Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, dunno man, dunno.
[..]
Die kans bestaat.
Mja, pech voor hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hem kennemde en het feit dat ie een ban had niet een vriendelijk plaatje
Held.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze man ga je redden van die stalkers.
Lievv.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.
Dus er komt actie en avontuur in me levenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Zegmaar alvast doei en iloveyou tegen je denkbeeldige vrienden enzo.
eeeeuyyyyyy.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef FreezePop het volgende:
Yoyoyoyoyoyoyo mijn negers en.negerinnen en flippo
Jij hebt deze extra grote nodig:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus er komt actie en avontuur in me leven
Achja wie zal me missen
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt deze extra grote nodig:
[ afbeelding ]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trustenen handjes boven de dekens houden
Ja, oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Appél wij zouden nog bijbabbelen
Gelukkig.quote:
Hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, pech voor hem.
[..]
Held.
[..]
Lievv.
Luidruchtiger dan een bomquote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Jij haat niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.
Dat extra liefde is vanzelfsprekend. En nu ksst. Weg jij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nog even snel.
[..]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?
Oh ja, extra liefde voor coban, omdat mattie en alles.
Spannond.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We sien elkaar wel es op emesen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |