Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder pauze? Ik zou me echt niet zo lang kunnen concentreren.
Móet je daar heen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Dat heet onsterfelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik kop elke dag de trein. Ik ben ondoodbaar.
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.quote:
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Hmm, wel jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken? Ik vind twee keer 45 minuten trouwens al lang genoeg, langer dan dat kan ik me echt niet concentreren.
Ga maar weer weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Eindelijk. Dat project is af. Zoals gezegd, even de ONZ radio aangeknalt.
Tevens, hay iedereen
Hallon!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Ah oké, ik dacht dat er echt 4 uur lang les werd gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik van school af ging had ik gelijk geen vrienden meer
quote:
Tenminste, nu niet, het is alleen maar herhaling.quote:
Zeker allemaal arabieren?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind het zelfs leuk om hw te maken.+ leuke klas.
![]()
Da's nou verstandig je opleiding kiezen.
Hè wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik van school af ging had ik gelijk geen vrienden meer
Ik vind mijn klas ook wel gezellig.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind het zelfs leuk om hw te maken.+ leuke klas.
![]()
Da's nou verstandig je opleiding kiezen.
Misschien tabs sluiten. Overzicht komt terug.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Teveel tab´s open. Overzicht is weg.
Wat een advies zeg! Gewoon weg goud!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien tabs sluiten. Overzicht komt terug.
Ik nog steeds niet, mijn eigen tutor (docent) heeft een hekel aan mij en zit mij continue af te kraken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Tenminste, nu niet, het is alleen maar herhaling.
Nee juist niet.quote:
Hmm, okay. Ik had juist verwacht dat er allemaal Marokkanen enzo zouden zitten.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee juist niet.30 in totaal die dit jaar zijn ingestroomd, waarvan 17 Nederlanders en 13 allochtonen(waarvan ook veel halfbloedjes)
Mag ik de msnen van de halfbloedjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee juist niet.30 in totaal die dit jaar zijn ingestroomd, waarvan 17 Nederlanders en 13 allochtonen(waarvan ook veel halfbloedjes)
Word er ook. Maar met die colleges is het meer theorie met een verhaaltje erachter zeg maar. Dus eerst het algemene gedeelte met de theorie en dan ga je daar verder op in en dan wordt het meestal gewoon een groot kippenhokquote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat er echt 4 uur lang les werd gegeven.
Inderdaad, maar hoezo had dan gelijk geen vrienden meer toen je van de middelbare af ging? Je kan toch ook gewoon met elkaar omgaan buiten school?quote:
Oh. Wat betekent onintelligent?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan niet?
Zo kom je heel onintelligent over
Welken opleiding doe jij dang?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat dit geen pretstudie is. Kut.
Ik moet maar ooit eens boeken bestellen en hw maken. Ooit.
Welke studie?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat dit geen pretstudie is. Kut.
Ik moet maar ooit eens boeken bestellen en hw maken. Ooit.
Mijn mentor was een echte baasquote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet, mijn eigen tutor (docent) heeft een hekel aan mij en zit mij continue af te kraken.
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoezo had dan gelijk geen vrienden meer toen je van de middelbare af ging? Je kan toch ook gewoon met elkaar omgaan buiten school?
Ja ik ook. Maar zo is ook leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik had juist verwacht dat er allemaal Marokkanen enzo zouden zitten.
Mijn mentor is bijna letterlijk een baas, ze is onder-directeur.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn mentor was een echte baas
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar zo is ook leuk.Denk wel dat veel zullen afvallen in de loop van het jaar.. Zoals vorig jaar, nu zitten er nog maar 12 in de 2e.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn mentor was een echte baas
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
Mijn tutor is ook echt een baas, droog en sarcastisch.
Same here. Ik ben zo blij dat mijn opleiding humor als iets positiefs ziet. Gewoon de hele tijd een beetje aanklotenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
Mijn tutor is ook echt een baas, droog en sarcastisch.
Buts hem neer dan.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.
Ik merk er weinig van.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.
Zit je dan nooit met je pik te spelen in de klas?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
International Business & Languages.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welken opleiding doe jij dang?
Ah oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.
Ik heb een baan waar ik veel uren mee maak
Ja of ze onderschatten het Arabisch. Zie nu al wat studenten waarvan ik weet dat ze het gewoon niet halen, echt zo'n nonchalante houding hebben ze van 'nee ik kan het niet'quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.Maarja, heel veel studenten maken de verkeerde keus toch?
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestoptquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.Maarja, heel veel studenten maken de verkeerde keus toch?
Forensische wetenschappenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
International Business & Languages.
Jij?
Echte vrienden blijven altijd je vriendenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.
Ik heb een baan waar ik veel uren mee maak
Vooral het eerste gedeelte is geloof ik geen pretstudie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
International Business & Languages.
Jij?
Omgosh echt? Hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, dit wil je eigenlijk niet weten..
Maar het betekent dom
Nee, eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit je dan nooit met je pik te spelen in de klas?
Wtfquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Forensische wetenschappen
Bij mij zijn er ook al 2 gestopt....quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Nee, geen idee wat ik volgend jaar ga doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja of ze onderschatten het Arabisch. Zie nu al wat studenten waarvan ik weet dat ze het gewoon niet halen, echt zo'n nonchalante houding hebben ze van 'nee ik kan het niet'
Mja, jij ging bedrijfskunde doen toch volgend jaar?
Dat is wel snel.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Ja echt waarquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Omgosh echt? Hihi
Ik ga het nu op google translate laten uitspreken zodat ik het na kan zeggen
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral het eerste gedeelte is geloof ik geen pretstudie.
Heb je wel iets met je handen gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan ik het meteen vergeten met mijn opleiding.
Dat is wel erg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Docenten die "Groters als mij" zeggen terwijl ze voor een klas staan.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt waar
Gellukig bestaat google translate.
Weer wat geleerd!
Heh heh.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb je wel iets met je handen gedaan.
Is het ook, vind ik tenminste. De ene dag sta je op het lab, de andere dag heb ik een of andere college over lijkidentificatie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Wtfvolgens mij is dat best interessannt
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Of 'beterder'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd docenten bij mij op school met spel fouten en zo.
Dat zijn de ecktequote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kont afvegen na het schijten?
Lekker vegen, en dan minstens 4 of 5 keer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goor
Eet genoeg vezels en beweeg veel en je hoeft niet eens te vegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker vegen, en dan minstens 4 of 5 keer.
Klinkt niet verkeerd, mangquote:
Deze mang weet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eet genoeg vezels en beweeg veel en je hoeft niet eens te vegen.
Bij ons was een toets en daar waren 2 bijna dezelfde vragen en de docent die de toets maakte wist geloof ik niet of het word of wordt was dus heeft ie gewoon in 1 zin wordt gedaan en in de andere word.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
Of dit uit een opdracht.![]()
bla bla bla...de en plantenaam van alle planten die b...bla bla bla
bla bla bla...ode en plantenaam van alle planten die o...bla bla bla.
bla bla bla...n die minstens één spatie in hun plantenaam hebben ?
bla bla bla... hebben een plantenaam van pre...bla bla bla?
bla bla bla...ben een plantenaam van mini...bla bla bla ?
bla bla bla...n hebben een plantenaam van maxi...bla bla bla
Serieus?
Ik zat ook te twijfelen over een studie in die richting.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik tenminste. De ene dag sta je op het lab, de andere dag heb ik een of andere college over lijkidentificatie.
Geilt jouw mentor op Apple producten?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een vermoede dat mijn Mentor retorbrapi is.
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een vermoede dat mijn Mentor retorbrapi is.
Ja en hij heet ook Paul.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geilt jouw mentor op Apple producten?
Nouja, ik bijvoorbeeld.quote:
Moet je erachter komen waar retorbrapi ofzo woont, weet je gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja en hij heet ook Paul.![]()
Hij staat bekend als de troll van onze school.
Moet je hem vragen of vis een optie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja en hij heet ook Paul.![]()
Hij staat bekend als de troll van onze school.
Best wel chanantquote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je hem vragen of vis een optie is.
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaatsquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)
Even research doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je erachter komen waar retorbrapi ofzo woont, weet je gelijk.
Je kan het toch proberen.quote:
Utrecht toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaats![]()
.
Omg echt? Wauwiequote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nouja, ik bijvoorbeeld.
Ik sta hoger dan iedereen natuurlijk maar dat kan je alleen begrijpen als je mij bent
Ohquote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaats![]()
.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het toch proberen.
[..]
Utrecht toch?
Ja echt waar!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Omg echt? Wauwiejij bent zo cool ik wil jou zijn
mag ik een hantdekening? Mag ik je aanraken?
Friesland.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]. NIETWAAR ECHT NIET GEWOON IN HET FRIESE LANT
Hoeveel kost het? Ik ben bereid alles te geven!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt waar!
Ik ben zo cool als ijs, mijn handtekening kost geld, en aanraken mag niet ik ben namelijk heilig.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Friesland had bij de aardbeving best mogen zinken.
Ik hou al opquote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. R-L stalkers.
Hahahha wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn ze groter dan ik?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geef maar naam of adresje, ik pop ze wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, dunno man, dunno.
[..]
Die kans bestaat.
Het kost ¤600. Let op! verhosselen mag niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveel kost het? Ik ben bereid alles te geven!
Als aanraken niet mag.. Mag neerschieten en je organen eruit prikken met prikpen en doorverkopen wel dan?just asking..
Nouja, hij bedoelt het niet onaardig.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geef maar naam of adresje, ik pop ze wel.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen!
Stalkers die het lief bedoelenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, hij bedoelt het niet onaardig.
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.quote:
Trustenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Of ze zijn 'verliefd'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Stalkers die het lief bedoelen. Ze willen gewoon pagga slaan.
slaap lkkrr.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik zag wel dat hij gebanned was van fobo ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.
Oh, huh, zonet nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij gebanned was van fobo ja.
Okequote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het kost ¤600. Let op! verhosselen mag niet.
Nee neerschieten mag ook niet en mijn lichaam openrijten ook niet tenzij het allemaal stiekem is.
Heb dat topic bij MyAT staanquote:
Hem kennemde en het feit dat ie een ban had niet een vriendelijk plaatjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.
Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, dunno man, dunno.
[..]
Die kans bestaat.
Mja, pech voor hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hem kennemde en het feit dat ie een ban had niet een vriendelijk plaatje
Held.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze man ga je redden van die stalkers.
Lievv.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.
Dus er komt actie en avontuur in me levenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Zegmaar alvast doei en iloveyou tegen je denkbeeldige vrienden enzo.
eeeeuyyyyyy.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef FreezePop het volgende:
Yoyoyoyoyoyoyo mijn negers en.negerinnen en flippo
Jij hebt deze extra grote nodig:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus er komt actie en avontuur in me leven
Achja wie zal me missen
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt deze extra grote nodig:
[ afbeelding ]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trustenen handjes boven de dekens houden
Ja, oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Appél wij zouden nog bijbabbelen
Gelukkig.quote:
Hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, pech voor hem.
[..]
Held.
[..]
Lievv.
Luidruchtiger dan een bomquote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Jij haat niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.
Dat extra liefde is vanzelfsprekend. En nu ksst. Weg jij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nog even snel.
[..]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?
Oh ja, extra liefde voor coban, omdat mattie en alles.
Spannond.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We sien elkaar wel es op emesen xD
ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Jij houdt niet van mij?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.quote:
Grote broers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga hem voor je klappen, een beetje mijn zusje stalken.
Kleine zusjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
het is jouwquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
Fijn ja, thanks.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lol grappeg tog ;p kan er wel.om lache (A)
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terugquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@quote:
Ooh gelukkig maar. En yes ik krijg liefde terug van de enige echte patjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terug
Nu word ik bang, Freezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraarquote:
haphaphap het is namelijk jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraaren ik maak een simpele fout. Tevens over iets meer dan anderhalfjaar man heb ik een papiertje opzak.
Dat besef ik nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraaren ik maak een simpele fout. Tevens over iets meer dan anderhalfjaar man heb ik een papiertje opzak.
Faal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet ver.quote:
jij houdt wel van.in dingen.happenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
happen is ook iets typisch voor mij
Haha, ik zit al bij seizoen 4. Het opstarten duurt even, maar het is echt zo bazigquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet ver.
Ik heb de eerste twee afleveringen bij iemand gekeken. Nu moet ik het ooit zelf nog downloaden. Maar ik vond het wel tof, alleen het verhaal was niet echt serie-achtig.
We zullen je niet vergeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Ik ga er weer een FOK!-stop tegenaan gooien voor onbepaalde tijd. Ik moet wat dingen fixen buiten e-life om. Tevens maken bepaalde mensen mij gek. Ik ben echt gek aan het worden ouwe. Te veel teringzooi in mijn kop. Moet ik even op een rijtje zetten en fixen. Antwoorden zoeken op levensvragen en kwesties. En daar past FOK! op dit moment even niet in. Als ik geen rust neem lig ik zo door hartproblemen tussen 6 plankjes.
Doei.
Aan: Cobanquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
Aan: Uitgekotste users
Betreft: afscheid
Datum: 09/09/2011
Plaats: In bed
Geachte kotshoop,
Ik ga jullie iets vertellen. Ik ga straks mijn ipod wegleggen en slapen. Ik ga mij inwikkelen in mijn deken als een mummie. Ik ga met slijm uit mijn open mond snurken. Dit omdat het kan. Slaap lekker.
In afwachting van uwe reacties.
Met vriendelijke groet,
Coban, the barbarian.
Kusjens.
Had ik vandaag bij de starbucks (zonder een hip apple ding) een double chocolate muffin gekocht. Proefde ik nietsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij houdt wel van.in dingen.happen
Ragbroeder! Mattie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Ik ga er weer een FOK!-stop tegenaan gooien voor onbepaalde tijd. Ik moet wat dingen fixen buiten e-life om. Tevens maken bepaalde mensen mij gek. Ik ben echt gek aan het worden ouwe. Te veel teringzooi in mijn kop. Moet ik even op een rijtje zetten en fixen. Antwoorden zoeken op levensvragen en kwesties. En daar past FOK! op dit moment even niet in. Als ik geen rust neem lig ik zo door hartproblemen tussen 6 plankjes.
Doei.
Tot (n)ooit...
Als jullie nooit meer iets van me horen heb ik óf een leven óf een overdosis heroïne genomen...
Zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, ik zit al bij seizoen 4. Het opstarten duurt even, maar het is echt zo bazig. Je moet zeker verder kijken!
never forgetquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Doei.
Tot (n)ooit...
Als jullie nooit meer iets van me horen heb ik óf een leven óf een overdosis heroïne genomen...
Rust zacht, zoete prins.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Doei.
Tot (n)ooit...
Been there, done that.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zou je haar raken ? Ik wel denk ik.
Welke FOK!ster?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:16 schreef stefanhaan het volgende:
Kzag net mijn ex zitten. Jezus wat is die lelijk eigenlijken ik ga vanmiddag lekker terrasje pakken met een FOK!ster
klinkt erg geloofwaardigquote:
tell me moarquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:53 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, sommigen van mijn klasgenoten._!
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:29 schreef coban het volgende:
omgosshhh ik had zoooo'n rare droomen natuurlijk moeten jullie het ook horen
ik droomde over dat we met grote dollarbiljetten werden bekegeld, maar die waren echt dodelijk we moesten steeds wegrennen omdat onze huizen (we zaten echt in jaar 1000 ofzo) te zwak waren. En toen bedacht ik me dat ik met cement enzo muren kon bouwen en iedereen vond het echt supercool en alles enzo en ohja we zaten op de maan en de zon kwam steeds dichterbij en de maan steeds verderweg en we kregen het kouder en kouder (ja logica enzo) en we zagen de aarde die was huge maarja nu terug naar het dollarbiljetverhaal. Dus ik begon muurtje te bouwen met grind modder en water en zand enzo en iedereen zo van wauwie maar die dollarbiljetten kwamen uit vrachtwagens (ja in dat tijdperk ja
) en toen kwam de boze vijand (een man) naar me toe en ging mij helemaal uitlachen enzo en zei hahaha jullie kunnen er lekker niks aan doen en toen was ik plotseling in mijn bed in dat huis en iedereen kwam erachter dat ik coban van fok was en vonden dat helemaal vreemd en stom en niet cool en werden boos ofzo en toen werd ik wakker door de wekker maar toen viel ik weer in slaap en werd veel te laat wakker dus moest ik superveel haasten en heb ik de trein gered en typ ik dit verhaal. Hallon btw
quote:
Vind liquid toch wel lekkerderquote:
Momenteel even een poll aan het houden. Mijn nummer of jouw nummer.quote:
Ze stellen steeds achterlijke vragen en maken domme opmerkingen.quote:
Je hebt van die koppensnellersquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
viva la fiestaaaaaa
Maar ja, ik heb toch maar bijna een miljoen gewonnen
do you know the way to the plee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt van die koppensnellers
hakken je hoofd eraf
eten je hersens eruit
en denken slimmer te worden,
maar ja van mij worden ze niet slimmer hoor
Alles rustig.quote:
Boek de tickets maar hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
Dan klimmen we die toren op, en filmen dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
hoezo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan klimmen we die toren op, en filmen dat?
Tevens heb ik daar gratis slaapplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |