ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je van me neger zeg hoi anders ga je haten en verlaten en verwijder ik je van hyvs.
Jij houdt niet van mij?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik houd niet van jouw neger en ik heb je hyves niet win-win.
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.quote:
Grote broers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga hem voor je klappen, een beetje mijn zusje stalken.
Kleine zusjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij doet al meer dan een halfjaar zo.
[..]
Grote broers.
het is jouwquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
Fijn ja, thanks.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik stuur G-LOW meteen langs. Morgen hoor je niets meer van hem.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lol grappeg tog ;p kan er wel.om lache (A)
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terugquote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel van joumaar niet van je neger.
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@quote:
Ooh gelukkig maar. En yes ik krijg liefde terug van de enige echte patjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar mijn neger doet enkel de afwas hier, liefde terug
Nu word ik bang, Freezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ga nie emogiffen dan ik ken mense ze komen je.pakkeh wolla ze weten.wel wat ze moete doen met kleine.blonde meisjes ;@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |