omgosshhh ik had zoooo'n rare droom

en natuurlijk moeten jullie het ook horen

ik droomde over dat we met grote dollarbiljetten werden bekegeld, maar die waren echt dodelijk we moesten steeds wegrennen omdat onze huizen (we zaten echt in jaar 1000 ofzo) te zwak waren. En toen bedacht ik me dat ik met cement enzo muren kon bouwen en iedereen vond het echt supercool en alles enzo en ohja we zaten op de maan en de zon kwam steeds dichterbij en de maan steeds verderweg en we kregen het kouder en kouder (ja logica enzo

) en we zagen de aarde die was huge maarja nu terug naar het dollarbiljetverhaal. Dus ik begon muurtje te bouwen met grind modder en water en zand enzo en iedereen zo van wauwie maar die dollarbiljetten kwamen uit vrachtwagens (ja in dat tijdperk ja

) en toen kwam de boze vijand (een man) naar me toe en ging mij helemaal uitlachen enzo en zei hahaha jullie kunnen er lekker niks aan doen en toen was ik plotseling in mijn bed in dat huis en iedereen kwam erachter dat ik coban van fok was en vonden dat helemaal vreemd en stom en niet cool en werden boos ofzo en toen werd ik wakker door de wekker maar toen viel ik weer in slaap en werd veel te laat wakker dus moest ik superveel haasten en heb ik de trein gered en typ ik dit verhaal. Hallon btw