprikaatjes.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:54:08 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:X
Ga maar gewoon naar ONZ als je je verveeld
Of ik ga jouw taalfouten verbeteren :9. En onz staat niet in mn index *O* .
Niet meer actief op Fok!
pi_101905864
quote:
Net als eierkoeken en plakjes ontbijtkoek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:55:18 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905896
Niks mis met eierkoeken. Sonja says so en Sonja is God _O_
Niet meer actief op Fok!
pi_101905902
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of ik ga jouw taalfouten verbeteren :9. En onz staat niet in mn index *O* .
Dan heb je nog wel genoeg te doen
/care
pi_101905927
Vik: Dieet vs. Gezond slank (met drank) ga hier maar spelen!
Ja doei.
pi_101906149
@Sjeen:

Je kunt ook wat 'grotere' dingen maken en die in stukjes verdelen.
Zoals bijvoorbeeld deze frittata of een korstloze quiche zoals deze :)

Als je dat op een avondje maakt kun je daar zo 2 á 3 dagen aan tussendoortjes mee vullen :9
Ja doei.
pi_101907462
Hier gaan we ook maar eens beginnen met afvallen.
Nooit gedaan, dus volgens mij best moeilijk,
Ik sjouw al jaren enig overgewicht met me mee, maar de afgelopen maanden is het gewoon erger geworden.

Ik wil op mijn voeding gaan letten en naar de sportschool.
Nu weet ik van mezelf dat ik geen solopersoon ben maar van groepsactiviteiten hou. Ik ga dus Zumba'en en Dance Party Xtreme
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*)
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_101907569
Ik eet iedere dag liga's tussendoor hoor, heb nooit tijd voor wat anders op school :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101907996
O: Optimel Yoghurt
T: boterham met pindakaas
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: Mineola
D: tomatenrisotto met champignons en een lamsburger
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:03:45 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101908043
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Blistering het volgende:
Ik eet iedere dag liga's tussendoor hoor, heb nooit tijd voor wat anders op school :7.
Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".

Hier heerlijk gegeten :D Nu snel weg... Daag! :W
pi_101908095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hmmz, ook op school kun je een gezonder tussendoortje nemen hoor. Al neem je maar een koekje zonder suiker, zoals een continu-koek. Die is al beter dan een "gewone Liga".

Hier heerlijk gegeten :D Nu snel weg... Daag! :W
Ja, die bedoel ik ook. Of die milkbreak koekjes.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101908126
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
pi_101908189
Ja. Dat is zo.

Een koek blijft toch een koek :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_101908334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Zit er in Milkbreak geen suiker?
En waarom heb je geen tijd voor andere tussendoortjes?
Een koek blijft toch een koek.
Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.

Althans, dat is het punt geloof ik :P
pi_101908418
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar een koek is wel wat anders dan augurkjes met vlees, gekookte eitjes of schaaltjes yoghurt.

Althans, dat is het punt geloof ik :P
anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
pi_101908464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

anders op de manier om het mee te nemen, klaar te maken of hoe gezond het is?
Ik denk klaarmaken en en meenemen?
pi_101908683
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
pi_101908749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik eet gewoon pindakaas en afentoe een Snelle Jelle tussendoor, en heel soms wel een eierkoek of een Ligakoekje! Een glaasje wijn hier en daar laat ik ook niet staan.
Ik zorg er gewoon voor dat ik niet meer vreet dan ik mag (ongeveer 1500 kcal per dag) en dat ik altijd voldoende fruit en groente eet.
Dat dus, echt allemaal herkenbaar. Nouja ik eet dan 2000 kcal per dag give or take. Maar voor de rest eens.

Fruit eet ik thuis altijd.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:06:52 #111
54772 Silmarwen
pi_101910684
Ik ben al 15 kilo kwijt, met liga's tussendoor. xD Gewoon van die 10 maanden liga's voor babies! Ik kan toch geen sultana's of liga's met rozijnen eten enzo ivm sporen van noten/pinda/lupine. Twee van die liga's zijn 120 kcal, valt echt wel mee vind ik. :D

Oh en ik kom ook niet boven de 1500 cal. Verder weinig suiker, omdat alles waar suiker in zit, ook sporen van etc zitten. Lekker makkelijk zo. :+
pi_101910855
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT! :Y
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:19 #113
54772 Silmarwen
pi_101911101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar silmarwen, morgen ben jij weer dik, want je doet het FOUT! :Y
BAH! Ik ga gewoon op een non-stop liga dieet. xD Wedden dat ik binnen no time maat 34 heb. :D
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:24:30 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101914730
Kan het misschien ook gewoon een keer niet over fout/goed gaan... Stelletje kleuters -O-
pi_101914840
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic :{w
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:30:46 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101915093
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit' :P En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.

Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:33:10 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101915231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, als je wil bitchen ga je maar naar dat reltopic :{w
Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje :o.

Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Niet meer actief op Fok!
pi_101915540
Weet niet of ze die in Nederland ook verkopen bij de Lidl, maar heb hier regelmatig 'Nuts Royal' :')
Mix van ongezouten zaken zoals walnoot, cashew, amandel, hazelnoot, etc. Prima te doen, en eens in de zoveel tijd een handje is echt lekker!! Kan ook makkelijk mee in een boterhamzakje.

Overigens maak ik ook vaak een grote hoeveelheid couscoussalade voor bijvoorbeeld avondeten.
Couscous, gegrilde groenten en yoghurt neem ik dan apart mee (couscous in een bakje, gegrilde groenten er eventueel doorheen of anders in een zakje en yoghurt (met wat knoflook en citroensap) in een boterhamzakje erbij in (anders wordt 't zo zompig!). Als je het níét als avondeten eet, maar in porties verdeelt heb je natuurlijk ook weer meteen een boel tussendoortjes voor de hele week.
De couscous die ik erg lekker vind is die "Spicy Casablanca Couscous" van Ainsley, staat in "Low Fat Meals in Minutes" (Snel en Slank geloof ik?). Dit boek is hier echt favoriet O+

Ook is zelf wraps maken heel hendig, snel en slank, zeker als je ze volkoren maakt! Deze kun je dan 's avonds vullen met bijvoorbeeld cottage cheese en zalm, of avocado, laten rusten in de koelkast en dan in stukjes meenemen als tussendoortje.

etc. etc. etc.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:39:33 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101915624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo, wat ben jij ineens een heilig boontje :o.

Overigens ben ik ook 20 kg afgevallen met Sultana's e.d. hoor. Ik weet nu veel beter hoe het moet, maar het is niet zo dat het op die manier per se niet werkt. Simpel principe van meer verbranden dan je eet.
Heel eerlijk is het gewoon niet leuk meer met dat eeuwige gekut hier... Dat is het probleem. En ja, ik ben 27 kilo afgevallen met sultana en liga als tussendoortje, maar ik vind die dingen ondertussen echt niet de moeite meer om eten, energie/smaak niet in verhouding. En daarom vraag ik voor tussendoor ideetjes, niet om vervolgens weer de zoveelste eierkoek, peperkoek, sultana 'kijk mij eens leuk recalcitrant doen' reacties te krijgen.
pi_101915643
Snel en Slank inderdaad :Y
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:47:35 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101916127
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:49:55 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916275
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:50:48 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef LieLie het volgende:
Snel en Slank inderdaad :Y
Die snap ik niet.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:46 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101916396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
Weet je wat, je grapje is verre van grappig :* En je krijgt genoeg mee van het gekut hier, ook al lurk je maar af en toe, want er is altijd wel iemand die naar het slanktopic rent om te roepen dat er hier weer iets gaande is... Maar wee je wat, ik ga wel sultana 's halen morgen, fijn tussendoortje blijkbaar :{
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:53 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916407
quote:
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
pi_101916463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Oeh, kipfilet is ook een goeie ja. Dat eet ik ook regelmatig op m'n brood.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:53:16 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101916494
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.

:)
pi_101916505
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die snap ik niet.
De Nederlandse versie van "Low Fat Meal in Minutes" :)
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 21:54:26 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101916594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.

:)
Ow, het was mij volkomen duidelijk dat het een grapje moest zijn hoor...
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:57:54 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101916819
Dames, ik heb het écht te druk tegenwoordig om bij te houden wat hier allemaal gebeurt. Dieetclub staat in m'n lijst, omdat ik eerder hier gepost heb en als iemand in Slank iets over de Dieetclub roept, kijk ik hier wel eens, maar ik ben het vijf minuten later alweer vergeten. Sorry, zo interessant zijn jullie nu ook weer niet :P. En voorts kan ik me écht niet druk maken om hoe iemand anders wenst af te vallen. Heb het zelf ook niet gedaan zoals het misschien had gemoeten, want daar ben ik ook te eigenwijs voor :P.

Verkeerde timing van het 'grapje', denk ik, sorry daarvoor!
Niet meer actief op Fok!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 22:14:15 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101917960
De volgende keer niet tevoren aankondigen dat je gaat rellen in dieettopic, dat helpt waarschijnlijk wel :+
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:22:52 #132
54772 Silmarwen
pi_101918533
Oh!!!!

Wraps met avocado geprakt met eventueel beetje yoghurt of creme fraiche light om het smeuiger te maken, pijnboompitjes erdoor mengen wat peper en zout. Kipfilet bakken in olijfolie (gebruik echt nooit boter tijdens het bakken) en dan je wrap besmeren met de avocado moes en stukjes kipfilet. Oprollen en omnomnom. Eventueel wat limoensap erover heen sprenkelen.

Echt mijn lievelings zomermaaltijd dingetje. En als je het in plakjes snijdt, leuk voor tussendoortje of hapje!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 22:27:38 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101918911
Klinkt heel goed, op de pijnboompitten na, die durf ik niet meer te eten :P
pi_101918933
Ook lekker met gerookte kip ;)
Ja doei.
pi_101918998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ook lekker met gerookte kip ;)
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
pi_101919061
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet van :@ Lijkt me heerlijk om zelf te roken :9
Ja doei.
pi_101919231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet van :@ Lijkt me heerlijk om zelf te roken :9
Lijkt mij ook wel leuk om te proberen. Heb je weer wat andere mogelijkheden.
pi_101919313
Tijdens een weekend met de motorclub had iemand ook een rookoven bij zich, op de camping een gigantische verse moot zalm gerookt. En iedereen had verschillende soorten whisky bij zich O+ Dat was echt hémels!
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:36:09 #139
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101919519
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt ;)

ik zag trouwens bij de kookwinkel ( gigantische :o ) in Den Haag dat je daar ook speciale houtsnippers kunt kopen voor in je rookoventje, dat zag er echt heel verleidelijk uit :D

ik wil heel graag een distileer-apparaat thuis zodat ik zelf likeur kan maken, maar dat is momenteel een no go.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 september 2011 @ 22:37:18 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101919649
Ik experimenteer met limoncello maken...
pi_101919858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt ;)

ik zag trouwens bij de kookwinkel ( gigantische :o ) in Den Haag dat je daar ook speciale houtsnippers kunt kopen voor in je rookoventje, dat zag er echt heel verleidelijk uit :D

ik wil heel graag een distileer-apparaat thuis zodat ik zelf likeur kan maken, maar dat is momenteel een no go.
Die kun je vaak ook 'gewoon' bij viswinkels vinden ;) stuk goedkoper!
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:44:00 #142
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101920143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik experimenteer met limoncello maken...
heb ik ooit ook een keer gedaan :D toen had ik een recept ergens gevonden, en toen moest je de citroen raspen enzo, en dan suiker koken en dat samen met de alcohol in flessen doen en de flessen weken laten staan. Het resultaat was iig erg lekker, en ook zo op :P

en in de viswinkel? hihi, dat had ik daar niet verwacht, maar dat vond ik met veel dingen, dat ze aardig duur waren.

Heb wel een leuk kookboek gekocht ( het kleine nutella boekje ) en een gaaf slacouvert.
pi_101920173
Ja, gewoon eens kijken bij Hengelsportzaken (dat soort viswinkels dus :P )
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:48:27 #144
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101920403
haha, dat had ik er nog wel uit begrepen idd :P

ik ging vroeger altijd naar de viswinkel om wormen te kopen voor mijn axolotls! ( De Koerk en Titanic heetten ze :P )
pi_101920478
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit' :P En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.

Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
Is inderdaad wel fruitig maar zo heerlijk :9
Noten zijn ook goed, moet ik ook echt weer eens halen :Y
pi_101920573
quote:
Je gaf toe te willen rellen in dit topic, dus dan is het toch ook geen grapje meer?
pi_101920669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:

^O^ goed bezig
pi_101920782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef RandomMoron het volgende:
haha, dat had ik er nog wel uit begrepen idd :P

ik ging vroeger altijd naar de viswinkel om wormen te kopen voor mijn axolotls! ( De Koerk en Titanic heetten ze :P )
Koersk neem ik aan? :P Ook al zo positief dus.

Die van mij heetten Bijna en Dood... Bijna ging als eerste dood..
Had ze gekregen van m'n zusje voor m'n verjaardag... en ik wilde écht geen goudvissen, maarja.. ik zat er toen wel aan vast :P

Er zijn ook wat online hengelsportwinkels met webshops dus die dus ( :P ) aan bezorgen doen!
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:27:03 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101922423
Axolotls :D Geinig uitziende beestjes zijn dat!
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:45:30 #150
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101923222
Koersk ja, oeps! Ik vind bijna en dood echt geniaal. Net als een vriendin die ruzie maakte met haar vriend over de naam van hun kittens, dus die heten nu welles en nietes :D
pi_101929078
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon kant en klaar gerookte kip kopen? Lekker makkelijk :P

Ik maak de laatste tijd vaak tomatenrijst. Dat eet ik dan als bijgerecht.
Ik fruit een uitje in de olijfolie en bak kort arboriorijst (dat is een soort risottorijst) mee. Dan een blik tomaten op sap erbij en wat water zodat de rijst een vingerkootje onder staat. Zout, peper, kruiden (bijv, basilicum, oregano, saffraan) erbij en dan koken totdat het vocht goed is verdampt. Dan vuur uit en nog 10 min laten staan met het deksel erop.

Het mooie van dit gerecht is dat het heel vol van smaak is en toch erg mager. Deze speciale rijst zwelt enorm op zodat je met 60 gram droge rijst een hele berg op de bordje krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')