ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Jij houdt niet van mij?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.quote:
Grote broers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga hem voor je klappen, een beetje mijn zusje stalken.
Kleine zusjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
het is jouwquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
Fijn ja, thanks.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lol grappeg tog ;p kan er wel.om lache (A)
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terugquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@quote:
Ooh gelukkig maar. En yes ik krijg liefde terug van de enige echte patjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terug
Nu word ik bang, Freezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraarquote:
haphaphap het is namelijk jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraaren ik maak een simpele fout. Tevens over iets meer dan anderhalfjaar man heb ik een papiertje opzak.
Dat besef ik nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoerenkut. Loop ik godganse tijd iedereen te verbeteren mijn ma zegt zelfs waarom doe je geen opleiding Nederlands leraaren ik maak een simpele fout. Tevens over iets meer dan anderhalfjaar man heb ik een papiertje opzak.
Faal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet ver.quote:
jij houdt wel van.in dingen.happenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
happen is ook iets typisch voor mij
Haha, ik zit al bij seizoen 4. Het opstarten duurt even, maar het is echt zo bazigquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet ver.
Ik heb de eerste twee afleveringen bij iemand gekeken. Nu moet ik het ooit zelf nog downloaden. Maar ik vond het wel tof, alleen het verhaal was niet echt serie-achtig.
We zullen je niet vergeten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Ik ga er weer een FOK!-stop tegenaan gooien voor onbepaalde tijd. Ik moet wat dingen fixen buiten e-life om. Tevens maken bepaalde mensen mij gek. Ik ben echt gek aan het worden ouwe. Te veel teringzooi in mijn kop. Moet ik even op een rijtje zetten en fixen. Antwoorden zoeken op levensvragen en kwesties. En daar past FOK! op dit moment even niet in. Als ik geen rust neem lig ik zo door hartproblemen tussen 6 plankjes.
Doei.
Aan: Cobanquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
Aan: Uitgekotste users
Betreft: afscheid
Datum: 09/09/2011
Plaats: In bed
Geachte kotshoop,
Ik ga jullie iets vertellen. Ik ga straks mijn ipod wegleggen en slapen. Ik ga mij inwikkelen in mijn deken als een mummie. Ik ga met slijm uit mijn open mond snurken. Dit omdat het kan. Slaap lekker.
In afwachting van uwe reacties.
Met vriendelijke groet,
Coban, the barbarian.
Kusjens.
Had ik vandaag bij de starbucks (zonder een hip apple ding) een double chocolate muffin gekocht. Proefde ik nietsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij houdt wel van.in dingen.happen
Ragbroeder! Mattie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Ik ga er weer een FOK!-stop tegenaan gooien voor onbepaalde tijd. Ik moet wat dingen fixen buiten e-life om. Tevens maken bepaalde mensen mij gek. Ik ben echt gek aan het worden ouwe. Te veel teringzooi in mijn kop. Moet ik even op een rijtje zetten en fixen. Antwoorden zoeken op levensvragen en kwesties. En daar past FOK! op dit moment even niet in. Als ik geen rust neem lig ik zo door hartproblemen tussen 6 plankjes.
Doei.
Tot (n)ooit...
Als jullie nooit meer iets van me horen heb ik óf een leven óf een overdosis heroïne genomen...
Zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, ik zit al bij seizoen 4. Het opstarten duurt even, maar het is echt zo bazig. Je moet zeker verder kijken!
never forgetquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Doei.
Tot (n)ooit...
Als jullie nooit meer iets van me horen heb ik óf een leven óf een overdosis heroïne genomen...
Rust zacht, zoete prins.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef Ragboer het volgende:
MEDEDELING!
Doei.
Tot (n)ooit...
Been there, done that.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zou je haar raken ? Ik wel denk ik.
Welke FOK!ster?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:16 schreef stefanhaan het volgende:
Kzag net mijn ex zitten. Jezus wat is die lelijk eigenlijken ik ga vanmiddag lekker terrasje pakken met een FOK!ster
klinkt erg geloofwaardigquote:
tell me moarquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:53 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, sommigen van mijn klasgenoten._!
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:29 schreef coban het volgende:
omgosshhh ik had zoooo'n rare droomen natuurlijk moeten jullie het ook horen
ik droomde over dat we met grote dollarbiljetten werden bekegeld, maar die waren echt dodelijk we moesten steeds wegrennen omdat onze huizen (we zaten echt in jaar 1000 ofzo) te zwak waren. En toen bedacht ik me dat ik met cement enzo muren kon bouwen en iedereen vond het echt supercool en alles enzo en ohja we zaten op de maan en de zon kwam steeds dichterbij en de maan steeds verderweg en we kregen het kouder en kouder (ja logica enzo) en we zagen de aarde die was huge maarja nu terug naar het dollarbiljetverhaal. Dus ik begon muurtje te bouwen met grind modder en water en zand enzo en iedereen zo van wauwie maar die dollarbiljetten kwamen uit vrachtwagens (ja in dat tijdperk ja
) en toen kwam de boze vijand (een man) naar me toe en ging mij helemaal uitlachen enzo en zei hahaha jullie kunnen er lekker niks aan doen en toen was ik plotseling in mijn bed in dat huis en iedereen kwam erachter dat ik coban van fok was en vonden dat helemaal vreemd en stom en niet cool en werden boos ofzo en toen werd ik wakker door de wekker maar toen viel ik weer in slaap en werd veel te laat wakker dus moest ik superveel haasten en heb ik de trein gered en typ ik dit verhaal. Hallon btw
quote:
Vind liquid toch wel lekkerderquote:
Momenteel even een poll aan het houden. Mijn nummer of jouw nummer.quote:
Ze stellen steeds achterlijke vragen en maken domme opmerkingen.quote:
Je hebt van die koppensnellersquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
viva la fiestaaaaaa
Maar ja, ik heb toch maar bijna een miljoen gewonnen
do you know the way to the plee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt van die koppensnellers
hakken je hoofd eraf
eten je hersens eruit
en denken slimmer te worden,
maar ja van mij worden ze niet slimmer hoor
Alles rustig.quote:
Boek de tickets maar hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
Dan klimmen we die toren op, en filmen dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |