Zou Johan nu voor of tegen amusement bij de PO zijn? Want tja.. meer dan de helft van de mensen is ook niet geïnteresseerd in Lingo.. daar betalen ze wel voor. Met het voetbal trekt de PO wel een groot publiek.quote:- Over de stelling dat de Publieke Omroep programma's met een boodschap moet maken en amusement moet overlaten aan RTL en SBS: "Links geleuter. De publieke omroep moet toch ook gewoon publiek hebben of niet? Mogen zij dan geen amusement maken? Wat een onzin."
- Over voetbal op de Publieke Omroep: "Ik vind het belachelijk dat de Publieke Omroep voetbal uitzendt. Want de belastingbetaler betaalt mee aan de voetbalrechten, terwijl meer dan de helft van hen niet in voetbal geïnteresseerd is. Dat soort amusement hoort bij de commerciële zenders thuis. Daar moet je niet de belastingbetaler mee opzadelen."
Johan moet je niet te serieus nemen met zijn meninkjes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou Johan nu voor of tegen amusement bij de PO zijn? Want tja.. meer dan de helft van de mensen is ook niet geïnteresseerd in Lingo.. daar betalen ze wel voor. Met het voetbal trekt de PO wel een groot publiek.
denk dat met het geld wat de NOS uitgeeft aan het voetbal een hoop andere en veel bredere programma's voor het publiek kan makenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou Johan nu voor of tegen amusement bij de PO zijn? Want tja.. meer dan de helft van de mensen is ook niet geïnteresseerd in Lingo.. daar betalen ze wel voor. Met het voetbal trekt de PO wel een groot publiek.
Het is bij Derksen altijd persoonlijk. Hij is ook enorm inconsequent wat dat betreft. Als hij een speler leuk vindt die iets verkeerds doet, dan is het een jeugdzonde en een speler die hij niet mag en hetzelfde doet die is een onbeschaafde vlerk.(Dat het zelf 1 van de grootste aso's is geweest op de voetbalvelden laten we dan nog maar even buiten beschouwing)quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Johan moet stoppen met dat gehak op Martin van Geel. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Werkelijk de meest succesvolle TD die we in Nederland hebben. De man is pas net aan de job begonnen en je merkt direct dat er zowaar weer een idee achter het transferbeleid van Feyenoord zit ipv het stuurloos ronddolen wat onder Beenhakker, Wotte en Bosz aan de orde van de dag was. Zijn staat van dienst spreekt ook voor zich. Er is geen werkelijk geen enkele aanleiding toe om Martin van Geel af te gaan fakkelen. Je merkt dat Johan op het persoonlijke vlak iets tegen MvG heeft. Komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede.
Beetje flauw van Johan. Probeert zich ergens niet in te verdiepen en schoffeert het daarom maar. Ik moet toegeven, ik doe dat ook regelmatig. Gewoon omdat er te weinig tijd is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen in de clinch met Arie Boomsma
Johan is nog steeds bijzonder pissig dat Feyenoord volkomen terecht Don Leo geëlimineerd heeft. Ongeacht wie zijn opvolger ook zou zijn geworden,hij zou bij voorbaat niets goeds hebben kunnen doen in de ogen van Derksen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Johan moet stoppen met dat gehak op Martin van Geel. Dat is volstrekt ongeloofwaardig. Werkelijk de meest succesvolle TD die we in Nederland hebben. De man is pas net aan de job begonnen en je merkt direct dat er zowaar weer een idee achter het transferbeleid van Feyenoord zit ipv het stuurloos ronddolen wat onder Beenhakker, Wotte en Bosz aan de orde van de dag was. Zijn staat van dienst spreekt ook voor zich. Er is geen werkelijk geen enkele aanleiding toe om Martin van Geel af te gaan fakkelen. Je merkt dat Johan op het persoonlijke vlak iets tegen MvG heeft. Komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede.
Je hoort Johan ook zeggen ''Vreselijke vent''quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
Oude tijden herleven.
[ afbeelding ]
Hij zapt wel eens voorbij Arie's programma's en weet dan al dat het pure entertainment is. Ja goed hoor, programma's beoordelen door er tijdens het zappen 1 seconde naar te kijken. Derksen heeft gewoon moeite om ergens geen mening over te hebben, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef Anno2012 het volgende:
Johan moet je ook niet altijd serieus nemen. Er zitten genoeg dingen waarin ik hem 100% gelijk in vind hebben. Maar sommige dingen heb ik ook zoiets van: nu praat hij ergens over zonder te weten hoe het daadwerkelijk zit.
Maar het blijft leuk als je de rest door de vingers ziet
Zijn handelsmerk is shockeren. Waar hij ook zit beledigt hij de gasten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zapt wel eens voorbij Arie's programma's en weet dan al dat het pure entertainment is. Ja goed hoor, programma's beoordelen door er tijdens het zappen 1 seconde naar te kijken. Derksen heeft gewoon moeite om ergens geen mening over te hebben, zo lijkt het![]()
.
Ja dat klopt hij zat in het Don Leo kamp, waarschijnlijk omdat die informatie naar hem lekte. Het maakt hem zo ongeloofwaardig om nu Van Geel af te gaan lopen fakkelen terwijl daar geen enkele aanleiding toe is. Van Geel zal hem wel geen primeurs en info doorspelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan is nog steeds bijzonder pissig dat Feyenoord volkomen terecht Don Leo geëlimineerd heeft. Ongeacht wie zijn opvolger ook zou zijn geworden,hij zou bij voorbaat niets goeds hebben kunnen doen in de ogen van Derksen.
Don Leo kon er ook niets aan doen dat hij net een nieuwe telefoon had en niet precies wist hoe dat allemaal werkte en per ongeluk Johan belde terwijl hij net in gesprek ging met Gudde.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja dat klopt hij zat in het Don Leo kamp, waarschijnlijk omdat die informatie naar hem lekte. Het maakt hem zo ongeloofwaardig om nu Van Geel af te gaan lopen fakkelen terwijl daar geen enkele aanleiding toe is. Van Geel zal hem wel geen primeurs en info doorspelen.
Je hoeft er ook geen geluid bij te hebben, je ziet dat Arie de ene na de andere handreiking doet en dat Johan hier niets van moet hebben en een gesloten houding aanneemt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje flauw van Johan. Probeert zich ergens niet in te verdiepen en schoffeert het daarom maar. Ik moet toegeven, ik doe dat ook regelmatig. Gewoon omdat er te weinig tijd is.
Zowel Been als Beenhakker hadden eigenlijk geen salaris mee mogen krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ze hadden hem toen direct op staande voet moeten ontslaan.
Ja hij heeft bij Roda ook weer een uitstekend elftal achter gelaten, zoals hij dat eerder ook al bij Willem II deed. Van Geel heeft niks gedaan wat een Beenhakker niet zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Vera is de naam van z'n overleden moeder, die hem altijd hielp met de muziek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef Specularium het volgende:
Ik zie trouwens net pas dat hij eigenlijk Danny Polfliet heet.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Koert hem vervangen...die deed het de 2 laatste afleveringen prima.
Ja, klopt. Ik ben het wel volledig met Randy eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan is nog steeds bijzonder pissig dat Feyenoord volkomen terecht Don Leo geëlimineerd heeft. Ongeacht wie zijn opvolger ook zou zijn geworden,hij zou bij voorbaat niets goeds hebben kunnen doen in de ogen van Derksen.
Jij wilt 2x per week Koert?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Koert hem vervangen...die deed het de 2 laatste afleveringen prima.
Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wilt 2x per week Koert?
Maandag Hansie + Heertje/Boskamp combinatie?
Heertje is een super kerel, maar hij moet niet te vaak aanschuiven. Dan valt hij door z'n beperkte voetbalkennis door het ijs...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wilt 2x per week Koert?
Maandag Hansie + Heertje/Boskamp combinatie?
Grapjas. Hij heeft een Guidetti aangetrokken, een Bakkal, een Wijnaldum en een Fer voor 11 (!!!) miljoen verkocht, met beide een eenjarig contract.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ja hij heeft bij Roda ook weer een uitstekend elftal achter gelaten, zoals hij dat eerder ook al bij Willem II deed. Van Geel heeft niks gedaan wat een Beenhakker niet zou kunnen.
PSV heeft ook de hoofdprijs betaald voor alle andere spelers die ze hadden aangekocht, dus Beenhakker had dat bedragje dat van Geel voor Wijnaldum heeft ontvangen ook nog wel binnen gehaald. Fer heeft ie idd heel goed verhandeld, en Bakkal is een prima vervanger. Maar het wordt nu overal verkondigt alsof van Geel het heeft uitgevonden, dat vind ik overdreven.quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Grapjas. Hij heeft een Guidetti aangetrokken, een Bakkal, een Wijnaldum en een Fer voor 11 (!!!) miljoen verkocht, met beide een eenjarig contract.
Wat heeft Leo gedaan? Kwalitatief Uitermate Teleurstellende spelertjes gehaald voor relatief gezien een vermogen en ook nog eens in een gigantische hoeveelheid. Tevens heeft hij ons grootste talent in jaren, ook nog eens een spits, laten gaan voor een luttele 2 miljoen, waarbij Castaignos voor het overgrote deel zelf nog eens voor het geld heeft gezorgd. Nee, Beenhakker heeft ons totaal niet vooruit geholpen, als hij daar nu nog zat zaten we nog veel dieper in het dal!
Feyenoord had een optie gelicht die in het contract stond, maar door een fout van Feyenoord was dit niet rechtsgeldig. Dit had tot gevolg dat Castaignos feitelijk gezien na dit seizoen transfervrij was. Het valt Inter en Castaignos te prijzen dat ze er verder geen zaak van hadden gemaakt, maar eigenlijk had Castaignos (het grootste talent in jaren) gratis de deur uitgelopen omdat Beenhakker incapabel was. Echt verschrikkelijk slecht, deze fout wordt nooit benoemd door Derksen omdat Beenhakker een vriendje van hem is. Maar dit alleen al zou w.m.b. een reden zijn om Beenhakker op staande voet te ontslaan. Overigens heeft Castaignos bij lange na geen ¤3 miljoen opgeleverd.quote:Op zondag 4 september 2011 00:16 schreef Saavedra het volgende:
[..]
PSV heeft ook de hoofdprijs betaald voor alle andere spelers die ze hadden aangekocht, dus Beenhakker had dat bedragje dat van Geel voor Wijnaldum heeft ontvangen ook nog wel binnen gehaald. Fer heeft ie idd heel goed verhandeld, en Bakkal is een prima vervanger. Maar het wordt nu overal verkondigt alsof van Geel het heeft uitgevonden, dat vind ik overdreven.
En heeft Beenhakker een vermogen uitgegeven? Sowieso al voor niemand een transfersom, Babovic helemaal gratis, die Russen waren volgens mij ook gratis, huurlingen. Zo duur was dat allemaal niet. Ook relatief niet. Heeft hij miljoenensalarissen ingesteld?
Verder betaalde Inter drie miljoen voor Castaignos? Vind ik een heel goed prijsje voor een speler van zijn niveau met nog maar een eenjarig contract.
En verder draait bij van Geel alles om van Geel, toen hij naar AZ vertrok nam hij de toppers van Willem II meteen mee, dat vind ik niet netjes tov je vorige werkgever. En bij Ajax presteerde hij ook niet.. optimaal.
Nee, ik denk dat Beenhakker het niet minder had gedaan dan van Geel, maar een zondebok is snel gevonden. Achja, we zullen het nooit weten
Derksen mag van Gogh's schoenen niet eens strikken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn handelsmerk is shockeren. Waar hij ook zit beledigt hij de gasten.
Een beetje de Theo van Gogh van deze tijd.
Dat over die optie heb ik ook gelezen, maar ik weet er niet genoeg over om er verder op in te gaan. Als het inderdaad zo is gegaan als jij het hier nu stelt is dat wel een blunder ja, heb je een link naar het hele verhaal? Van beide kanten?quote:Op zondag 4 september 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord had een optie gelicht die in het contract stond, maar door een fout van Feyenoord was dit niet rechtsgeldig. Dit had tot gevolg dat Castaignos feitelijk gezien na dit seizoen transfervrij was. Het valt Inter en Castaignos te prijzen dat ze er verder geen zaak van hadden gemaakt, maar eigenlijk had Castaignos (het grootste talent in jaren) gratis de deur uitgelopen omdat Beenhakker incapabel was. Echt verschrikkelijk slecht, deze fout wordt nooit benoemd door Derksen omdat Beenhakker een vriendje van hem is. Maar dit alleen al zou w.m.b. een reden zijn om Beenhakker op staande voet te ontslaan. Overigens heeft Castaignos bij lange na geen ¤3 miljoen opgeleverd.
Beenhakker heeft prutsers als Cissé, Smolov, Ignajtovic en Babovic gehaald, en niks verkocht. De enige geslaagde huurling (Ryo) kwam niet eens van Beenhakker. Van Geel verkoopt voor ¤11 miljoen en haalt twee waardevolle spelers terug. De feiten spreken voor zich, Van Geel heeft in 3 maanden tijd véél beter werk verricht dan Beenhakker in 2 jaar tijd. Op basis waarvan denk je dat Beenhakker het niet slechter had gedaan? Niet op z'n periode bij Feyenoord iig, die uitermate teleurstellend was...
Dat valt nog te bezien, hè...quote:Op zondag 4 september 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
Van Geel verkoopt voor ¤11 miljoen en haalt twee waardevolle spelers terug.
Oh noes.quote:Op zondag 4 september 2011 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Manolev stopt er ook tijdelijk mee.
Ik heb niet zo'n zeer een bron, ik zal eens zoeken. Die ¤3 miljoen die op kan lopen tot ¤4 miljoen is iig veel te optimistisch, zo heeft de Varkengroep aangetoond.quote:Op zondag 4 september 2011 01:21 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Dat over die optie heb ik ook gelezen, maar ik weet er niet genoeg over om er verder op in te gaan. Als het inderdaad zo is gegaan als jij het hier nu stelt is dat wel een blunder ja, heb je een link naar het hele verhaal? Van beide kanten?
En als ik even google op de transfer van Castaignos naar Inter krijg ik toch steeds het bedrag drie miljoen te lezen.
De Italianen betalen drie miljoen euro voor de spits. Via bonussen kan het transferbedrag oplopen naar vier miljoen.
http://www.nu.nl/sport/24(...)-internazionale.html
Een speler die 9 doelpunten in 31 wedstrijden maakt na jaren amper gescoord te hebben voor ca. ¤4 miljoen aanschaffen vind ik vrij raar.quote:Cisse.. Ik vond hem in zijn laatste seizoen bij Roda aardig spelen, hij is vooral geflopt door dat gedoe met z'n teen. Ik weet niet of dat Beenhakker nou echt kan worden aangerekend, dat kan een TD ook niet voorspellen. Die andere namen die je noemt, waren toch allemaal gratis? Grotendeels toch zeker.
Zowel Wijnaldum als Fer hadden een 1-jarig contract, dat geldt niet voor Strootman/Mertens/Matavz.quote:En ik zei het al, Foeke Booy en Hans Nijland hebben ook de hoofdprijs gecasht toen PSV langskwam. En PSV kon pas langskomen nadat ze Dsuzdsak hadden verkocht en die deal met de gemeente hadden gemaakt, en toen was Beenhakker al weg. Denk dat het meer aan de koopwoede van PSV ligt dan aan van Geel dat Wijnaldum zoveel heeft opgeleverd. En wederom, Fer heeft hij heel goed verhandeld.
Het zijn geen exotische verrassingen die het salaris door hun vader betaald krijgen. Bakkal is al jaren een prima speler voor PSV gebleken, en Guidetti zal niet voor niets een vernieuwd contract kunnen tekenen bij City.quote:En voordat Bakkal of Guidetti een minuut in het Feyenoord-shirt hebben gespeeld worden ze al tot waardevolle spelers bestempeld. Ik moet dat ook allemaal nog zien, of dat zulke goede versterkingen zijn. De tijd zal het leren. Beetje vroeg om van Geel daar al de credits voor te geven.
Hij heeft bij Feyenoord niet gepresteerd, Van Geel wel.quote:Ik ben het met je eens dat Beenhakkers periode bij Feyenoord teleurstellend was, maar die man heeft in zijn hele carrière wel aangetoond geen minder ervaren of minder gewiekste onderhandelaar te zijn dan Martin van Geel. Dat is dus niet gebaseerd op zijn Feyenoord-tijd nee. En ik ben me bewust van het voor de hand liggende spreekwoord 'behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst', maar Leo Beenhakker heeft imho een te grote staat van dienst om hierbij niet in overweging te nemen
met als hoogtepunt die grap over Bert van Marwijk, wat een afknapper.quote:Op zondag 4 september 2011 01:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die Koert helemaal niet zo'n geweldige gast. Hij maakte veel ''grappen'' waar niemand om lachte maar omdat hij zelf gewoon serieus bleef kijken en niet om zijn eigen grappen ging lachen, kwam het niet kansloos en genânt over.
Want daar gaat het in ieder geval niet over voetbal.quote:Op zondag 4 september 2011 01:44 schreef wolferl het volgende:
Ik ga maar naar Feyenoord topic, misschien dat ze het daar over VI hebben.
Je hebt nog nooit gekeken? Johan brengt iedere uitzending aardig wat nieuws.quote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb zomaar een vraag omdat ik het programma VI de laatste weken niet gevolgd heb,
maar is het nog wat vwb voetbalnieuws of nog steeds een veredelde Peppi & Kokki show *lol*
Boskamp deed de analyse bij Belgie Azhbekistan ook weer, wat een figuur blijft het toch ookquote:Op zondag 4 september 2011 16:02 schreef Anno2012 het volgende:
Johan boskamp totdat gijpie weer terugkomt.
Geen koert aub.
En dan Hansie erbij natuurlijk
Als ik een vrouw was zou ik hem doen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef Trekrecord het volgende:
Wat grappig zeg, alle closet fags hier die uit hun schulp kruipen om het voor Arie Boomsma op te nemen
Boskamp en die kansloze jakhals mogen van mij wegblijvenquote:Op zondag 4 september 2011 16:22 schreef Greetings het volgende:
Boskamp, Schelvis en die Tukker afwisselen
Dat zijn nagenoeg de enige twee gasten die juist voor humor zorgenquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Boskamp en die kansloze jakhals mogen van mij wegblijven
Haters willen die graydon kerel.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zijn nagenoeg de enige twee gasten die juist voor humor zorgen
quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Sierdje wel eens willen zien als gast.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Sierdje wel eens willen zien als gast.
De redelijk vaak aanwezige kras.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht dat Johan morgen laat weten dat het optreden van Van Breukelen bij Studio Voetbal lulkoek was.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht dat Johan morgen laat weten dat het optreden van Van Breukelen bij Studio Voetbal lulkoek was.
Dat Gijp nooit van zijn volle potentie gebruik heeft gemaakt.quote:
Open deurquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat Gijp nooit van zijn volle potentie gebruik heeft gemaakt.
quote:Situatie Rene van der Gijp erger dan verwacht
Rene van der Gijp heeft het zwaar. Volgens zijn vrienden heeft de immer jolige commentator van Voetbal international niet zomaar een burn-out, maar is hij totaal opgebrand.
Zij vrezen dan ook dat het herstel van 'Gijp' wel maanden kan duren.In de sport en televisiewereld is geschokt gereageerd op het nieuws dat Rene van der Gijp afgelopen vrijdag met onmiddellijke ingang al zijn optredens in het land, zijn televisie, radio, en schrijfwerkzaamheden voor onbepaalde tijd heeft neergelegd. Toch keek er in zijn directe omgeving bijna niemand van op. Collega Johan Derksen bekent zelfs dat hij het zag aankomen…
Rene kampt al jaren met periodes van neerslachtigheid en dat weten zijn vrienden. Collega Johan Derksen beseft maar al te goed dat hij zijn Voetbal International-tafelgenoot een tijd moet missen en daar voelt hij zich allerminst prettig bij. Johan: „Ik voel me daar zelfs een beetje verantwoordelijk voor.”
De journalist, die al drie jaar lang met Van der Gijp samenwerkt, bekent dat hij de bui al maanden zag aankomen. „We zijn samen naar de begrafenis van Fritz Korbach geweest en dat is voor hem de druppel geweest. Hij zag het niet meer zitten.” Het is voor Derksen niet de eerste keer is dat hij geconfronteerd wordt met de geestelijke problemen van zijn collega. „Ook na het overlijden van zijn vader ging Rene door een diep dal.”
Bij Wilfred Genee, zijn andere collega, is het ongeloof wel groot. „Rene is de smaakmaker van ons programma en een zeer prettig en bijzonder mens”, zegt de presentator. „Ik heb vorige week nog een paar keer telefonisch contact met Rene gehad en toen merkte ik nog niks.”
„Net voor het persbericht vrijdag de deur uitging, had ik Rene echter ook aan de telefoon. Toen besefte ik wel dat het niet om een griepje ging. En weet je, hij verontschuldigde zich nog ook… Typisch Rene, hij denkt eerst aan een ander en dan pas aan zichzelf.”
Dat moet ie niet doen. Dus gewoon 2012/2013 weer pas mee laten draaien.quote:Op maandag 5 september 2011 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan moet je je ook afvragen of het slim is aan VI Oranje mee te doen...
Hou nou op zeg met hier roddels te posten, dat draagt toch niks bijquote:
Inderdaad, komt dit van de Privé-site ofzo? "Vrienden van..."quote:Op maandag 5 september 2011 08:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hou nou op zeg met hier roddels te posten, dat draagt toch niks bij![]()
M´n eerste gedachte na het kijken van die docu destijds was "zou niet raar opkijken als ooit in het nieuws zal komen dat vd Gijp zichzelf om het leven heeft gebracht"quote:Op maandag 5 september 2011 08:17 schreef Nober het volgende:
Als je die uitzending van Profiel hebt gezien met René dan is dit toch niet zo vreemd?
http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/30-04-2011/
Zelfde hier. Het is een verschrikkelijk verdrietige man.quote:Op maandag 5 september 2011 08:32 schreef SevD het volgende:
[..]
M´n eerste gedachte na het kijken van die docu destijds was "zou niet raar opkijken als ooit in het nieuws zal komen dat vd Gijp zichzelf om het leven heeft gebracht"
quote:
Dan is het toch jammer dat Derksen zo graag een column in de VI van Gijp wilde. Dat had hij moeten tegenhouden.quote:Collega Johan Derksen bekent zelfs dat hij het zag aankomen…
Wat een gevoelloze lul die Wilfried.quote:Bij Wilfred Genee, zijn andere collega, is het ongeloof wel groot. „Rene is de smaakmaker van ons programma en een zeer prettig en bijzonder mens”, zegt de presentator. „Ik heb vorige week nog een paar keer telefonisch contact met Rene gehad en toen merkte ik nog niks.”
Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Er was eerst zo`n docu over hem. Enige wat hij deed was heel de dag op de bank hangen voetbal kijken. Beetje uit eten gaan. En dan op maandag en donderdag en vrij naar de studio over voetbal lullen.quote:
Wil niet zeggen dat er iets van binnen vreet aan hem.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Er was eerst zo`n docu over hem. Enige wat hij deed was heel de dag op de bank hangen voetbal kijken. Beetje uit eten gaan. En dan op maandag en donderdag en vrij naar de studio over voetbal lullen.
Hij doet ook genoeg lezingen in het land.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Er was eerst zo`n docu over hem. Enige wat hij deed was heel de dag op de bank hangen voetbal kijken. Beetje uit eten gaan. En dan op maandag en donderdag en vrij naar de studio over voetbal lullen.
Weet jij de volledige achtergrond?quote:Op maandag 5 september 2011 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Telefonisch contact houden is idd gevoelloos
Weet pberends dat?quote:Op maandag 5 september 2011 11:37 schreef blonchi het volgende:
[..]
Weet jij de volledige achtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft toch weinig tot niks met werkdruk te maken?quote:Op maandag 5 september 2011 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet ie niet doen. Dus gewoon 2012/2013 weer pas mee laten draaien.
quote:Op maandag 5 september 2011 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet pberends dat?pberends weet het waarschijnlijk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wat sarcasme is, maar dat kon ik niet zo herleiden bij je.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
"Burn-out" betekent toch bijna letterlijk "opgebrand" of ben ik nou gek?quote:Volgens zijn vrienden heeft de immer jolige commentator van Voetbal international niet zomaar een burn-out, maar is hij totaal opgebrand
daarom staat er "niet zomaar een burnout", dus bedoelen ze een zware Burn- Out , denk eerder een "Bore out" maar goed....quote:"Burn-out" betekent toch bijna letterlijk "opgebrand" of ben ik nou gek?
Ik las vanochtend dat 40% van de bevolking gek is, dus grote kans dat je er bij zit.quote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Burn-out" betekent toch bijna letterlijk "opgebrand" of ben ik nou gek?
hahaquote:Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef harry1989 het volgende:
Ben een grote fan van Gijpie
Alleen denk dat de luiheid hem fataal is geworden
Luiheid en verwendheid is juist een van de grote valkuilen voor depressies of andere psychische problemen (daarom komt het in het westen veel vaker voor dan in de oosterse of derde wereld landen
Dat is wat hij liet zien van zichzelf he. Ten tijde van VI is hij al af en toe minuten stil geweest als hij een persoonlijke vraag te verwerken had gekregen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, toen ook met die liedjes , hij keek echt van "waarom halen jullie dit erbij?, kut kakkerlakken".quote:Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wat hij liet zien van zichzelf he. Ten tijde van VI is hij al af en toe minuten stil geweest als hij een persoonlijke vraag te verwerken had gekregen.
Ja of tijdens VI oranje toen er een normaal vraagje was over zijn zoon sloeg hij ook helemaal dicht.quote:Op maandag 5 september 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, toen ook met die liedjes toen, hij keek echt van "waarom halen jullie dit erbij?, kut kakkerlakken".
10 jaar geleden tijdens het EK was hij ook heel anders.quote:Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef harry1989 het volgende:
Die houding van laat gaan joh, heerlijk toch en dat relativeren is juist waarom ik zo fan van hem ben. Ook zijn verwachtingswaarde van 0.0 zodat niks kan tegenvallen. Dat vind ik juist goed aan zijn levensvisie. Behalve dan zijn gevoel dat ie "niks meer hoeft" of van ik heb het allemaal verdiend". (tegenovergestelde van: alles uit het leven persen)
Alleen hij moet eens "een schop onder de kont" krijgen en een beetje meer discipline krijgen
en geen andere mensen belachelijk maken want dat levert alleen maar ellende op. Een beetje minder nonchalant zijn zou m ook erg helpen.
Exact. Derksen zei het treffend: " 's avonds bij Gijp door de brievenbus kijkt ziet een hele andere René".quote:Op maandag 5 september 2011 08:17 schreef Nober het volgende:
Als je die uitzending van Profiel hebt gezien met René dan is dit toch niet zo vreemd?
http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/30-04-2011/
Ik zie het zo gebeuren.quote:Op maandag 5 september 2011 08:32 schreef SevD het volgende:
[..]
M´n eerste gedachte na het kijken van die docu destijds was "zou niet raar opkijken als ooit in het nieuws zal komen dat vd Gijp zichzelf om het leven heeft gebracht"
Het is heel paradoxaal het leven van Gijp. Het is een soort van zelfbescherming volgens mij, want hij is ontzettend kwetsbaar. Gelukkig heeft ie humor, maar op een gegeven moment kan je niet meer blijven lachen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:27 schreef Suikeroom het volgende:
hij moet dan ook met die houding van m stoppen.. ah joh laat gaan is toch leuk is toch heerlijk man
zo van ik geniet van t leven niks is zwaar, alles is licht mensen maken zich druk om niks.. wedstrijdjes kijken op de bank.. lezingje geven envelopje ophalen.. Manolevje belachelijk maken.. broodje smeren.. 2 keer per week op tv.. leuk programmatje is toch heerlijk.. zwembadje schoonmaken.. wat is leuker?
[ afbeelding ]
en ondertussen de straat niet meer op durven en het is allemaal te zwaar geworden..
Hansquote:Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is vanavond de opstelling aan tafel dan?
Genee, Koert, ..., Derksen?
Toch knap dat mensen denken te weten hoe het werkelijk zit en over iemand willen oordelen zonder hem echt te kennen. Daarnaast als hij het leven wil lijden zoals hij dat wil,dan is dat zijn keuze. Als hij thuis op het bankje wil chillen is dat zijn goed recht.quote:Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef harry1989 het volgende:
Ben een grote fan van Gijpie
Alleen denk dat de luiheid hem fataal is geworden
Luiheid en verwendheid is juist een van de grote valkuilen voor depressies of andere psychische problemen (daarom komt het in het westen veel vaker voor dan in de oosterse of derde wereld landen) , hoop dat ie nu op een punt komt dat ie zn leven drastisch gaat veranderen.
Blijkbaar heeft ie toch wat structuur nodig in zn leven. Hij is geen aansteller, gebrek aan dagindeling en te veel rust kan juist zorgen voor depressies en "Bore out" etc.
Miss zou ie een keer een paar maandjes met monniken gaan trainen in een ver oosters land waar ze het mentaal wel op een rijtje hebben;p en dan even zonder media of andere druk.
quote:
Je kan lezen? Niemand weet hoe het zit uiteraard, maar daarom kan je wel een inschatting geven. Dat hij wil leven zoals hij wil leven is uiteraard zijn goed recht. Daar gaat de hele discussie niet over.quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Toch knap dat mensen denken te weten hoe het werkelijk zit en over iemand willen oordelen zonder hem echt te kennen. Daarnaast als hij het leven wil lijden zoals hij dat wil,dan is dat zijn keuze. Als hij thuis op het bankje wil chillen is dat zijn goed recht.
Je kan lezen zegt ie.quote:Op maandag 5 september 2011 13:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je kan lezen? Niemand weet hoe het zit uiteraard, maar daarom kan je wel een inschatting geven. Dat hij wil leven zoals hij wil leven is uiteraard zijn goed recht. Daar gaat de hele discussie niet over.
Deed ik. Ook jouw mening is je goed recht. Iedereen heeft een mening, zo werkt dat nu eenmaal met publieke figuren.quote:Op maandag 5 september 2011 13:26 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je kan lezen zegt ie.
Lees jij dan ook even waar ik op reageer
Cheers m8.quote:Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef Kaaas het volgende:
http://www.viradio.nl/fil(...)tm_campaign=vi_radio
Gewone naaierquote:
Ik kijk meestal naar VI, maar echt nooit naar Johnny de Mol.quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef BobW het volgende:
Johan Derksen met Johnny de Mol is volgende week maandag om 21:30.
Lekker handig inderdaad, dat programma en VI hebben hetzelfde publiek
Nee maar als Johan Derksen komt bedoel ik. Als Johan Derksen in een programma zit, kijken er opeens veel meer mensen, het kijkcijferkanon.quote:Op maandag 5 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar VI, maar echt nooit naar Johnny de Mol.
Ook niet als Johannes met Johnny op pad gaat in dat programma?quote:Op maandag 5 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar VI, maar echt nooit naar Johnny de Mol.
Nee, ook dan niet, maar ik snap wat BobW bedoelt...er zullen dan zeker VI-kijkers zijn die dat programma ook willen zien.quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Ook niet als Johannes met Johnny op pad gaat in dat programma?
twitter:VI_nl twitterde op maandag 05-09-2011 om 15:02:48Vanavond vanaf 20.30 uur Voetbal International op RTL7. Zonder René, maar met Wilfred, Johan, Iwan van Duren en Emile Schelvis. #VITV reageer retweet
quote:Op maandag 5 september 2011 15:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 05-09-2011 om 15:02:48Vanavond vanaf 20.30 uur Voetbal International op RTL7. Zonder René, maar met Wilfred, Johan, Iwan van Duren en Emile Schelvis. #VITV reageer retweet
![]()
![]()
Wat is dat voor een pauperprogrammaquote:Op maandag 5 september 2011 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Autovisieflits: Hans Kraay jr. heethoofd bij rijexamen
Filmpje![]()
Vanaf min 5.00
Staat hij op de brug in de lesauto stapt hij uit en gooit de sleutels in het water![]()
Fijne dag nog paardelul zegt hij dan
![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)?sn=autovisie_nieuws
Ze denken dat je met de auto naar Australie kan rijden. maar ff serieus nee Hansie doet weer iets te erg zijn best, maar wat een kneuzenprogramma zegquote:Op maandag 5 september 2011 15:27 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een pauperprogramma
Inderdaad, wat een kutfilmpje met belachelijke slechte presentatorenquote:Op maandag 5 september 2011 15:27 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een pauperprogramma
geweldig elftalquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ja hij heeft bij Roda ook weer een uitstekend elftal achter gelaten, zoals hij dat eerder ook al bij Willem II deed.
Alleen aan de bar volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef tjoptjop het volgende:
Wanneer heeft hij eerder aan tafel gezeten?
Ik vraag me af waarop gebaseerd.quote:Op maandag 5 september 2011 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Tot nu toe zijn de meningen over Iwan aan tafel unaniem negatief te noemen. Ben benieuwd of hij ons weet te verrassen.
Nee veel vragen gewoon teveel voor een avondje niets boeiends zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef macca728 het volgende:
Betaalt RTL de gasten zo slecht dat er niemand wilt komen ofzo ?
oh en Iwan doet het voor niets ws haha.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee veel vragen gewoon teveel voor een avondje niets boeiends zeggen.
De PO geeft dan ook veel te veel geld uit aan nietszeggende gasten.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh en Iwan doet het voor niets ws haha.
Spoeling is wel dun ja, als je bij Studio Voetbal kijkt...
ik denk dat de watereusjes en koemannentjes wel een goede onkostenvergoeding krijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De PO geeft dan ook veel te veel geld uit aan nietszeggende gasten.
Haha Tom reageerde echt als een autist daaropquote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kwam die kille reactie van Tom Knipping ook wel hard aan bij Gijpie over die broer van Nigel de Jong. Gijpie is toch gewend dat men een beetje mee lacht, dat kwam hem rauw op z'n dak.
Die werkt ook onder Johan bij VI,dus die zal geen topvergoeding gaan vragen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh en Iwan doet het voor niets ws haha.
Het is al een schande dat die gast betaald wordt voor zijn belachelijke onderzoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Die werkt ook onder Johan bij VI,dus die zal geen topvergoeding gaan vragen.
Volgens Johan is Iwan (ik denk serieus dat hij gay is) erg hoog ingeschaaldquote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Die werkt ook onder Johan bij VI,dus die zal geen topvergoeding gaan vragen.
Met HvB heb je gegarandeerd de lachers op je hand door zijn uitspraken, en als RW begint te praten val ik in slaap.quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Merkie het volgende:
Iwan van Duren. Dan nog liever Hans van Breukelen of Ronald Waterkneus.
Jammer dat ze niet meer aan tafel mogen roken....toen dat nog wel mocht was het veel gezelliger.quote:
Hoezo datquote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer aan tafel mogen roken....toen dat nog wel mocht was het veel gezelliger.
In die tijd vroeg ik me wel eens af of het écht Johan was die daar zat gezien de dikke mist om hem heenquote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer aan tafel mogen roken....toen dat nog wel mocht was het veel gezelliger.
Helemaal mooi icm Hugo Camps....dan zag je Genee tenminste ook niet meer!quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In die tijd vroeg ik me wel eens af of het écht Johan was die daar zat gezien de dikke mist om hem heen
Dat was erg ja.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Plaatsvervangende schaamte......
quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond eindelijk een programma zonder dom gegiechel van Rene
Eigenlijk wel zielig ook, maar ik mag hopen dat hij niet zo over zich heen laat lopen tijdens een onderzoek naar bijv. de Chinese gokmaffiaquote:
6.65?quote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Krekkelens het volgende:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)er-het-standbeen.htm
Vanaf 6.65 minuten nog info over Rene. Schijnt nogal serieus te zijn als ik het zo beluister.
Waarschijnlijk bewust tegenover vi geprogrammeerd door die SBS faalhazenquote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah volgende week Johan bij Johhny de Mol
Wel tegelijk met VI
En inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik schakel ook in, dadelijk beginnen ze weer te vroeg
quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, mis ik het einde van GTST of het begin van VI.
GTSTquote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
Haha, good old emile.quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile heeft zijn trui van de OP aan.
Iddquote:
Doe het niet, geloof me.quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Kan je die episode van studio voetbal ergens terug krijgen?Vandaag herhaling gemist.
voor als je vanavond niet in slaap kan vallen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Kan je die episode van studio voetbal ergens terug krijgen?Vandaag herhaling gemist.
Ik weet het, maar ik bescherm je dus ik geef de link niet.quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iwan vind het leuk om aan tafel te zitten. Wat een pretbek.
Ik vond het wel meevallen buiten van Breukelen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
voor als je vanavond niet in slaap kan vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |