Bij mij zijn er ook al 2 gestopt....quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Nee, geen idee wat ik volgend jaar ga doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja of ze onderschatten het Arabisch. Zie nu al wat studenten waarvan ik weet dat ze het gewoon niet halen, echt zo'n nonchalante houding hebben ze van 'nee ik kan het niet'
Mja, jij ging bedrijfskunde doen toch volgend jaar?
Dat is wel snel.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel, collega is net nu in zijn 2e week met zijn studie al gestopt![]()
Ja echt waarquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Omgosh echt? Hihi
Ik ga het nu op google translate laten uitspreken zodat ik het na kan zeggen
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral het eerste gedeelte is geloof ik geen pretstudie.
Heb je wel iets met je handen gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan ik het meteen vergeten met mijn opleiding.
Dat is wel erg.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Docenten die "Groters als mij" zeggen terwijl ze voor een klas staan.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt waar
Gellukig bestaat google translate.
Weer wat geleerd!
Heh heh.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb je wel iets met je handen gedaan.
Is het ook, vind ik tenminste. De ene dag sta je op het lab, de andere dag heb ik een of andere college over lijkidentificatie.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Wtfvolgens mij is dat best interessannt
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Of 'beterder'.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd docenten bij mij op school met spel fouten en zo.
Dat zijn de ecktequote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel leuk maar enorm grote druk enzo. Ze verwachten dat ik hw maakwat een debielen
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kont afvegen na het schijten?
Lekker vegen, en dan minstens 4 of 5 keer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dip het meestal, ik vind dat vegen echt goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |