Oeh, kipfilet is ook een goeie ja. Dat eet ik ook regelmatig op m'n brood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet graag stukjes gerookte kipfilet, augurkhamrolletjes, tomaat met huttenkase, wortels, bleekselderij met dip, rosbief, plakjes gerookte zalm, nootjes, kaasstengels, blokjes 30+ kaas, augurk, bevroren bessen, of, bij blijvende honger, een boterham met pindakaas
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was een beetje het verkeerde grapje op het verkeerde moment vik
Ow, het was mij volkomen duidelijk dat het een grapje moest zijn hoor...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, ik las het (zonder eerst dit te lezen) en zag wel meteen door de "smileys" enzo dat het om een grapje ging... kwestie van: niet alles komt over zoals je het bedoelt op internet.
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet het rookoventje van mijn vader nog eens kapen!
Lijkt mij ook wel leuk om te proberen. Heb je weer wat andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh, ik wil dat ook nog steeds eens een keer kopen en proberen.. staat al lang op het verlanglijstje, maar komt er gewoon niet vanLijkt me heerlijk om zelf te roken
Die kun je vaak ook 'gewoon' bij viswinkels vindenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
ik zag trouwens bij de kookwinkel ( gigantische) in Den Haag dat je daar ook speciale houtsnippers kunt kopen voor in je rookoventje, dat zag er echt heel verleidelijk uit
ik wil heel graag een distileer-apparaat thuis zodat ik zelf likeur kan maken, maar dat is momenteel een no go.
heb ik ooit ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik experimenteer met limoncello maken...
Is inderdaad wel fruitig maar zo heerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Augurk met rook lees, nog helemaal niet aan gedacht, lekker! Tomaatjes enzo is ook lekker, maar valt voor mij onder de noemer 'fruit'En een quiche oid maken is ook nog best een lekker idee.
Ik eet ook graag een handje gemengde nootjes als tussendoortje overigens.
Je gaf toe te willen rellen in dit topic, dus dan is het toch ook geen grapje meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Het was imho wel duidelijk dat het een grapje was en daarna gaf ik nog een serieuze suggestie. "Dat eeuwige gekut hier" krijg ik ook niet zo mee trouwens. Ik lurk hier af en toe een post nog minder.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb mijn eetlijstje bijgevuld met kwark, ook weer brood in huis, dus dat scheelt
Koersk neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef RandomMoron het volgende:
haha, dat had ik er nog wel uit begrepen idd![]()
ik ging vroeger altijd naar de viswinkel om wormen te kopen voor mijn axolotls! ( De Koerk en Titanic heetten ze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |