Als ik moest kiezen waarmee mijn oogbal verwijderd zou worden ging ik zeker voor de lepel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
Kirsten,
27 jaar, Angst voor lepels
Ik ben bang voor lepels. Als ik er een zie, krijg ik het benauwd. Ze lijken op en voelen als wapens, ik vind ze vreselijk. Het doet me ook denken aan het verwijderen van iemands oogballen
Bron: hier
Mijzelf met een lepel gequoted... Een reactie van meer dan een jaar geleden... Dat wil wat zeggen... :Lquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
Dat een lepel nog zo'n achtergrondgeschiedenis heeft, en ook nog zo'n diepteinhoud..... Dank jullie voor deze ode aan de lepel![]()
mijn weekend is helemaal oké nu.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef humorduck28 het volgende:
Meneer, mevrouw, pak een stoel en zet u erbij.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Na de Ray-banhype krijgen we nu, jawel:
[ afbeelding ]
Laat eens een lepel aan je neus hangen:
[ afbeelding ]
Je kunt hem natuurlijk ook in je neus stoppen. Helpt bij neusverkoudheid en sinusitis.
[ afbeelding ]
Of maak er eens een mooie ketting van
[ afbeelding ]
Dit moest ik ook plaatsen, het is van Hooidraad, maar een quote is teinwaardig... Bedankt Hooidraad!
Een vork is hier verboden gebied.. maar wel een leuken plaatjequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef JustinK het volgende:
Is het een lepel, of is het een...
[ afbeelding ]
Toch wel knap dat jij je biefstukje kan snijden met een lepel.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef weerstandje het volgende:
Eigenlijk heb je helemaal geen mes/vork nodig
Boter smeren met je lepel
Deze man kan het ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij je biefstukje kan snijden met een lepel.
Met je tanden jonghuquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
met een lepel kun je toch je tepel afdekken als je perongeluk naakt bent en geen BH hebt?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap even het verband niet tussen een lepel en een tepel. Behalve dat rijmende.
T-lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap even het verband niet tussen een lepel en een tepel. Behalve dat rijmende.
Gewoon afbijten met je tanden nomnom, voel me dan net een leeuw!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |