Sod off bitch!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
Mocht eens tijd worden. Je zei dat je alles gereed had voor een nieuw topic...
Oeh dirty talk.... dat wordt neuken!quote:
over 5 minuten ligt hij te snurken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh dirty talk.... dat wordt neuken!
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
over 5 minuten ligt hij te snurken.
Oh wacht oud lmber. Ik geef het anderhalve minuut
dat moet fout gaan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens totale verveling. Lig met een vriendin van me broertje op de bank een film te kijken terwijl hij achter de pc zit...
Mogguh.quote:
^^ With stupid.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
Eerst een sloot koffie.
Zo maar eens boodschappen doen.
Want!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Straks eerst maar eens een loempia halen
Moet je naar de markt gaanquote:
Accu eruit en in de zon leggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Goedenmiddags edele heren
Mobiel in water laten vallen .. kan hem nu alleen nog opstarten en touchscreen doet het nog
Verder niks..
Helaas. ze is een beetje jongquote:
Nee.. eigenlijk had ik nu een ouwe nokia willen hebben aangezien je daar met een tank overheen kunt rijdenquote:
Gaat het te warm worden?quote:
het gaat in het hele land onweren 48 uur lang, beginnende vanaf 11 uur deze ochtendquote:
Buienradar laat op de 24 uurs beelden voor morgen inderdaad wat flinke buien zien..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef m.k het volgende:
[..]
het gaat in het hele land onweren 48 uur lang, beginnende vanaf 11 uur deze ochtendEn ik wou nog wel met een bootje over de kagerplassen gaan varen, denk dat ik daar maar vanaf zie
Morgen ja, dat is nog wel evenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buienradar laat op de 24 uurs beelden voor morgen inderdaad wat flinke buien zien..
Ja maar is het nodig? sinds wanneer is een beetje onweer gevaarlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Maar gelukkig is het een waarschuwing en geen alarm.
Het zijn natuurlijk ook de weersomstandigheden die het gevaarlijk maken. Kijk maar eens naar de berichten na een onweersbui. Bergen bootjes die omgeslagen zijn door de harde wind die er kan zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar is het nodig? sinds wanneer is een beetje onweer gevaarlijk?
Ja, het is best dom om tijdens onweer in een bootje op de plassen te gaan varen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:35 schreef m.k het volgende:
Het zal wel mijn pro natuurlijke selectie standpunt zijn
5 uurquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is best dom om tijdens onweer in een bootje op de plassen te gaan varen.
Hoe laat ga je?
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.
Hoeveel 'gangsters' zie je wel niet lopen met die marniniers camo broeken..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef hcwp het volgende:
Net een of andere vent van 50 op de Neude met M90's, snowcamo broek en woodland ruza... Just let it go, brah...
Lidl en AH hebben het ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond lekker bbq'en
Bier? Check
Worsten? Check
Hamburgers? Check
Speklapjes? Check
Eigengemaakte kip-saté? Check
Stokbrood? Check
Roomkaas? Check
Kruidenboter? Check
Sauzen? Check
Houtskool? Check Overal uitverkocht![]()
Dat gaat dus ff ritje naar de Karwei worden pffff
Appie, Blokker, helemaal uitverkocht.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Gebruik gewoon een stoel uit de woonkamer..
Kokosbriketten zijn ook fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appie, Blokker, helemaal uitverkocht.
Lidl is me té druk.
Ja, bij de Appie hebben ze briketten. Klotezooi is dat. Gewoon houtskool moet ik hebben.
Nog nooit van gehoord.quote:
Ideaal spul, ontzettend lange brandduur.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Nee, voor mij enkel houtskool en géén briketten.
Waar koop je dat spul?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ideaal spul, ontzettend lange brandduur.
En als dat niet genoeg is flikker jij er zeker ook je lattenbodem op de bbq?quote:
Tuincentrum, bouwmarkt ed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar koop je dat spul?
Niet dat ik het ga gebruiken.
Nee, garderobekastjequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is flikker jij er zeker ook je lattenbodem op de bbq?
Ik heb het alquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:11 schreef Nibb-it het volgende:
Rommel, de meeste tankstations hebben ook wel houtskool
Smakelijk idd!quote:
Wij hebben de buurman eindelijk op bezoek met bier en BBQ!quote:
Niks gezien he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal de P2000 monitor In de gaten houden.
Heerlijk als je naar huis loopt, godver doorweektquote:
Ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 06:56 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gewoon compleet door het onweer heen geslapen
Nee.quote:
Begon pas rond 1 uur 's nachts hier, heb heerlijk kunnen varen. En gegeten met zijn 3e voor 180 euroquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Braamyo het volgende:
LOL WHUT, hoe deed je dat... en waar was dat, dat wil ik ook
Middag!quote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Pumatje het volgende:
Goedmiddag!
Ben ik de enige die met het lekkere weer automatisch overal een biertje bij wil drinken? het is hier in Brabant weer heerlijk zonnig
Cafe Olivier, daar is zo'n rekening geen enorme uitdagingquote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb ooit met 4 vrienden voor 190 euro gegeten. Toen moesten we alleen het toetje en de bierrekening betalen..
ErwinRommel is persoonlijk door Yvonne gevraagd om (weer) te modden op Cultuur & Historie.quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Maitje het volgende:
Ik heb heul wat gemist ziet ik.. waarom is ER ook mod?
Ja, waarom ben je zo lang afwezig geweest?quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Maitje het volgende:
Ik heb heul wat gemist ziet ik.. waarom is ER ook mod?
Nice!quote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel is persoonlijk door Yvonne gevraagd om (weer) te modden op Cultuur & Historie.
Sollyquote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je zo lang afwezig geweest?
Ach, gelukkig had je betere dingen te doen.quote:
Nou betere dingen..? Het wetboek uit je hoofd leren is zwaar triest.. en vervelend. (/Klaagmodus uit)quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig had je betere dingen te doen.
Artikel 53, lid 2 onder 6?quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou betere dingen..? Het wetboek uit je hoofd leren is zwaar triest.. en vervelend. (/Klaagmodus uit)
Uit welk wetboek?quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Artikel 53, lid 2 onder 6?
Wat staat daarin?
Dan stel je dus een strikvraag.quote:
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat staat daarin?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
quote:Op zondag 4 september 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Grondwet, strafvordering of strafrecht? Of politiewet 1993 of ambtsinstructie? Dus.. wel boek bedoel je?
Owh.. cobra was voor strafrecht:
Onder 6 snap ik even niet...
Maar het gaat iig over drukpersmisdrijf en vervolging drukken.. bestaat uit een 1e en 2e deel..
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Braamyo het volgende:
LOL WHUT, hoe deed je dat... en waar was dat, dat wil ik ook
Dure biertjes dan.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eetcafe waar we vaste gast waren had een nieuwe kaart die we uit moesten proberen, met voorgerecht en hoofdgerecht van het huis.
De pitchers helaas niet..
wildplassenquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat staat daarin?
Spuit 11 bedoel je.quote:
Daar was die eigenaar van die garage in Utrecht toen niet bepaald blij meequote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Behalve dat "onder 6". Daar staat nog een toevoeging bij
Ik heb een vinkje voor "forum" gezet en toen op verwijder gedrukt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:01 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft er een dev op een verkeerd knopje gedrukt?
quote:
Ik doe geen zaken met de vloot.quote:Op zondag 4 september 2011 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]moest je een vlootbaal onder tafel zuipen?
Als het maar gezellig was dan.quote:Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken met de vloot.
En het was in mn dorp met vrienden.
Succes!quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Wat moeten jullie dan doen bij de Taptoe?quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Vortix het volgende:
Op het programma voor de komende twee weken:
Twee tentamens, co-tijd en bergen repetities voor de Nationale Taptoe van over een paar weken. Tot over twee weken, huis
Spook peloton!quote:
Niet voor lang. Want ik krijg die bui zo op mijn dak.quote:
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.quote:Op zondag 4 september 2011 19:31 schreef Esses het volgende:
@Maitje, waarom zou je in vredesnaam het wetboek uit je kop leren?
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoekenquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om ER te kunnen vertellen dat hij poep praat met zijn vraag over WvS artikel 53 Lid 2 onder 6.
Naar wat ik weet maakt het nog onderdeel uit van de tentamens op de school.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoeken
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar wat ik weet maakt het nog onderdeel uit van de tentamens op de school.
Maar ik ben het met je eens hoor. Alles uit je hoofd leren is overbodig.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebben
Esses, blijkbaar verschillen onze opleidingen zo erg, dat je zeker weten nu poep praat. Gelukkig snap ik nog steeds vanuit mijn basisschool tijd dat het handig en slim is om naar je docent te luisteren en begrijpend te leren lezenquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, maar daarvoor kan je ook gewoon www.wetboek.net/Sr/53.html in je URL balk tikken. Ik doelde te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om 't allemaal te weten. Ik kan je zo ook vertellen dat het bij wet verboden is het Zwitserse staats symbool te misbruiken... Waar dat in Sr staat (overtredingen deel) moet ik toch echt ff opzoeken
Naar wat jij weet... goh..quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Naar wat ik weet mag je daar gewoon een wetboek bij hebben
eh dat is bij iedere les en tentamen van recht zo.. altijd geweestquote:
En nu ga je me zeker ook vertellen dat het toegestaan is om rekenmachines te gebruiken?quote:Op zondag 4 september 2011 19:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
eh dat is bij iedere les en tentamen van recht zo.. altijd geweest.
Helpt je niet veel, het lastige is de wetten correct kunnen analyseren en begrijpen.
athans, dat herriner ik mij van mijn studie HBO comm.
Inderdaad naar wat ik weet. Daarom zeg ik het ook. En ik ga je zeggen dat jij er achter gaat komen dat dat ook zeker nog wel gaat gebeuren.quote:
Yups is ook handig en slim. Daarbij is het ook logisch dat je 310, 300, 350, 286, 144 enz. uit je hoofd moet weten. Maar dat heb ik ook nooit ontkend. Maar ik beloof je nu al dat jij niet alle wetgeving uit je kop hoeft te gaan leren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Esses, blijkbaar verschillen onze opleidingen zo erg, dat je zeker weten nu poep praat. Gelukkig snap ik nog steeds vanuit mijn basisschool tijd dat het handig en slim is om naar je docent te luisteren en begrijpend te leren lezen
Ik zeg toch ook niet alle! Maar wel veel.. en een artikel bestaat niet altijd uit 1 regel, maar meerdere. Ik zal vast bij sommige toetsen mijn wetboeken wel mogen gebruiken, maar tot nu toe wordt dat ontkent.. (;( helaas).quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Inderdaad naar wat ik weet. Daarom zeg ik het ook. En ik ga je zeggen dat jij er achter gaat komen dat dat ook zeker nog wel gaat gebeuren.
[..]
Yups is ook handig en slim. Daarbij is het ook logisch dat je 310, 300, 350, 286, 144 enz. uit je hoofd moet weten. Maar dat heb ik ook nooit ontkend. Maar ik beloof je nu al dat jij niet alle wetgeving uit je kop hoeft te gaan leren.
Rekenmachines bij recht?quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu ga je me zeker ook vertellen dat het toegestaan is om rekenmachines te gebruiken?
I have..quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Nibb-it het volgende:
Puma, ben jij al begonnen met je opleiding Journalistiek? Bevalt het?
Zit er verschil tussen de verschillende academies?quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet alle! Maar wel veel.. en een artikel bestaat niet altijd uit 1 regel, maar meerdere. Ik zal vast bij sommige toetsen mijn wetboeken wel mogen gebruiken, maar tot nu toe wordt dat ontkent.. (;( helaas).
Ja, die in Apeldoorn zit weer iets anders in elkaar, al denk ik wel dat zij dezelfde eisen hebben qua leren. Maar qua korpsen zit het ook weer anders in elkaar.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Zit er verschil tussen de verschillende academies?
Ok. Want wat ik zei is namelijk waarheid voor een andere academiequote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, die in Apeldoorn zit weer iets anders in elkaar, al denk ik wel dat zij dezelfde eisen hebben qua leren. Maar qua korpsen zit het ook weer anders in elkaar.
Nou, weet je wat zo lelijk is. De omschrijving van een artikel is simpel. Als je die snapt kun je er naar werken. Maar om dat artikel dan nog is uit je hoofd te leren vind ik zo klinkklare onzin!!quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok. Want wat ik zei is namelijk waarheid voor een andere academie
Overigens weet ik iig al zeker dat je voor de WED alvast je wetboek erbij mag houden
Het is overigens nooit verkeerd om het eea wel uit je hoofd te weten want je moet namelijk wel weten wat welk artikel eigenlijk inhoud in de praktijk. Maar de selectie uiteindelijk? Kan prima @theoffice
Jup. Op zich wel leuk, maar jammer dat ik twee posities uit mijn kop moet leren en dat het me bijna al mijn weekenden in september kostquote:
Chinees vrijwilliger?quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Vortix het volgende:
[..]
Jup. Op zich wel leuk, maar jammer dat ik twee posities uit mijn kop moet leren en dat het me bijna al mijn weekenden in september kost
Nja, denk dat het wel meevalt. Vergeet je iig geen bestandsdelen/elementen van diefstal ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, weet je wat zo lelijk is. De omschrijving van een artikel is simpel. Als je die snapt kun je er naar werken. Maar om dat artikel dan nog is uit je hoofd te leren vind ik zo klinkklare onzin!!
Right on the money.quote:
Uhm.. wanneer iemand zich iets wederrechtelijk toegeëigend ...quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, denk dat het wel meevalt. Vergeet je iig geen bestandsdelen/elementen van diefstal ofzo
Hij diequote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uhm.. wanneer iemand zich iets wederrechtelijk toegeëigend ...
Godver...quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij die
enig goed
wat geheel of ten delen
aan een ander toebehoort
wegneemt
met het oogmerk
het zich wederrechtelijk
toe te eigenen
wordt als schuldig aan diefstal gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste 4 jr of een geldboete van de 4e cat.
Als je het vaak zat doetMaar een vergeten is een drama. Het oogmerk bijvoorbeeld niet genoeg uitgelicht en kut.
SV de verdachtequote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Godver...
Wacht wacht!! Mag ik dan artikel 27 doen??
Jupp!quote:
Bij 27 is het -1 en -2 en 3 niet uit het hoofd. Artikel 2 politiewet en ben nu met artikel 8 bezig, daarvan wel allemaal... en dies niet leukquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
SV de verdachte
Edit: Leer je alleen lid 1 of is 2/3 voor de opleiding ook van toepassing? (3 lijkt mij wel)
Idd.. en dat het zo klote gespeld is, maakt voor mij het leren best moeilijk.. wie gebruikt nu ooit het woordje 'wiens' ...quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind dat taalgebruik in het wetboek maar héle droge küch.
Dat zouden ze eens wat simpeler mogen opstellen.
terwijl 1 en 3 juist interessant zijn voor de hoofdagent en 2 voor de parketpolitiequote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Bij 27 is het -1 en -2 en 3 niet uit het hoofd. Artikel 2 politiewet en ben nu met artikel 8 bezig, daarvan wel allemaal... en dies niet leuk
Jij zal het op den duur wel snappen. Maar de gewone burger zal zich er echt doorheen moeten wroeten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. en dat het zo klote gespeld is, maakt voor mij het leren best moeilijk.. wie gebruikt nu ooit het woordje 'wiens' ...
Dat gaat nooit gebeuren. Hoe moeten die rechtenstudenten anders verantwoorden dat ze zo lang moeten studeren/feestvieren.quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind dat taalgebruik in het wetboek maar héle droge küch.
Dat zouden ze eens wat simpeler mogen opstellen.
hehequote:Op zondag 4 september 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Hoe moeten die rechtenstudenten anders verantwoorden dat ze zo lang moeten studeren/feestvieren.
Artikel 27 -1 is wat een verdachte is en inhoud, opzicht logies wanneer ik iemand staande houd of aanhoudquote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef Esses het volgende:
[..]
terwijl 1 en 3 juist interessant zijn voor de hoofdagent en 2 voor de parketpolitieImmers wanneer heb jij te maken met iemand die al in de rechtszaal zit...
Art. 8, legitimeren en geweldmonopolie uit mijn hoofd?
Edit: En na checken ook een van de vele vrmen van fouilleren, plaatsen betreden enz enz
Nou, ik ben nog steeds een "gewone" doorsnee burger. (Ben ook nog niet beëdigd hoor, de 27e pas). Maar als nog, welke gekko die wetten heeft gemaakt...quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zal het op den duur wel snappen. Maar de gewone burger zal zich er echt doorheen moeten wroeten.
En betreden plaatsen niet zijnde woningen! Ook een erg leuke bevoegdheidquote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Artikel 27 -1 is wat een verdachte is en inhoud, opzicht logies wanneer ik iemand staande houd of aanhoud.
Artikel 8 gaat idd over geweld en veiligheidsfouillering.
Beëdiging is bij jullie vlak voor eerste stage offeh?quote:[..]
Nou, ik ben nog steeds een "gewone" doorsnee burger. (Ben ook nog niet beëdigd hoor, de 27e pas). Maar als nog, welke gekko die wetten heeft gemaakt...
Volgens mij wel, moet er nog naar kijken maar kan nergens mijn motivatie even vinden..quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
En betreden plaatsen niet zijnde woningen! Ook een erg leuke bevoegdheid
In 1e kwartiel word je beëdigd want het 2e kwartiel ga je stage lopenquote:Beëdiging is bij jullie vlak voor eerste stage offeh?
Veel!quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Esses het volgende:
Welke wetgevingen heb je btw al behandeld gekregen?
Wij krijgen toch wel een uitnodiging?quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Maitje het volgende:
In 1e kwartiel word je beëdigd want het 2e kwartiel ga je stage lopen
Nope, mag maar 3 mensen meenemen.. heb er al 4..quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij krijgen toch wel een uitnodiging?
WVW, SR, SV, OW, WWM, GW, PW'93, AI... wat nog meer?quote:
Ik kom gewoon ^^quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nope, mag maar 3 mensen meenemen.. heb er al 4...
Wie van de 4 ga je dumpen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nope, mag maar 3 mensen meenemen.. heb er al 4...
RVV nog erbij, en WWM zegt mij zo ff niets en WVW ook niet... En sterker nog Al ook niet.. tenminste ik ken de afkorting niet..quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Esses het volgende:
[..]
WVW, SR, SV, OW, WWM, GW, PW'93, AI... wat nog meer?
Hihi.. niemand. Neem pa en ma mee, en opa en omaquote:
RVV?quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
RVV en WWM zegt mij zo ff niets en WVW ook niet... En sterker nog Al ook niet.. tenminste ik ken de afkorting niet..
Ja die afkortingen krijgen wij ook.. maar ken ze nog niet allemaalquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef Esses het volgende:
[..]
RVV?Reglement Verkeerstekens en Voorschriften ?
maar die had ik niet getikt!
Wet wapens munitie.
Wegenverkeerswet.
Ambtsinstructie
Ja KMar houd er wat eigenaardige afko's op na. Bij HBO was dat ook wennen xD
Wet wapens en munitie krijg je denk ik wel voordat je zelf gaat schieten. Dit is namelijk de wetgeving waarin ook geregeld is dat je tijdens een horecanacht geen schroevendraaier in je sok mee mag slepenquote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja die afkortingen krijgen wij ook.. maar ken ze nog niet allemaal.
Maar RVV klopt, en alleen wapen en munitie heb ik nog niet gehad. Die komt 3e kwartiel geloof ik want dan gaan we schieten.
Ambtsinstructie ben ik mee bezig...
Oke, ik ben benieuwd en hoop dat ze mij gaan sparen met wetten uit mijn kop leren..quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wet wapens en munitie krijg je denk ik wel voordat je zelf gaat schieten. Dit is namelijk de wetgeving waarin ook geregeld is dat je tijdens een horecanacht geen schroevendraaier in je sok mee mag slepen*samen met de APV*
Daarom zei ik al, het is gewoon onmogelijk om het allemaal te moeten kennen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, ik ben benieuwd en hoop dat ze mij gaan sparen met wetten uit mijn kop leren..
Ik wacht het afquote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, het is gewoon onmogelijk om het allemaal te moeten kennen.
Google eens op de wet economische delictenquote:
Niet nu.. ga nu lekker genieten van mijn laatste stukje weekendquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Google eens op de wet economische delicten
Whahaha, groot gelijkquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet nu.. ga nu lekker genieten van mijn laatste stukje weekend
Niet geheel gaar vlees misschien?quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
De hele dag al maagpijn... zal wel iets verkeerds gegeten hebben tijdens de BBQ gisteren.
Behoorlijk kut aangezien ik morgen aan mijn eerste werkdag begin. Hopen dat het vannacht over gaat...
Wellicht... niet na te gaan. Alleen hopen dat het snel over is!quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet geheel gaar vlees misschien?
Bak en braad-apparatuur mogen nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
Zo, weer binnen... werd weer tijd ook...
En wat vind ik op de kamer, eoa briefje bij mijn waterkoker, mag niet...![]()
Dat ze er maar uitkomen.![]()
Staat ook geen einddatum op wanneer hij verwijderd dient te zijn... (niet ingevuld) Dat rek ik wel op tot overplaatsing ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bak en braad-apparatuur mogen nietEn wat doet een waterkoker?
Zal morgen die vent wel ff afbranden wiens naam onder dat papier staat. Eoa luitenant, kan nooit moeilijk zijn, zeker niet aangezien het een luchtmachter is.quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Erasmo het volgende:
Iedere dag rond 6 uur ruikt het hele slaapgebouw naar pizza maar nee ze moeten weer gaan zeuren over een waterkoker
Wat was de reden die er bij stond?quote:Op maandag 5 september 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal morgen die vent wel ff afbranden wiens naam onder dat papier staat. Eoa luitenant, kan nooit moeilijk zijn, zeker niet aangezien het een luchtmachter is.
Nou dit:quote:Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat was de reden die er bij stond?
Die oorlog heb ik een paar jaar geleden al gevoerd, ik heb zwart op wit van de KL jurist dat ze dat niet mogen. Dat ze het doen is een tweede, echter kunnen ze het nooit tegen mij gebruiken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens AJ kijk je uit dat de CISgasten dit niet opslaan?
Nee, die flauwekul doe ik niet aan. Die waterkoker staat daar prima, je denkt toch niet dat ik dat ding in mijn kast ga zetten. Ik ben niet zo van naar de fout toe corrigeren.quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
Bij 'her' controle gewoon in je kast zetten?
Dat ga ik morgen wsl horen... Zal wel een blabla wattage verhaal komen ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
WTF is er mis met een waterkoker op je kamer dan?
Als ze daar over willen zeiken moeten ze maar fatsoenlijk te eten en drinken aanbiedenquote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen wsl horen... Zal wel een blabla wattage verhaal komen ofzo.
Pfff, dat heb ik niet eens nodig, ik mag 3650 watt trekken, derhalve is mijn berekening al lang en breed klaar. Hoe ik die 3650 watt indeel maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ze daar over willen zeiken moeten ze maar fatsoenlijk te eten en drinken aanbieden
3650, daar kan je best een hoeveelheid apparaten (of een dikke computer) mee laten draaienquote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pfff, dat heb ik niet eens nodig, ik mag 3650 watt trekken, derhalve is mijn berekening al lang en breed klaar. Hoe ik die 3650 watt indeel maak ik zelf wel uit.
Dat wat in de wet staat hoeft een jurist niet te verwoordenquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die oorlog heb ik een paar jaar geleden al gevoerd, ik heb zwart op wit van de KL jurist dat ze dat niet mogen. Dat ze het doen is een tweede, echter kunnen ze het nooit tegen mij gebruiken.
Linkje?quote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
Erasmo lul !!!!!
Door jouw verslag over De Gulle Waard hang ik nu kwijlend boven mijn toetsenbord.
Dat hele topicquote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Omdat zij daar zin in hebben lijkt me reden genoeg toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef Lightning_NL het volgende:
De grote vraag rijst dan bij mij op: WAAROM?
Kun je niet gewoon lekker uit eten gaan, in plaats van alles nauwkeurig te documenteren?
Hoezo is dat nou weer een zwakke reden? Als mensen daar zin in hebben, moeten ze dat vooral doen, heb jij er last van ofzo?quote:Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat lijkt mij een beetje een zwakke reden.
Omdat mensen het leuk vinden om jou te zien vliegen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is een zwakke reden omdat het geen verklaring is.
Net zoals vliegtuigen spotten. Waarom in godsnaam?Ik vraag het me gewoon af.
Ieder zijn of haar hobby toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik bedoel de spotters die per se ELK registratienummertje moeten weten/fotograferen/verzamelen.
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...quote:
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdagquote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...
Een les die ik nooit zal vergeten!quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdag
Lucky bastard. Ik wil ook flitsboemmen hierquote:
Hier nu ook, het was een kleinequote:
Tuinkruidenbouillon is een goed medicijn als de maag van streek is en je niets kan eten.quote:Op maandag 5 september 2011 09:19 schreef Lotusss het volgende:
Daar ging mijn eerst werkdag. Dankzij de maaginfectie cq voedselvergiftiging.
Nu mag ik pas de 19e beginnen. Godver.![]()
![]()
Thanks... heb net wat kippenbouillon naar binnen gewerkt. Wel pijn maar ik hou het voor zover binnen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Tuinkruidenbouillon is een goed medicijn als de maag van streek is en je niets kan eten.
Die sla ik even over aangezien er zeg maar weinig van mijn beker bouillon ook daadwerkelijk in mijn lijf is opgenomen...quote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef Braamyo het volgende:
Blikje cola werkt ook goed. Cola is namelijk agresief genoeg om roest te verwijderen van metaal. Dus is het volgens vele (inclusief dokters) agresief genoeg om maagbacterien te doden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft iedereen altijd een fijn en vrolijk gevoel
quote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Braamyo het volgende:
Ow... in dat gevalAh lief... dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft iedereen altijd een fijn en vrolijk gevoel
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja meneer!quote:
En? Al beter?quote:
Ik hou al een halfuur een stukje kippenborst binnen... gaat de goede kant op.quote:
Topic gesloten. Ben net thuis.quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Nibb-it het volgende:
Rommel, werk voor je De slachting bij Dachau op 29 april 1945
quote:
Ik.quote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef Esses het volgende:
Wie van jullie vind antisemitisme / rassenhaat een belangrijk strafbaar feit?
Lijkt mij afhankelijk van de aard ervan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef Esses het volgende:
uuhquote:Op maandag 5 september 2011 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lijkt mij afhankelijk van de aard ervan.
Maar haat keur ik altijd af, behalve de haat tegen die linkshandige polio-lijders uit Geldermalsen
Dat zei ik toch? Linkshandige polio-(r)lijdersquote:
Ich, hoezo?quote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef Esses het volgende:
Zijn de Joden een ras?quote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef Esses het volgende:
Bestaan er dan nog Semieten, en waar leven deze mensen?quote:
Over de heule wereld en afstammelingen van. Zowel de oorspronkelijke moslims als... Google maarquote:Op maandag 5 september 2011 17:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Bestaan er dan nog Semieten, en waar leven deze mensen?
Gewoon, beslissingen vergemakkelijken.quote:
Doe dat ff in een DMquote:
Ik noemde vroeger alles wat in het midden oosten woonde Semieten, gezien ze volgens mij allemaal van hetzelfde ras komen, maar daar kreeg ik toch altijd flinke kritiek opquote:Op maandag 5 september 2011 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Over de heule wereld en afstammelingen van. Zowel de oorspronkelijke moslims als... Google maar
Helaas, ik ben over mijn dm limiet heen.quote:
Zit daar een limiet op?quote:Op maandag 5 september 2011 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas, ik ben over mijn dm limiet heen.
Yepquote:
Het is FREDDIE!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Thaboel het volgende:
Ohja, Freddy mercury zou vandaag 65 zijn geworden (thxs google)
Wat jij wil popjequote:
Maar wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |