een turk met een lepel in zijn kontquote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef Zweetteef het volgende:
Wat is een turk met een lepel in zijn kont?
Dat is juist het mooie van poëziequote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap even het verband niet tussen een lepel en een tepel. Behalve dat rijmende.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
een turk met een lepel in zijn kont
pedaalemmer!!1!1!1quote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
een turk met een lepel in zijn kont
Oh, oké. Op die manier.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van poëzie
Appels zijn ook tof!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Op die manier.
Nou tof hoor, lepels.
Wie weet. Maar je raakt een beetje offtopic, TS.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Binnenkort een ode aan de appel?
Ohja, lepelsquote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie weet. Maar je raakt een beetje offtopic, TS.
Pcies!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zonder lepels was het onhandig eten.
Daarom heb ik ook een ABOquote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel topic waardig
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ork, ork, ork, soep eet je met een...
Vorkquote:Op donderdag 8 september 2011 10:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Om de bocht af te snijdenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
foor als hun het auto in de soep reiden
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder puhh
quote:
Goede zaak.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef JustinK het volgende:
De lepel neemt aan populariteit toe: Visdeal.nl
Wat een uitvindingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw in het assortiment: de uitschuifbare lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tudududu inspector gadget, tududu tudu. Ik wil ook zo'n lepel!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw in het assortiment: de uitschuifbare lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan valt je yoghurt (of wat je ermee eet) er vanaf?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Tudududu inspector gadget, tududu tudu. Ik wil ook zo'n lepel!
Wat krijg je als je lepel omdraait?
Of dan eet je het met de steelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan valt je yoghurt (of wat je ermee eet) er vanaf?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wow, jullie zijn echt creatief!![]()
Als je lepel omdraait... krijg je... lepel!
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je je verveelt kun je deze uitprinten en inkleuren.![]()
[ afbeelding ]
Wow! Ik had het echt niet mooier kunnen doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef JustinK het volgende:
Ik ben lekker de hele ochtend bezig geweest en dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Wow! Ik had het echt niet mooier kunnen doen!
Een ketting gemaakt van een lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een stilleven met bijzonder bestek ter inspiratie. Servet van Hella Jongerius (The Frozen Fountain). Bijzondere lepel, ontworpen door de chefkok van het wereldberoemde restaurant El Bouli in Spanje, zeeflepel en amuselepel. Zie de schoonheid van het kleine.
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Origineelquote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een?
Dat is een ander topicquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom lees ik steeds ode aan de piemol
Waarom niet? Ik lees 'm elke dag doorquote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja hey, ik ga niet een heel lepeltopic doorlezen ofzo!
Ik ken elke post van dit topic uit mijn hoofdquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik lees 'm elke dag door
Persoonlijk vind ik post #15 erg goed.quote:Op maandag 12 september 2011 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken elke post van dit topic uit mijn hoofd
Mooien gedichtquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef RavioliPunch het volgende:
oh lepel, wat ben je toch mooi van dichtbij
als ik jou zie, zit de hemel aan m'n zij
oh lepel, wat heb je toch een ambachtelijke formaat
echt, je bent mijn allergrootste maat
oh lepel, woorden kunnen niet uitdrukken hoe baas je bent
echt, wie jou haat, is gewoon een polio patient
Als je aan de bolle kant kijkt dan heb je bloemkoolwangetjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Lepels functioneren ook goed als spiegels.
Lepeltje, lepeltje, in m'n hand, wie is het mooiste van het land?
Pas maar op... mevrouw theelepel gaat er mee aan de haal.quote:
Typisch gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef JustinK het volgende:
Zoals de lepel thuis tikt, tikt ie nergens
[ afbeelding ]
Niceeequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.
quote:
Wow, een plaatje van een ouderwetse lepelhandelaar! In het jaar 2004 bestond de gedachte dat lepels schadelijk waren voor de gezondheid en ze zouden bovendien zeer verslavend zijn. Helden als deze hielp de middenklasse aan hun voorraad lepels.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Weer 'ns wat anders als potloden in je jas.
Wat een interessant stukje geschiedenisquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wow, een plaatje van een ouderwetse lepelhandelaar! In het jaar 2004 bestond de gedachte dat lepels schadelijk waren voor de gezondheid en ze zouden bovendien zeer verslavend zijn. Helden als deze hielp de middenklasse aan hun voorraad lepels.
Statistieken toonden echter aan dat er rond die periode een duidelijke stijging ontstond in het aantal zieke mensen. De regering leek zich er weinig van aan te trekken en hielden zich bezig met andere zaken.
Er is zwaar gestreden om de regering ervan te overtuigen dat de lepel gelegaliseerd moest worden. Uiteindelijk is na wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat de lepel absoluut geen kwaad kan. Sterker nog, men ontdekte dat de lepel tal van positieve eigenschappen bezit om de gezondheid van de mens te bevorderen. De regering ging door de knieën en sindsdien zijn er lepels zover als het oog reikt en tegen een zeer degelijke prijs.
Wel waren de wetenschappers het erover eens dat lepels wel degelijk verslavend zijn. Dit zou op den duur voor een schaarste aan lepels kunnen zorgen. Om deze reden werden de lepels voorzien van een metalen jasje waardoor ze zwaarder op de maag liggen. Zo ontstond de lepel zoals wij die nu kennen.
quote:Op zondag 18 september 2011 10:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hooidraad, bij dezen ben jij mijn Fok!held. Gefeliciteerd met deze prijs.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een bestekwinkel bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar de kassa waar zo'n kansloos figuur bestek voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een bestekset voor dat geld.
Dan leg je de alleen de vorken en messen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bestek wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
+lepelquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:51 schreef Hooidraad het volgende:
Laten we dit topic kapen door de lepel aldaar te adoreren.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:23 schreef JustinK het volgende:
Oh wacht, we zijn hier niet aan het lepelen
Geniale uitvindingquote:Op zondag 25 september 2011 17:36 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw in het assortiment: de weeglepel!
Meet eenvoudig ingrediënten af met deze digitale weeglepel. Weegvermogen 300 gram in stappen van 0,1 gram en gebruik de hold functie om de waarde op het LCD scherm te bevriezen. Het lage batterij alarm waarschuwt wanneer de batterij vervangen dient te worden. Schakelt automatisch uit na 30 seconden.
Specificaties:
• Weegvermogen max. 300 gram
• Weegnauwkeurigheid 0,1 gram
• Voorzien van een krachtige MCU met laag energie verbruik
• LCD display voor eenvoudige uitlezing
• Keuze uit maateenheden gram (g) en ounce (oz)
• Hold functie voor de gewogen waarde
• Low battery indicatie
• Automatische uitschakeling na 30 seconde
• Voeding 2 x AAA battery (niet incl.)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef JustinK het volgende:
Misschien is ie bezig om een grote kuil te graven met zo'n Duitse lepel van 'm
Omdat pollepel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef Koeketrommel het volgende:
Waarom spreken we het eigenlijk uit als le-POL en niet gewoon lepel.
Dit gebedje zeg ik altijd voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef geldwolf het volgende:
Lepel
geef mij
een lepel
om te lepelen
met lepels
lepel
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
De lepel: nu ook geschikt om monkyyy mee te hosselen
Hoe zou je Monkyyy hosselen?
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
Lepel (valuta)
De lepel behoort tot één van de belangrijkste valuta's ter wereld. De officiële ISO-code is LPL en het valutateken is £. In dat symbool is de letter L te herkennen, de eerste letter van het woord lepel. De lepel wordt verdeeld in 10 theelepels. Het symbool voor de theelepel is tl.
De verschillende stukken
£0,10 of 1 tl
[ afbeelding ]
£0,50 of 5 tl
[ afbeelding ]
£1,-
[ afbeelding ]
£5,-
[ afbeelding ]
£10,-
[ afbeelding ]
Volksnamen van de lepelstukken
- 0,10 (of 1 theelepel) wordt ook simpelweg 'lepeltje' genoemd.
- Het stuk van 5 theelepel (£0,50) noemt men de 'kinderlepel'; het lijkt erg op het stuk van 1 lepel maar het is wat kleiner.
- Een stuk van 1 lepel werd vroeger ook wel 'eetlepel' genoemd. Dit komt doordat deze stukken vroeger veel gegeten werden, daar deze toen nog niet waren voorzien van een metalen jasje (cfr. het artikel over de lepelcrisis).
- Een 5-lepelstuk krijgt de naam 'sauslepel'.
- Het meest waardevolle stuk, die van £10, noemt men 'soeplepel' of 'pollepel'.
Voorbeelden van andere lepelstukken
[ afbeelding ]
£10,00 (begin 20e eeuw)
[ afbeelding ]
gouden lepelstuk, waarde £50,-
[ afbeelding ]
Romeins geld
[ afbeelding ]
Monopolygeld
[ afbeelding ]
vals geld
quote:Op zondag 18 september 2011 10:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hooidraad, bij dezen ben jij mijn Fok!held. Gefeliciteerd met deze prijs.
quote:
Het blijft me ontroeren om te zien hoe gelukkig de lepel iedereen maakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
Dat een lepel nog zo'n achtergrondgeschiedenis heeft, en ook nog zo'n diepteinhoud..... Dank jullie voor deze ode aan de lepel![]()
mijn weekend is helemaal oké nu.
wat is er mis met de lepel?quote:
TR gemacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Stanleymes
Lief stanleymes je bent zo kort en scherp
Als mensen je voelen dan zeggen ze vaak ''derp!?''
Je wordt gebruikt om allerlei dingen te snijden
En daarom zullen veel mensen je ook mijden
Maar lief stanleymes weet wel, in mijn hart heb je een plek.
Zonet een vakantie geboekt naar Suzuka, misschien mag ik ook een stukje rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:31 schreef JustinK het volgende:
Spoon corner @ Suzuka circuit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Op die manier.
Nou tof hoor, lepels.
Aweeeeesome!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Hooidraad het volgende:
Eén, twee, in de maat
Anders wordt de Lepel kwaad
Maar de Lepel wordt niet kwaad
Want wij lepelen in de maat
OMGquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:18 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Aweeeeesome!
[ afbeelding ]
The biggest spoon ever invented!
Ja, ik ken haar nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wonderbaarlijk dat niemand Polly van room 402 heeft genoemd.
KENNEN WE DAT NOG? Litouwen? Lepels?
Bazenprogrammaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar nog.
Wat een irritant wijf was dat zeg, ik stoorde me altijd aan dat kind.
[ afbeelding ]
Toen ik nog 8 en jij nog 6 was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bazenprogramma
Toen Nickelodeon nog leuk was
Ik kan me dat liedje nog goed herinneren. Van dat bekakte kind.. 'Over de bergen en door het woud gaan wij naar oma toe..'quote:
Ja, dat waren nog eens tijden. Net als Fox Kids, ik mis die zender nog steeds.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan me dat liedje nog goed herinneren. Van dat bekakte kind.. 'Over de bergen en door het woud gaan wij naar oma toe..'
Fox Kids Planet Livequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog eens tijden. Net als Fox Kids, ik mis die zender nog steeds.
die 2e ken ik niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:00 schreef Rodawa het volgende:
Nog een paar topseries van vroeger
We dwalen wel een beetje af nu.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[autist] NEEEEEEEEEE MN FAVORIETE LEPEL IS FOETSIE [/autist]
Wat nu?
Ja hallo, Polly klinkt toch als pollepel. Ergens dragen wij dus gewoon bij aan dit topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Ga eens niet dit bazentopic kapen zeg
Lepels >> Rolluikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
Waarom is deze hersenscheet nog toegankelijk voor de tere zieltjes van ONZ'ers?
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
YES IK HEB MIJN FAVORIETE LEPEL WEER GEVONDEN, HIJ LAG EEN WEEK ONDER MN BED, EVEN AFSPOELEN ONDER DE KRAAN EN ZO HEERLIJK GENIETEN![]()
![]()
lepelsquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:03 schreef Barbapapamama het volgende:
kan iemand dit topic samenvatten voor mij?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat deze reeds weer is gevonden, afgespoeld en direct weer gebruikt
Goede tekst, jawel.quote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef LimboFan het volgende:
Zoiets? http://www.rathergood.com/moon_song
Bang zijn voor lepelsquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
Kirsten,
27 jaar, Angst voor lepels
Ik ben bang voor lepels. Als ik er een zie, krijg ik het benauwd. Ze lijken op en voelen als wapens, ik vind ze vreselijk. Het doet me ook denken aan het verwijderen van iemands oogballen
Bron: hier
Als ik moest kiezen waarmee mijn oogbal verwijderd zou worden ging ik zeker voor de lepel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
Kirsten,
27 jaar, Angst voor lepels
Ik ben bang voor lepels. Als ik er een zie, krijg ik het benauwd. Ze lijken op en voelen als wapens, ik vind ze vreselijk. Het doet me ook denken aan het verwijderen van iemands oogballen
Bron: hier
Mijzelf met een lepel gequoted... Een reactie van meer dan een jaar geleden... Dat wil wat zeggen... :Lquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
Dat een lepel nog zo'n achtergrondgeschiedenis heeft, en ook nog zo'n diepteinhoud..... Dank jullie voor deze ode aan de lepel![]()
mijn weekend is helemaal oké nu.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef humorduck28 het volgende:
Meneer, mevrouw, pak een stoel en zet u erbij.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Na de Ray-banhype krijgen we nu, jawel:
[ afbeelding ]
Laat eens een lepel aan je neus hangen:
[ afbeelding ]
Je kunt hem natuurlijk ook in je neus stoppen. Helpt bij neusverkoudheid en sinusitis.
[ afbeelding ]
Of maak er eens een mooie ketting van
[ afbeelding ]
Dit moest ik ook plaatsen, het is van Hooidraad, maar een quote is teinwaardig... Bedankt Hooidraad!
Een vork is hier verboden gebied.. maar wel een leuken plaatjequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef JustinK het volgende:
Is het een lepel, of is het een...
[ afbeelding ]
Toch wel knap dat jij je biefstukje kan snijden met een lepel.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef weerstandje het volgende:
Eigenlijk heb je helemaal geen mes/vork nodig
Boter smeren met je lepel
Deze man kan het ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij je biefstukje kan snijden met een lepel.
Met je tanden jonghuquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
met een lepel kun je toch je tepel afdekken als je perongeluk naakt bent en geen BH hebt?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap even het verband niet tussen een lepel en een tepel. Behalve dat rijmende.
T-lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon afbijten met je tanden nomnom, voel me dan net een leeuw!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het tegenovergestelde. Ik heb een keer heel lang geleden een vakantiebaantje gehad als schoonmaakster in een verzorgingstehuis. Enorm deprimerend. Na afloop kreeg ik als dank een theelepeltje met het logo van de overkoepelende organisatie erop. Yaaaaay.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben jullie ook een favoriete lepel?
Een hele theelepel kado doen aan vertrekkend personeel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het tegenovergestelde. Ik heb een keer heel lang geleden een vakantiebaantje gehad als schoonmaakster in een verzorgingstehuis. Enorm deprimerend. Na afloop kreeg ik als dank een theelepeltje met het logo van de overkoepelende organisatie erop. Yaaaaay.
Die lepel gebruik ik altijd als ik bijvoorbeeld de stofzuigerslang moet ontstoppen (gooi lepel in slang, flink schudden), of als ik iets ergens uit moet peuteren en het lukt niet met mijn vingers ofzo.
er zat ook een pennensetje bijquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een hele theelepel kado doen aan vertrekkend personeel.Hoe armlastig kan je jezelf voordoen..
Dat maakt het helemaal goed natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
er zat ook een pennensetje bij
Graag een foto van die theelepel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het tegenovergestelde. Ik heb een keer heel lang geleden een vakantiebaantje gehad als schoonmaakster in een verzorgingstehuis. Enorm deprimerend. Na afloop kreeg ik als dank een theelepeltje met het logo van de overkoepelende organisatie erop. Yaaaaay.
Die lepel gebruik ik altijd als ik bijvoorbeeld de stofzuigerslang moet ontstoppen (gooi lepel in slang, flink schudden), of als ik iets ergens uit moet peuteren en het lukt niet met mijn vingers ofzo.
hij ligt thuis, vandaar dat ik hoop dat je genoegen neemt met deze artistieke impressie in paint:quote:[img]http://i.fokzin[img=298,274]http://i.imgur.com/l570XLd.png[/img]e.net/p/14s.gif[/img] Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Graag een foto van die theelepel.
Prachtig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij ligt thuis, vandaar dat ik hoop dat je genoegen neemt met deze artistieke impressie in paint:
[ afbeelding ]
Cuillèrequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Voszje het volgende:
Ik kom uit Litouwen en ben verzot op lepeltjes. Uh-hu, echt wel.
[ afbeelding ]
Oui, c'est le mieux!quote:
Topic is bijna vol, broeder.quote:
Dat is geheel wederzijds broeder Looidraad. Maar dit topic gaat natuurlijk een vervolg krijgen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Topic is bijna vol, broeder.
Het was me een waar genoegen om mijn liefde voor de lepel met je te mogen delen in dit pareltje.
Sequels zijn altijd slechterquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds broeder Looidraad. Maar dit topic gaat natuurlijk een vervolg krijgen...
Hier wordt niet gediscrimineerd dus ook de lepel van de (vork)heftruck mag aanschuivenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Vorkheftrucs hebben ook lepels! Of is dit een uitzondering die we liever niet erkennen?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
De heftrucklepel, voor de grote eter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |