Mijn mentor was een echte baasquote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet, mijn eigen tutor (docent) heeft een hekel aan mij en zit mij continue af te kraken.
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoezo had dan gelijk geen vrienden meer toen je van de middelbare af ging? Je kan toch ook gewoon met elkaar omgaan buiten school?
Ja ik ook. Maar zo is ook leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik had juist verwacht dat er allemaal Marokkanen enzo zouden zitten.
Mijn mentor is bijna letterlijk een baas, ze is onder-directeur.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn mentor was een echte baas
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar zo is ook leuk.Denk wel dat veel zullen afvallen in de loop van het jaar.. Zoals vorig jaar, nu zitten er nog maar 12 in de 2e.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn mentor was een echte baas
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
Mijn tutor is ook echt een baas, droog en sarcastisch.
Same here. Ik ben zo blij dat mijn opleiding humor als iets positiefs ziet. Gewoon de hele tijd een beetje aanklotenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
Mijn tutor is ook echt een baas, droog en sarcastisch.
Buts hem neer dan.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.
Ik merk er weinig van.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Die van mij blijft maar herhalen dat ik iets met mijn handen moet gaan doen, omdat ik dyslexie heb.
Zit je dan nooit met je pik te spelen in de klas?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
International Business & Languages.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welken opleiding doe jij dang?
Ah oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.
Ik heb een baan waar ik veel uren mee maak
Ja of ze onderschatten het Arabisch. Zie nu al wat studenten waarvan ik weet dat ze het gewoon niet halen, echt zo'n nonchalante houding hebben ze van 'nee ik kan het niet'quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.Maarja, heel veel studenten maken de verkeerde keus toch?
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestoptquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, dat is wel veel afgevallen ja.Maarja, heel veel studenten maken de verkeerde keus toch?
Forensische wetenschappenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
International Business & Languages.
Jij?
Echte vrienden blijven altijd je vriendenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm we gingen verschillende kanten op, en we gingen werken en bijna geen tijd meer.
Ik heb een baan waar ik veel uren mee maak
Vooral het eerste gedeelte is geloof ik geen pretstudie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
International Business & Languages.
Jij?
Omgosh echt? Hihiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, dit wil je eigenlijk niet weten..
Maar het betekent dom
Nee, eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit je dan nooit met je pik te spelen in de klas?
Wtfquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Forensische wetenschappen
Bij mij zijn er ook al 2 gestopt....quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Nee, geen idee wat ik volgend jaar ga doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja of ze onderschatten het Arabisch. Zie nu al wat studenten waarvan ik weet dat ze het gewoon niet halen, echt zo'n nonchalante houding hebben ze van 'nee ik kan het niet'
Mja, jij ging bedrijfskunde doen toch volgend jaar?
Dat is wel snel.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Ja echt waarquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Omgosh echt? Hihi
Ik ga het nu op google translate laten uitspreken zodat ik het na kan zeggen
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral het eerste gedeelte is geloof ik geen pretstudie.
Heb je wel iets met je handen gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan ik het meteen vergeten met mijn opleiding.
Dat is wel erg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Docenten die "Groters als mij" zeggen terwijl ze voor een klas staan.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt waar
Gellukig bestaat google translate.
Weer wat geleerd!
Heh heh.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb je wel iets met je handen gedaan.
Is het ook, vind ik tenminste. De ene dag sta je op het lab, de andere dag heb ik een of andere college over lijkidentificatie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Wtfvolgens mij is dat best interessannt
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Of 'beterder'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd docenten bij mij op school met spel fouten en zo.
Dat zijn de ecktequote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kont afvegen na het schijten?
Lekker vegen, en dan minstens 4 of 5 keer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |