Been there, done that.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zou je haar raken ? Ik wel denk ik.
Welke FOK!ster?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:16 schreef stefanhaan het volgende:
Kzag net mijn ex zitten. Jezus wat is die lelijk eigenlijken ik ga vanmiddag lekker terrasje pakken met een FOK!ster
klinkt erg geloofwaardigquote:
tell me moarquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:53 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, sommigen van mijn klasgenoten._!
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:29 schreef coban het volgende:
omgosshhh ik had zoooo'n rare droomen natuurlijk moeten jullie het ook horen
ik droomde over dat we met grote dollarbiljetten werden bekegeld, maar die waren echt dodelijk we moesten steeds wegrennen omdat onze huizen (we zaten echt in jaar 1000 ofzo) te zwak waren. En toen bedacht ik me dat ik met cement enzo muren kon bouwen en iedereen vond het echt supercool en alles enzo en ohja we zaten op de maan en de zon kwam steeds dichterbij en de maan steeds verderweg en we kregen het kouder en kouder (ja logica enzo) en we zagen de aarde die was huge maarja nu terug naar het dollarbiljetverhaal. Dus ik begon muurtje te bouwen met grind modder en water en zand enzo en iedereen zo van wauwie maar die dollarbiljetten kwamen uit vrachtwagens (ja in dat tijdperk ja
) en toen kwam de boze vijand (een man) naar me toe en ging mij helemaal uitlachen enzo en zei hahaha jullie kunnen er lekker niks aan doen en toen was ik plotseling in mijn bed in dat huis en iedereen kwam erachter dat ik coban van fok was en vonden dat helemaal vreemd en stom en niet cool en werden boos ofzo en toen werd ik wakker door de wekker maar toen viel ik weer in slaap en werd veel te laat wakker dus moest ik superveel haasten en heb ik de trein gered en typ ik dit verhaal. Hallon btw
quote:
Vind liquid toch wel lekkerderquote:
Momenteel even een poll aan het houden. Mijn nummer of jouw nummer.quote:
Ze stellen steeds achterlijke vragen en maken domme opmerkingen.quote:
Je hebt van die koppensnellersquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
viva la fiestaaaaaa
Maar ja, ik heb toch maar bijna een miljoen gewonnen
do you know the way to the plee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt van die koppensnellers
hakken je hoofd eraf
eten je hersens eruit
en denken slimmer te worden,
maar ja van mij worden ze niet slimmer hoor
Alles rustig.quote:
Boek de tickets maar hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
Dan klimmen we die toren op, en filmen dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is een serieuze vraag, wie wil er mee naar Dubai? Gaan we naar het hoogste gebouw van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |