Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder pauze? Ik zou me echt niet zo lang kunnen concentreren.
Móet je daar heen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Dat heet onsterfelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik kop elke dag de trein. Ik ben ondoodbaar.
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.quote:
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. We mogen trouwens wel gewoon tijdens de college even koffie halen en roken. Dus dat is wel relaxed.
Hmm, wel jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, verplicht. Als je niet komt, hoef je niet meer terug te komen. Dan kun je alles weer opnieuw het jaar erop. Beetje vaag, maar als je aanwezig bent, is het goed.
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch iets van het college als je gaat roken? Ik vind twee keer 45 minuten trouwens al lang genoeg, langer dan dat kan ik me echt niet concentreren.
Ga maar weer weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Eindelijk. Dat project is af. Zoals gezegd, even de ONZ radio aangeknalt.
Tevens, hay iedereen
Hallon!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Oerbeer het volgende:
Tevens, hay iedereen
Ah oké, ik dacht dat er echt 4 uur lang les werd gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het gaat er wel anders aan toe dan op het middelbaar he. Ik word dan niet zo afgebeuld. Het is gewoon 4 uur lang een beetje les en de rest slap lullen. Op zich wel oke.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik van school af ging had ik gelijk geen vrienden meer
quote:
Tenminste, nu niet, het is alleen maar herhaling.quote:
Zeker allemaal arabieren?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind het zelfs leuk om hw te maken.+ leuke klas.
![]()
Da's nou verstandig je opleiding kiezen.
Hè wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik van school af ging had ik gelijk geen vrienden meer
Ik vind mijn klas ook wel gezellig.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind het zelfs leuk om hw te maken.+ leuke klas.
![]()
Da's nou verstandig je opleiding kiezen.
Misschien tabs sluiten. Overzicht komt terug.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Teveel tab´s open. Overzicht is weg.
Wat een advies zeg! Gewoon weg goud!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien tabs sluiten. Overzicht komt terug.
Ik nog steeds niet, mijn eigen tutor (docent) heeft een hekel aan mij en zit mij continue af te kraken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Tenminste, nu niet, het is alleen maar herhaling.
Nee juist niet.quote:
Hmm, okay. Ik had juist verwacht dat er allemaal Marokkanen enzo zouden zitten.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee juist niet.30 in totaal die dit jaar zijn ingestroomd, waarvan 17 Nederlanders en 13 allochtonen(waarvan ook veel halfbloedjes)
Mag ik de msnen van de halfbloedjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee juist niet.30 in totaal die dit jaar zijn ingestroomd, waarvan 17 Nederlanders en 13 allochtonen(waarvan ook veel halfbloedjes)
Word er ook. Maar met die colleges is het meer theorie met een verhaaltje erachter zeg maar. Dus eerst het algemene gedeelte met de theorie en dan ga je daar verder op in en dan wordt het meestal gewoon een groot kippenhokquote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat er echt 4 uur lang les werd gegeven.
Inderdaad, maar hoezo had dan gelijk geen vrienden meer toen je van de middelbare af ging? Je kan toch ook gewoon met elkaar omgaan buiten school?quote:
Oh. Wat betekent onintelligent?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan niet?
Zo kom je heel onintelligent over
Welken opleiding doe jij dang?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat dit geen pretstudie is. Kut.
Ik moet maar ooit eens boeken bestellen en hw maken. Ooit.
Welke studie?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat dit geen pretstudie is. Kut.
Ik moet maar ooit eens boeken bestellen en hw maken. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |