Het kost ¤600. Let op! verhosselen mag niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveel kost het? Ik ben bereid alles te geven!
Als aanraken niet mag.. Mag neerschieten en je organen eruit prikken met prikpen en doorverkopen wel dan?just asking..
Nouja, hij bedoelt het niet onaardig.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geef maar naam of adresje, ik pop ze wel.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen!
Stalkers die het lief bedoelenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, hij bedoelt het niet onaardig.
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.quote:
Trustenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Of ze zijn 'verliefd'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Stalkers die het lief bedoelen. Ze willen gewoon pagga slaan.
slaap lkkrr.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik zag wel dat hij gebanned was van fobo ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.
Oh, huh, zonet nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij gebanned was van fobo ja.
Okequote:Op donderdag 8 september 2011 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het kost ¤600. Let op! verhosselen mag niet.
Nee neerschieten mag ook niet en mijn lichaam openrijten ook niet tenzij het allemaal stiekem is.
Heb dat topic bij MyAT staanquote:
Hem kennemde en het feit dat ie een ban had niet een vriendelijk plaatjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
PiRaNiA had zijn bericht verwijderd in mijn FoBo, geen idee wat ie had gepost overigens.
Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, dunno man, dunno.
[..]
Die kans bestaat.
Mja, pech voor hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hem kennemde en het feit dat ie een ban had niet een vriendelijk plaatje
Held.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze man ga je redden van die stalkers.
Lievv.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ze slaan, mijn zusje een beetje stalken.
Dus er komt actie en avontuur in me levenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Zegmaar alvast doei en iloveyou tegen je denkbeeldige vrienden enzo.
eeeeuyyyyyy.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef FreezePop het volgende:
Yoyoyoyoyoyoyo mijn negers en.negerinnen en flippo
Jij hebt deze extra grote nodig:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus er komt actie en avontuur in me leven
Achja wie zal me missen
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt deze extra grote nodig:
[ afbeelding ]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trustenen handjes boven de dekens houden
Ja, oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Appél wij zouden nog bijbabbelen
Gelukkig.quote:
Hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, pech voor hem.
[..]
Held.
[..]
Lievv.
Luidruchtiger dan een bomquote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Jij haat niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hoi. Ik wil niet weg van je hyves.
Dat extra liefde is vanzelfsprekend. En nu ksst. Weg jij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nog even snel.
[..]
Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren?
Oh ja, extra liefde voor coban, omdat mattie en alles.
Spannond.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We sien elkaar wel es op emesen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |