Moet je hem vragen of vis een optie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja en hij heet ook Paul.![]()
Hij staat bekend als de troll van onze school.
Best wel chanantquote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je hem vragen of vis een optie is.
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaatsquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)
Even research doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je erachter komen waar retorbrapi ofzo woont, weet je gelijk.
Je kan het toch proberen.quote:
Utrecht toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaats![]()
.
Omg echt? Wauwiequote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nouja, ik bijvoorbeeld.
Ik sta hoger dan iedereen natuurlijk maar dat kan je alleen begrijpen als je mij bent
Ohquote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaats![]()
.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan het toch proberen.
[..]
Utrecht toch?
Ja echt waar!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Omg echt? Wauwiejij bent zo cool ik wil jou zijn
mag ik een hantdekening? Mag ik je aanraken?
Friesland.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]. NIETWAAR ECHT NIET GEWOON IN HET FRIESE LANT
Hoeveel kost het? Ik ben bereid alles te geven!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt waar!
Ik ben zo cool als ijs, mijn handtekening kost geld, en aanraken mag niet ik ben namelijk heilig.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Friesland had bij de aardbeving best mogen zinken.
Ik hou al opquote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. R-L stalkers.
Hahahha wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn ze groter dan ik?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geef maar naam of adresje, ik pop ze wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ja, dunno man, dunno.
[..]
Die kans bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |