Offer je op, Mauro is tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Die mauro zou toch hier kunnen blijven als hij met iemand van hier trouwt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je? Korrelig zeg ik je.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]Ja best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je? Korrelig zeg ik je.matige telefoon
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja dunno. Misschien omdat ie asielzoeker is ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Je mag van 16e al trouwen toch?
@aight: ja ga ik ook doen
Galaxy s2quote:
Iknow was grapje want is goede telefoonquote:
Die heb ik ook, geweldig is die. Baas boven baas.quote:
ja heeft ie vast wel, is foto van gister avond dus kan niet opnieuw gedaan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iknow was grapje want is goede telefoonmaar komt door donkerheid, heb je geen flits?
ik 1 wtf waar kn je zien wie unfriend heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
Deze week al 2 unfriend detections op Facebook.
Ik voel mijn populariteit dalen op deze planeet.
http://www.unfriendfinder.com/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik 1 wtf waar kn je zien wie unfriend heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |