Eet genoeg vezels en beweeg veel en je hoeft niet eens te vegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker vegen, en dan minstens 4 of 5 keer.
Klinkt niet verkeerd, mangquote:
Deze mang weet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eet genoeg vezels en beweeg veel en je hoeft niet eens te vegen.
Bij ons was een toets en daar waren 2 bijna dezelfde vragen en de docent die de toets maakte wist geloof ik niet of het word of wordt was dus heeft ie gewoon in 1 zin wordt gedaan en in de andere word.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
Of dit uit een opdracht.![]()
bla bla bla...de en plantenaam van alle planten die b...bla bla bla
bla bla bla...ode en plantenaam van alle planten die o...bla bla bla.
bla bla bla...n die minstens één spatie in hun plantenaam hebben ?
bla bla bla... hebben een plantenaam van pre...bla bla bla?
bla bla bla...ben een plantenaam van mini...bla bla bla ?
bla bla bla...n hebben een plantenaam van maxi...bla bla bla
Serieus?
Ik zat ook te twijfelen over een studie in die richting.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik tenminste. De ene dag sta je op het lab, de andere dag heb ik een of andere college over lijkidentificatie.
Geilt jouw mentor op Apple producten?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een vermoede dat mijn Mentor retorbrapi is.
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een vermoede dat mijn Mentor retorbrapi is.
Ja en hij heet ook Paul.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geilt jouw mentor op Apple producten?
Nouja, ik bijvoorbeeld.quote:
Moet je erachter komen waar retorbrapi ofzo woont, weet je gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja en hij heet ook Paul.![]()
Hij staat bekend als de troll van onze school.
Moet je hem vragen of vis een optie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja en hij heet ook Paul.![]()
Hij staat bekend als de troll van onze school.
Best wel chanantquote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je hem vragen of vis een optie is.
Dan verraad ik gelijk mijn woonplaatsquote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar volg je die studie? Mijn zusje is ook net dit jaar daar aan begonnen. Per toeval heb ik het als vak (vrij algemeen dus)
Even research doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je erachter komen waar retorbrapi ofzo woont, weet je gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |