Linkje?quote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
Erasmo lul !!!!!
Door jouw verslag over De Gulle Waard hang ik nu kwijlend boven mijn toetsenbord.
Dat hele topicquote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Omdat zij daar zin in hebben lijkt me reden genoeg toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef Lightning_NL het volgende:
De grote vraag rijst dan bij mij op: WAAROM?
Kun je niet gewoon lekker uit eten gaan, in plaats van alles nauwkeurig te documenteren?
Hoezo is dat nou weer een zwakke reden? Als mensen daar zin in hebben, moeten ze dat vooral doen, heb jij er last van ofzo?quote:Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat lijkt mij een beetje een zwakke reden.
Omdat mensen het leuk vinden om jou te zien vliegen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is een zwakke reden omdat het geen verklaring is.
Net zoals vliegtuigen spotten. Waarom in godsnaam?Ik vraag het me gewoon af.
Ieder zijn of haar hobby toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik bedoel de spotters die per se ELK registratienummertje moeten weten/fotograferen/verzamelen.
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...quote:
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdagquote:Op maandag 5 september 2011 12:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja idd. Baal als een stekker. Kan wel janken. Deed ik ook half toen ik met mijn hoofd boven de pot hing...
Een les die ik nooit zal vergeten!quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Les van deze week: Niet gaan bbqen voor je eerste werkdag
Lucky bastard. Ik wil ook flitsboemmen hierquote:
Hier nu ook, het was een kleinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |