Om de bocht af te snijdenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
foor als hun het auto in de soep reiden
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder puhh
quote:
Goede zaak.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef JustinK het volgende:
De lepel neemt aan populariteit toe: Visdeal.nl
Wat een uitvindingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw in het assortiment: de uitschuifbare lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tudududu inspector gadget, tududu tudu. Ik wil ook zo'n lepel!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw in het assortiment: de uitschuifbare lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan valt je yoghurt (of wat je ermee eet) er vanaf?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Tudududu inspector gadget, tududu tudu. Ik wil ook zo'n lepel!
Wat krijg je als je lepel omdraait?
Of dan eet je het met de steelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan valt je yoghurt (of wat je ermee eet) er vanaf?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wow, jullie zijn echt creatief!![]()
Als je lepel omdraait... krijg je... lepel!
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je je verveelt kun je deze uitprinten en inkleuren.![]()
[ afbeelding ]
Wow! Ik had het echt niet mooier kunnen doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef JustinK het volgende:
Ik ben lekker de hele ochtend bezig geweest en dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Wow! Ik had het echt niet mooier kunnen doen!
Een ketting gemaakt van een lepel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een stilleven met bijzonder bestek ter inspiratie. Servet van Hella Jongerius (The Frozen Fountain). Bijzondere lepel, ontworpen door de chefkok van het wereldberoemde restaurant El Bouli in Spanje, zeeflepel en amuselepel. Zie de schoonheid van het kleine.
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ork, ork, ork, soep eet je met een...
Origineelquote:Op zondag 11 september 2011 20:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een?
Dat is een ander topicquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom lees ik steeds ode aan de piemol
Waarom niet? Ik lees 'm elke dag doorquote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja hey, ik ga niet een heel lepeltopic doorlezen ofzo!
Ik ken elke post van dit topic uit mijn hoofdquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik lees 'm elke dag door
Persoonlijk vind ik post #15 erg goed.quote:Op maandag 12 september 2011 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken elke post van dit topic uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |